Dana Běloušková |
Vztahuje se k |
Digital Out-of-Home (DOOH) – nový trend na vzestupu4.listopadu » MEDIAR Strategické umístění, vizibilita a efektivita. To jsou hlavní výhody programatické reklamy, která představuje budoucnost in-store marketingu. Digital Out‑Of‑Home: nový trend na vzestupu7.října » Marketing&Media Strategické umístění, vizibilita a efektivita. To jsou hlavní výhody programatické reklamy, která představuje budoucnost in‑store marketingu. Článek Digital Out‑Of‑Home: nový trend na vzestupu se nejdříve objevil na Marketing & Media . Pro letní kampaně jsou typické jasné barvy a odlehčený styl16.srpna » Marketing&Media Léto v POS Media má do okurkové sezony daleko. Přední in-store agentura má za sebou řadu úspěšných letních kampaní. Charakteristické jsou pro ně jasné barvy, prázdninové motivy i tematické doplňky. Článek Pro letní kampaně jsou typické jasné barvy a… Chill out zóna Coca‑Cola v obležení fanoušků10.června » Marketing&Media Agentura POS Media realizovala v Galerii Harfa originální chill out zónu pro značku Coca‑Cola. Článek Chill out zóna Coca‑Cola v obležení fanoušků se nejdříve objevil na Marketing & Media . Agentura POS Media pomáhá plnit dětská přání23.dubna » Marketing&Media To, co je pro některé děti automatické, představuje pro jiné nedosažitelnou metu. Dětem a mladým lidem, kteří to mají v životě těžké, pomáhá ve spolupráci s organizací ANO, ANO i agentura POS Media. Článek Agentura POS Media pomáhá plnit dětská přán… Barvy v POS materiálech se nevyplatí podceňovat11.prosince » Marketing&Media Červenou si lidé spojují s aktivitou, oranžovou se štěstím, modrá uklidňuje. Víte, jak mohou barvy ovlivnit chování nakupujících a jak jsou důležité v POS materiálech? Článek Barvy v POS materiálech se nevyplatí podceňovat se nejdříve objevil na Mar… Vitana vystoupila z davu, využila „online to offline“27.října » Marketing&Media Zaujmout s tak „obyčejnou“ věcí, jako je grilovací koření, vyžaduje nápad i promyšlenou kombinaci online a offline formátů. Článek Vitana vystoupila z davu, využila „online to offline“ se nejdříve objevil na Marketing & Media . Udržitelnost je zásadní i v POS26.června » Marketing&Media Ekologické myšlení a ohleduplnost k životnímu prostředí už dávno nejsou vnímané jako módní výstřelek. A úspěšné agentury to vědí. Článek Udržitelnost je zásadní i v POS se nejdříve objevil na Marketing & Media . Udržitelnost nesmí být klišé21.listopadu » Marketing&Media Nutnost šetrnějších postupů vůči životnímu prostředí je nezpochybnitelná. Článek Udržitelnost nesmí být klišé se nejdříve objevil na Marketing & Media . Reklama, která rozhoduje7.listopadu » Marketing&Media In–store reklama je specifickým způsobem reklamy, se kterou se vyplatí pracovat v jakékoliv době. Propagace produktu přímo na prodejní ploše je některými marketéry podceňována. Je třeba ale připomenout, že přímo v obchodě je ochotno udělat nákupní r… Zvyšte efektivitu prodeje16.září » Zboží a Prodej Merchandising je a bude i nadále jedním z největších faktorů ovlivňujících prodeje a způsob zapojení zákazníků do maloobchodu. To, jakým způsobem je merchandising v prodejně prováděn, ovlivňuje vše od vnímání značky až po zkušenost zákazníka. Proto … |
|