15
nových článků - klikněte pro zobrazení

David Filippov

Vztahuje se k

​David Filippov (Skip Pay): Řadu e-shopů letos o Vánocích čeká maturita, zákazníky ukradnou i volby

28.srpna » Dopravní noviny
1.9. – E-commerce je podle čísel z české e-shopové scény z nejhoršího venku – alespoň to je nejčastější reakce na 8% růst v letošním druhém kvartálu. Přinejmenším ti největší hráči se cítí být v lepší kondici než v posledních letech, což je vidět i …

Studie: Češi jsou při nákupech online impulsivnější, radost z utrácení se jim ale nevrací

30.července » Marketing Journal
Lidé se cítí při nákupech na e-shopech méně omezení svou ekonomickou situací a jsou při nich impulzivnější. Klesá ale jejich nákupní loajalita a důvěra v obchodníky je rekordně nízká. Podívejte se do hlavy zákazníků v sondě od Skip Pay.

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28.července » Reseller Magazine Online
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě kl…

Je e-commerce z nejhoršího venku? Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy,

17.července » Kurzy.cz
Jak se na konci jara změnil běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay, provedená na 664 Češích pravidelně nakupujících online, ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické...

Roste fenomén „phygital“: Nepřeválcují kamenné obchody ty internetové?

19.února » Podnikatel.cz
Zatímco dříve měla tuzemská e-commerce navrch nad kamennými obchody, dnes se zdá, že jsou pro ně velkou a podstatnou konkurencí.

​David Filippov: Největší letošní výzva e-commerce? Postavit e-shopy „vyššího typu“

12.února » Dopravní noviny
14.2. – V podstatě to není nic nového a řešíme to poslední dekády. Česko se v mnoha ohledech zaseklo na „ekonomice průměrnosti“. Dokud bylo dobře, nebolelo to. Teď si ale uvědomujeme, že všichni, kteří nás varovali před nedostatečnou přípravou ve šk…

Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví

11.listopadu » Reseller Magazine Online
Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát…

Studie: Českému zákazníkovi se opatrně vrací chuť utrácet i radost z nakupování. Své nákupy ale více zvažuje

6.listopadu » Marketing Journal
Jak vypadá aktuální rozpoložení českého zákazníka? Jeho chuť utrácet se oproti prvnímu pololetí roku zvýšila o 7 %. Už se občas rozšoupne a nepokrývá jen zásadní potřeby domácnosti. Čím dál víc ale vyžaduje slevy jako impuls ke koupi.

Korunka ke korunce: Češi si oblíbili cashback, Skip Pay jim ho nabízí v rámci odložené platby

16.září » Tojesenzace.cz
Už sedmý měsíc v řadě rostou maloobchodní tržby – Češi letos pociťují příznivé dopady zkrocení zdivočelé inflace. Zároveň se ale v uplynulých The post Korunka ke korunce: Češi si oblíbili cashback, Skip Pay jim ho nabízí v rámci odložené platby firs…

​Skip Pay nabízí cashback v rámci odložené platby

3.září » Dopravní noviny
3.9. – Už sedmý měsíc v řadě rostou maloobchodní tržby – Češi letos pociťují příznivé dopady zkrocení zdivočelé inflace. Zároveň se ale v uplynulých dvou letech naučili více šetřit a zbytečně utrácet nechtějí ani domácnosti s vyššími příjmy. Vedle c…

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd.

Skip Pay: Zákazníci jsou o 56 % opatrnější než loni

23.dubna » MediaGuru
Podle sondy Skip Pay začínají být čeští zákazníci opět loajální, složitější je ale si jejich důvěru získat. Zákazníci jsou o 56 % opatrnější než v loňském roce.
Česká vláda - Státní úřad

Tato informační stránka o David Filippov zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "David Filippov" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes