15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Dana Běloušková

Vztahuje se k

Digital Out-of-Home (DOOH) – nový trend na vzestupu

4.listopadu » MEDIAR
Strategické umístění, vizibilita a efektivita. To jsou hlavní výhody programatické reklamy, která představuje budoucnost in-store marketingu.

Digital Out­‑Of­‑Home: nový trend na vzestupu

7.října » Marketing&Media
Strategické umístění, vizibilita a efektivita. To jsou hlavní výhody programatické reklamy, která představuje budoucnost in­‑store marketingu. Článek Digital Out­‑Of­‑Home: nový trend na vzestupu se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Pro letní kampaně jsou typické jasné barvy a odlehčený styl

16.srpna » Marketing&Media
Léto v POS Media má do okurkové sezony daleko. Přední in-store agentura má za sebou řadu úspěšných letních kampaní. Charakteristické jsou pro ně jasné barvy, prázdninové motivy i tematické doplňky. Článek Pro letní kampaně jsou typické jasné barvy a…

Chill out zóna Coca­‑Cola v obležení fanoušků

10.června » Marketing&Media
Agentura POS Media realizovala v Galerii Harfa originální chill out zónu pro značku Coca­‑Cola. Článek Chill out zóna Coca­‑Cola v obležení fanoušků se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Agentura POS Media pomáhá plnit dětská přání

23.dubna » Marketing&Media
To, co je pro některé děti automatické, představuje pro jiné nedosažitelnou metu. Dětem a mladým lidem, kteří to mají v životě těžké, pomáhá ve spolupráci s organizací ANO, ANO i agentura POS Media. Článek Agentura POS Media pomáhá plnit dětská přán…

Barvy v POS materiálech se nevyplatí podceňovat

11.prosince » Marketing&Media
Červenou si lidé spojují s aktivitou, oranžovou se štěstím, modrá uklidňuje. Víte, jak mohou barvy ovlivnit chování nakupujících a jak jsou důležité v POS materiálech? Článek Barvy v POS materiálech se nevyplatí podceňovat se nejdříve objevil na Mar…

Vitana vystoupila z davu, využila „online to offline“

27.října » Marketing&Media
Zaujmout s tak „obyčejnou“ věcí, jako je grilovací koření, vyžaduje nápad i promyšlenou kombinaci online a offline formátů. Článek Vitana vystoupila z davu, využila „online to offline“ se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Udržitelnost je zásadní i v POS

26.června » Marketing&Media
Ekologické myšlení a ohleduplnost k životnímu prostředí už dávno nejsou vnímané jako módní výstřelek. A úspěšné agentury to vědí. Článek Udržitelnost je zásadní i v POS se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Udržitelnost nesmí být klišé

21.listopadu » Marketing&Media
Nutnost šetrnějších postupů vůči životnímu prostředí je nezpochybnitelná. Článek Udržitelnost nesmí být klišé se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Reklama, která rozhoduje

7.listopadu » Marketing&Media
In–store reklama je specifickým způsobem reklamy, se kterou se vyplatí pracovat v jakékoliv době. Propagace produktu přímo na prodejní ploše je některými marketéry podceňována. Je třeba ale připomenout, že přímo v obchodě je ochotno udělat nákupní r…

Zvyšte efektivitu prodeje

16.září » Zboží a Prodej
Merchandising je a bude i nadále jedním z největších faktorů ovlivňujících prodeje a způsob zapojení zákazníků do maloobchodu. To, jakým způsobem je merchandising v prodejně prováděn, ovlivňuje vše od vnímání značky až po zkušenost zákazníka. Proto …

Tato informační stránka o Dana Běloušková zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Dana Běloušková" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes