David Filippov |
Vztahuje se k |
Skip Pay: Zákazníci jsou o 56 % opatrnější než loni23.dubna » MediaGuru Podle sondy Skip Pay začínají být čeští zákazníci opět loajální, složitější je ale si jejich důvěru získat. Zákazníci jsou o 56 % opatrnější než v loňském roce. Studie: Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat23.dubna » Marketing Journal V loňském roce česká e-commerce plně poznala efekt permanentních slev – když je zlevněné všechno, není zlevněné nic. I proto extrémně vzrostla ostražitost zákazníků, kteří začali ve snaze najít výhodnější cenu nakupovat z market places a z čínských … Showroom, parcel shop, výdejní box? Zákazníci vyžadují absolutní svobodu v metodách doručení. Kdo ji dá, ten prodá10.března » CFOWorld V pandemických letech zákazníci objevili kouzlo toho, když jim logistika jde na ruku. Dnes se jejich potřeby mění. Výsadní postavení už nemá jen doručení až domů. Podle posledního průzkumu DPD 49 % zákazníků preferuje doručení na výdejní místo a 26 … David Filippov: Česká e-commerce pomalu snižuje ztrátu, Češi ale nakupují více. Jak si mohou obchodníci opět získat jejich pozo13.února » Zboží a Prodej Vánoční sezona a povánoční výprodeje jsou za námi a zázrak nepřišel. Podle očekávání skončila v roce 2023 česká e-commerce opět v propadu, a to mínus šest procent. Ani leden nenaznačil, že by mělo dojít k nějaké výrazné změně. Češi přitom neutráceli… David Filippov: Česká e-commerce pomalu snižuje ztrátu, Češi ale nakupují víc8.února » Dopravní noviny 8.2. – Vánoční sezona a povánoční výprodeje jsou za námi a zázrak nepřišel. Dle očekávání skončila v roce 2023 česká e-commerce opět v propadu – 6 %. A leden zatím nenaznačuje, že by došlo k nějaké výrazné změně. Češi přitom neutráceli méně, ba naop… Více než polovina e-shopů věří, že sezona bude lepší než loni21.listopadu » Reseller Magazine Online Česká e-commerce v meziročním srovnání obratů klesá. E-shopy však navzdory tomu podle průzkumu společnosti Skip Pay stále věří, že ve výsledku vše dobře dopadne a o výdělky z vánoční sezony se paradoxně bojí méně než loni touto dobou. Cenovou válku si nepřeje nikdo, pošťuchování se může změnit v pranici. Co e-shopy chystají?8.listopadu » CzechCrunch Největší nákupní mánie roku klepe na dveře. David Filippov ze Skip Pay v komentáři píše, v čem se obchodníci snaží zaujmout a kdo má mezi nimi navrch. Článek Cenovou válku si nepřeje nikdo, pošťuchování se může změnit v pranici. Co e-shopy chystají?… Šest tipů pro e-shopy, jak letos ušetřit na marketingu a nepřipravit se o zákazníky18.října » Reseller Magazine Online E-commerce letos pokračuje v propadu, a tak se obchodníci s nadějí upínají alespoň k období Vánoc. Z analýzy fintech startupu Skip Pay však vyplývá, že Češi budou letos na vánočních nákupech šetřit. Velkou konkurencí budou také marketplaces. Co tedy… Šest trendů, které budou e-shopům formovat vánoční sezónu29.září » Reseller Magazine Online Přestože nás od vánočních kampaní dělí ještě několik týdnů, na straně e-shopů už by měly být přípravy v plném proudu. A již nyní je jasné, že letošní sezona bude opět v mnoha ohledech unikátní. Kde se mohou e-shopy učit od předchozích let a jen vyle… Drahota změnila nakupování Čechů, obchodníci začínají s cenami brzdit22.září » iDNES.cz Inflace je v Česku stále vysoká, meziročně se drží na úrovni 8,5 procenta. Nakupování v akčních nabídkách a ve slevách se stalo doslova celonárodním koníčkem. Na ceny v maloobchodě nehledí snad jen ti, kdo mají nadstandardní příjmy nebo nemají čas. … Mezi novými on-line podnikateli vedou ti, kteří řeší oděvy a módní doplňky28.srpna » Metro Obrat tuzemských e-shopů za rok 2022 oproti předchozímu sice klesl, přesto je těžko uvěřitelných 197 miliard korun znamení, že se oblasti e-commerce daří. Také sem však pochopitelně dolehlo v posledních měsících zdražování a čeští zákazníci mění své… |
Česká vláda
- Státní úřad
|