Martin Hasilík |
Vztahuje se k |
Martin Hasilík: Nové technologie pomáhají udržitelnosti ve výrobě POS materiálů26.dubna » Zboží a Prodej Kvalitní in-store kampaně se v dnešní době neobejdou bez fyzických POS materiálů. Akční stojany, vystavení, dekorace, shelf stopery, různé plakáty a další prvky jsou neodmyslitelnou součástí mnoha komunikačních strategií a patří k moderní podpoře pr… Prezidentkou POPAI CE je znovu Andrea Vozníková13.června » Zboží a Prodej Valná hromada asociace zaměřené na marketingovou komunikaci v retailu POPAI CE zvolila vedení pro období let 2023 až 2025. Prezidentkou se stala Andrea Vozníková, která působí jako strategic research advisor agentury InsightLab. Funkci prezidentky a… Martin Hasilík: Role emocí v kamenném ochodě vs e-commerce13.září » Zboží a Prodej Role emocí je stále velmi významná pro rozhodnutí výběru produktu v místě prodeje. A právě v posledních dvou letech, kdy kamenné obchody ztratily významné procento ze svých obratů na úkor e-commerce, se mnoho kamenných obchodů změnilo a zaměřilo se … Popai: Kamenný retail jako součást komunikace se zákazníkem9.května » MediaGuru Propojení online světa a kamenných prodejen se věnoval seminář Popai CE. Přednášející představili různé možnosti, jak přilákat zákazníka do kamenných prodejen. Stolní fotbálek, posilovna nebo domácí koláče. Už i české firmy vědí, že klíčem k úspěchu jsou spokojení zaměstnanci28.března » Brněnská Drbna Doba, kdy hlavním kritériem výběru zaměstnání byla cifra na výplatní pásce, je pryč. Mzda je samozřejmě stále důležitá, ale v konkurenčním prostředí se na podobných pozicích zásadně neliší. Nerozhodují už ani běžné benefity. Mobil, notebook, příspěv… Popai: Jak vznikají nejúspěšnější in-store projekty26.února » MediaGuru Seminář Popai CE se blíže věnoval nejúspěšnějším in-store projektům, které byly oceněny na nedávné akci Popai Awards. Jedinou jistotou je permanentní změna, ale lidem se u nás líbí, říká jednatel brněnské Authentica Group Martin Hasilík24.ledna » Brněnská Drbna V červnu minulého roku se přestěhovali z areálu staré Zbrojovky do zbrusu nových vlastních budov na Vídeňské ulici, protože stávající prostory už nestačily. Authentica Group neustále roste. Spolu s novými zakázkami rozšiřuje i své aktivity a portfol… Blog: Retail versus on-line v době covidové a postcovidové14.prosince » Zboží a Prodej Jak se změnil maloobchodní prodej v období pandemie? Jak se bude kamenným obchodům dařit v době postcovidové? Proč velké e-shopy otevírají kamenné prodejny a showroomy? A jak na tyto překotné změny zareagovali dodavatelé a výrobci POS a in-store des… Budoucností logistiky je sklad v cloudu, tvrdí Hanák a Hasilík ze společnosti Authentica13.července » MEDIAR S masivním přesunem prodeje zboží z offline do online světa se zvyšují i nároky na rychlost a přesnost v logistice. Pokud e-shopy chtějí držet krok s konkurencí, neobejdou se bez automatizace a robotizace procesů. Většina z nich ale nemá dostatek ka… U brněnského Zetoru rostou nové haly, práci v nich najdou stovky lidí16.října » iRegiony Impuls Hned v sousedství brněnského Zetoru u Trnkovy ulice v Líšni nejspíš už v příštím roce vyroste na deseti tisících metrech čtverečních výrobní hala s velkými sklady. Stavbu plánuje výrobce reklamních stojanů a poutačů do výloh Agroup invest, který síd… |
|