Andrea Vozníková |
Vztahuje se k |
Zboží&Prodej 4/2024: Trh se zmrzlinami vzkvétá29.dubna » Zboží a Prodej Hlavní sezona zmrzlin, na kterou se těší nejen děti, se blíží. Tuto kategorii v posledních letech zasáhl neobvyklý boom. Na trh se totiž každoročně postupně dostávají nové výrobky, zajímavé příchutě nebo transformace tradičních pamlsků právě do zmrz… Andrea Vozníková: Jak být šetrnější k životnímu prostředí a dosáhnout udržitelnosti v retailu15.dubna » Zboží a Prodej Udržitelnost je už nějakou dobu skloňována v mnoha odvětvích a retailové prostředí není výjimkou. Už jsme zaznamenali udržitelné prodejny, které jsou postavené ze dřeva a integrují do sebe mnoho moderních technologií, které pomáhají šetřit energii, … Oblíbenost privátních značek roste, táhne kvalita i cena19.října » MediaGuru Mezi spotřebiteli jsou čím dál oblíbenější privátní značky, které úspěšně konkurují velkým brandům díky svojí ceně a kvalitě. Prezidentkou POPAI CE je znovu Andrea Vozníková13.června » Zboží a Prodej Valná hromada asociace zaměřené na marketingovou komunikaci v retailu POPAI CE zvolila vedení pro období let 2023 až 2025. Prezidentkou se stala Andrea Vozníková, která působí jako strategic research advisor agentury InsightLab. Funkci prezidentky a… Jak ovlivňuje zákazníky prostředí, ve kterém nakupují?4.dubna » Zboží a Prodej Andrea Vozníková, prezidentka POPAI CE a odbornice na komunikaci v in-store, se ve svém vystoupení v pořadu ČT Dobré ráno zaměřila na to, jakými způsoby retailové společnosti ovlivňují chování zákazníků. Jaké zajímavé informace k tomuto tématu zazně… Počet flexitariánů mezi Čechy roste. Spotřebitelé popáté vyberou nejlepší rostlinnou novinku na trhu15.února » Tojesenzace.cz Ode dneška mají Češi možnost už popáté v historii hlasovat v anketě o nejlepší Rostlinný produkt roku. Svého favorita mohou Inflace hraje privátkám do karet6.června » Zboží a Prodej Za dlouhá léta, kdy jsou privátní značky součástí tuzemského trhu, si dokázaly vybudovat slušnou pozici. Nejen tu hodnotovou, kdy už jejich prodej tvoří více než pětinu na celkových tržbách. Privátky si také postupem času vybudovaly určité renomé. V… Jak se nenávratně změnil svět nakupování?27.dubna » Zboží a Prodej Ohlédneme-li se za posledními dvěma roky, kdy nás trápí pandemie covid-19, můžeme konstatovat, že svět retailu se nenávratně změnil. V roce 2020 jsme mohli vidět nárůst pandemických nákupů. V té době spotřebitelé nevěděli, co se bude dít, a proto po… Jak se nenávratně změnil svět nakupování?19.dubna » Zboží a Prodej Ohlédneme-li se za posledními dvěma roky, kdy nás trápí pandemie Covid-19, můžeme konstatovat, že svět retailu se nenávratně změnil. V roce 2020 jsme mohli vidět nárůst pandemických nákupů. V té době spotřebitelé nevěděli, co se bude dít, a proto po… 1. 3. 2022, Webinář Nákupní trendy 202216.února » Zboží a Prodej Webinář je určen provozovatelům kamenných prodejen či e-shopů. Účastníkům představí trendy v nákupním chování, které můžeme očekávat v roce 2022. Přednášející nabídnou tři různé pohledy na nákupní trendy: – obecné spotřebitelské trendy v nakupování,… Výrobci predikují rostlinnou budoucnost. Bezmasé produkty táhnou prodeje17.října » iDNES.cz Na začátku října se konal již druhý ročník konference zaměřené na rostoucí trend rostlinných produktů. Účastnili se ji všichni významní hráči na trhu, kteří tyto produkty nabízejí a shodli se, že se rostlinné produkty stávají stále více oblíbenějším… Češi stále více kupují rostlinné alternativy výrobků12.října » MediaGuru I když mají Češi maso stále v oblibě, rostou prodeje alternativ mléka, masa a vajec, meziročně o téměř 10 %. Největší nárůst podle údajů InsightLab zaznamenávají alternativy mléčných výrobků. |
|