Tomáš Janča |
Vztahuje se k |
Derby Sparta – Slavia se odehraje i na konferenci Sport Alive12.září » MediaGuru Třetí ročník sportovně-byznysové konference Sport Alive nabídne mimo jiné diskusi zástupců dvou největších tuzemských fotbalových klubů. Ceny Sport Alive spustily přihlášky, očekávání jsou letos velká19.června » Marketing&Media Už potřetí se budou v říjnu vyhlašovat ceny Sport Alive Awards by Tipsport, které oceňují to nejlepší z českého sportovního byznysu. Novinkou je rozdělení kategorie pro projekty s nízkým rozpočtem a větší medializace oceněných. Přihlášky do soutěže … Lidé kritizují propagaci MS. Na některé zápasy stále zbývají tisíce vstupenek9.května » Deník.cz Už v pátek odstartuje hokejové mistrovství světa v Praze a Ostravě a zatímco české a slovenské zápasy hlásí vyprodáno, na ostatní týmy včetně Kanady nebo našlapaného Švédska jsou lístky stále k mání. Na sociálních sítích i proto začíná zaznívat krit… Žádná síla není jako ta ženská! Český florbal představil identitu pro MS žen8.dubna » Marketing&Media Florbalový světový šampionát žen se sice v Česku uskuteční až v prosinci příštího roku, ale pořadatelé již nyní představili jeho identitu. Ta je výjimečná už jen tím, že má ambice překonat mistrovství a možná i celý ženský florbal, což je dobře patr… Sport si musí sáhnout na komerční peníze, říká expert. Sparta s placeným obsahem pro fanoušky nezůstane sama5.dubna » eFotbal.cz Česká liga > Tah pražské Sparty, která oznámila, že od léta bude fanouškům nabízet originální placený obsah včetně článků, videí a podcastů, rozproudil debatu. Je český fanoušek ochotný a připravený platit klubu za unikátní obsah? Jak se chová ve ch… Český sport si potřebuje sáhnout na komerční peníze, domnívá se Tomáš Janča5.dubna » Eurofotbal.cz Nedávný tah Sparty, která oznámila, že od léta bude svým fanouškům nabízet mimo jiné také originální placený obsah včetně článků, videí a podcastů, otevřel ve sportovním prostředí živou debatu. Není větší síla než ta ženská. Český florbal ukázal identitu mistrovství světa4.dubna » Deník.cz /GALERIE/ Vizuální identita nejvýznamnější florbalové akce příštího roku je na světě. A dominují jí ženy. Součástí identity je také logo mistrovství světa, které se uskuteční od 6. do 14. prosince 2025 v Praze a Ostravě. Sedm milionů měsíčně. I české kluby jedou na světové vlně zájmu o dresy7.března » Forbes Fandové a fanynky fotbalu šílí po dresech a dalších předmětech s logem „svých“ klubů. A dávají tak prodejcům merchandisingu rekordně vydělat. Fenomén Clash. Odborníci popsali, proč to funguje: show, násilí i scénář2.února » iSport.cz Zápasy celebrit a influencerů lákají tisíce fanoušků. Sedmý galavečer Clash of the Stars vyprodal halu pro více než deset tisíc diváků. Zájmem o lístky, o živé přenosy i videa zvládla organizace zastínit Oktagon MMA, který pořádal turnaj ve stejný d… Sport Alive prolomil ledy českého sportovního byznysu4.září » MediaGuru První ročník sportovně byznysové konference Sport Alive nabídl platformu pro setkávání lidí ze sportu a z byznysu a ti tuto možnost přivítali, říká pořadatel konference Tomáš Janča. Podíl lidí, kteří nikdy neviděli sport naživo, se zdvojnásobil30.června » Seznam Zprávy Sledování sportovních zápasů se za pandemie přesunulo na obrazovky. Přenosy se výrazně zlepšily a udržely divácký zájem. Pro pořadatele to znamená nevýhodu - fanoušci si zvykli na pohodlí. Češi ale zatím zůstali věrní stadionům. Sport Alive: vstupenky mizí, zájem roste, do Prahy dorazí i host z Itálie13.června » iSport.cz Šéf Národní sportovní agentury, marketingový ředitel Sparty, bývalý extraligový hokejista a nyní úspěšný podcaster, šéf velké sportovní televize anebo komerční ředitel italského klubu Venezia FC. To všechno už jsou ohlášení vystupující na druhém roč… |
|