|
Vztahuje se k |
Průzkum: Zákazníci přestávají slyšet na slevy. Radost z nákupu se jim stále nevrací25.listopadu » Marketing Journal Více než dva roky se v Česku opět roztáčela slevová spirála. V posledním půl roce pak nabrala takové obrátky, že slevy přestaly plnit svůj účel. 84 % zákazníků stále deklaruje, že jsou vůči obchodníkům při nakupování opatrní a počítají s potenciální… Skip Pay: Zákazníci přestávají slyšet na slevy a nevrací se ani radost z nákupu, snažit se musí obchodníci24.listopadu » Marketing&Media České obchodníky – zejména ty e-shopové – čeká po dlouhých letech první vánoční sezona bez zásadních nejistot. Pomalu rostoucí ekonomika se však střetává s celou řadou protichůdných emocí zákazníků. Článek Skip Pay: Zákazníci přestávají slyšet na sl… Slevy tolik netáhnou. Češi nakupují jinak a jsou opatrnější, tvrdí průzkum24.listopadu » Peníze.cz Čechům se teď nechce pátrat po slevách, naopak nakupují spíš impulsivně. Vůči obchodníkům jsou ale zároveň zdrženlivější, během nakupování jsou opatrní a častěji počítají s potenciálními problémy. Vyplývá to z aktuálního průzkumu online platební slu… David Filippov (Skip Pay): Řadu e-shopů letos o Vánocích čeká maturita, zákazníky ukradnou i volby28.srpna » Dopravní noviny 1.9. – E-commerce je podle čísel z české e-shopové scény z nejhoršího venku – alespoň to je nejčastější reakce na 8% růst v letošním druhém kvartálu. Přinejmenším ti největší hráči se cítí být v lepší kondici než v posledních letech, což je vidět i … Studie: Češi jsou při nákupech online impulsivnější, radost z utrácení se jim ale nevrací30.července » Marketing Journal Lidé se cítí při nákupech na e-shopech méně omezení svou ekonomickou situací a jsou při nich impulzivnější. Klesá ale jejich nákupní loajalita a důvěra v obchodníky je rekordně nízká. Podívejte se do hlavy zákazníků v sondě od Skip Pay. Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy28.července » Reseller Magazine Online Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě kl… Je e-commerce z nejhoršího venku? Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy,17.července » Kurzy.cz Jak se na konci jara změnil běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay, provedená na 664 Češích pravidelně nakupujících online, ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické... Roste fenomén „phygital“: Nepřeválcují kamenné obchody ty internetové?19.února » Podnikatel.cz Zatímco dříve měla tuzemská e-commerce navrch nad kamennými obchody, dnes se zdá, že jsou pro ně velkou a podstatnou konkurencí. David Filippov: Největší letošní výzva e-commerce? Postavit e-shopy „vyššího typu“12.února » Dopravní noviny 14.2. – V podstatě to není nic nového a řešíme to poslední dekády. Česko se v mnoha ohledech zaseklo na „ekonomice průměrnosti“. Dokud bylo dobře, nebolelo to. Teď si ale uvědomujeme, že všichni, kteří nás varovali před nedostatečnou přípravou ve šk… Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví11.listopadu » Reseller Magazine Online Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát… Studie: Českému zákazníkovi se opatrně vrací chuť utrácet i radost z nakupování. Své nákupy ale více zvažuje6.listopadu » Marketing Journal Jak vypadá aktuální rozpoložení českého zákazníka? Jeho chuť utrácet se oproti prvnímu pololetí roku zvýšila o 7 %. Už se občas rozšoupne a nepokrývá jen zásadní potřeby domácnosti. Čím dál víc ale vyžaduje slevy jako impuls ke koupi. |
Česká vláda
- Státní úřad
|