|
Vztahuje se k |
Lucie Bílá: její první byt jí pronajala Helena Vondráčková. Dnes je z ní i šéfka divadla a filantrop10.října » Seznam Médium Cesta na vrchol je dlážděna nejen úspěchem, ale i bolestí. Lucie Bílá poznala obojí. Od tragické smrti životní lásky Tomáše Holého přes brutální napadení až po veřejné skandály. Přesto se z každého pádu vždy zvedla silnější. Věštec, kozy i Ready Kirken. Na tyhle volební bizáry už jste zapomněli3.října » VOXPOT Vzpomínáte na tyhle tváře? U některých se skoro nechce věřit, že jejich volební spoty měly opravdu sloužit k nalákání voličstva k urnám. A že dokonce v některých případech slavily úspěch. Podívejte se na výběr z bizarních kampaní tuzemské politické … Lucie Bílá se změnila k nepoznání. Muži jí leželi u nohou odjakživa, ne vždy na ně ale měla štěstí10.srpna » Seznam Médium Zpěv studovala Lucie Bílá už na Lidové škole umění, nakonec se ale vyučila dámskou krejčovou. Když si jí ale všimnul producent Petr Hannig a napsal pro ni píseň Neposlušné tenisky, zrodila se hvězda. Zapomenuté tváře normalizačního popu: Josef Melen. Od „Né, pětku né“ až ke spolupráci s Rammsteiny27.července » Seznam Médium Řekne-li se Josef (nebo se zřejmou ironií Pepíček…) Melen, asi každý v tomto národě si představí písničku „Né, pětku né“. To je skutečně signál, že mluvíme o obrovském hitu. Není asi úplně v pořádku, když nám jméno zpěváka neevokuje nic dalšího. Zapomenuté tváře normalizačního popu: Stanislav Procházka ml. ten hodný kluk z vyšší třídy22.července » Seznam Médium Teprve když si člověk prochází zpěváky sedmdesátých a osmdesátých let jednoho po druhém, dochází mu v plné síle, jak byla tehdejší popová scéna přesně rozdělena podle cílových skupin. Tu svoji měl i Stanislav Procházka ml. Zapomenuté tváře normalizačního popu: Michaela Linková. Nesvlékneš se? Nebudou písničky na tělo4.července » Seznam Médium Ačkoli i v letech po sametové revoluci zažila krátký okamžik, kdy se relativně úspěšně objevila v hudební branži, zpěvačka Michaela Linková patří plně do osmdesátých let. Díky její zpovědi můžeme nahlédnout i do tehdejších praktik popových bossů. Skutečné životy: Lékaři Arnoštu Pátkovi sebrali půlku obličeje a pak... Mrtvého ho našli pod slupkami od pomerančů2.července » Blesk.cz Kolegové z hudební bražně na něj vzpomínají jako na jednoho z nejnadanějších muzikantů na české scéně. Měl prý absolutní sluch a uměl hrát snad na každý nástroj, který dostal do ruky. Jenže sláva s ním neudržela krok. Místo hudby po revoluci skončil… Zapomenuté tváře normalizačního popu: Arnošt Pátek. Prý velmi talentovaný muzikant1.července » Seznam Médium Zdání někdy klame a výroky manažerů a píáristů je vždy radno brát se značnou rezervou. O tom, že Arnošt Pátek, jedna z komet osmdesátých let, měl na popovou hvězdu nebývalý talent, ale svědčí i tací, kterým lze věřit. Zapomenuté tváře normalizačního popu: Vítězslav Vávra. Zpívající bubeník. Nezpívající, nebubnující27.června » Seznam Médium Krátká, ale hvězdná kariéra Vítězslava Vávry vlastně, při dnešním zamyšlení s odstupem, je spíš příkladem kariéry západního typu, než ryze socialistického. V jeho úspěchu totiž sehrála roli jeho na svoji dobu a místo extravagantní vizáž. Zapomenuté tváře normalizačního popu: Petra Černocká. Jednou Saxana, navždy Saxana25.června » Seznam Médium Když v roce 1971 podepisovala Petra Černocká smlouvu na hlavní roli ve filmu režiséra Václava Vorlíčka na film Dívka na koštěti podle námětu a scénáře Hermíny Frankové a Miloše Macourka, vedla jí ruku snad sama Prozřetelnost. Toto auto má jednu z nejhorších pověstí vůbec, ale ve skutečnosti je nezničitelné. Pokud člověk ví, co hledat18.června » AutoŽivě.cz Francouzská auta mají leckdy špatnou pověst a často je to právem. Nicméně jsou vozy, které si nesou stigma neúspěchu neoprávněně. Zapomenuté tváře normalizačního popu: Jiří Helekal. Když dovařil kaši, vydal se od žampionu k bedle30.května » Seznam Médium Ve většině publikovaných článků je o Jiřím Helekalovi psáno obdivně. Ano, jeho talent je nesporný a schopnosti obdivuhodné. Je ale namístě si položit otázku, zda tento talent, svázaný zejména se sedmdesátými léty, nebyl trestuhodně promarněn. |
|