|
Vztahuje se k |
Komunikaci ve sportu pomáhá silný příběh30.března » iportaL24.cz »Závod mimo hřiště«, tak se jmenoval Sport meetup v PressCentru ČTK. Sešli se na něm profesionálové z oblasti sportovního marketingu se zástupci sportovních klubů, organizací a svazů, ať už malých nebo i těch velkých. »Oktagon vyrostl na příbězích. … Komunikaci ve sportu pomáhá silný příběh28.března » Metro Praha 28. března 2025 (PROTEXT) - „Závod mimo hřiště“, tak se jmenoval Sport meetup v PressCentru ČTK. Sešli se na něm profesionálové z oblasti sportovního marketingu se zástupci sportovních klubů, organizací a svazů, ať už malých nebo i těch velkýc… Komunikaci ve sportu pomáhá silný příběh28.března » Protext Praha 28. března 2025 (PROTEXT) - „Závod mimo hřiště“, tak se jmenoval Sport meetup v PressCentru ČTK. Sešli se na něm profesionálové z oblasti sportovního marketingu se zástupci sportovních klubů, organizací a svazů, ať už malých nebo i těch velkýc… Nové dresy Slavie: Unikátní celek, moderna i tradice. A velká očekávání fanoušků10.prosince » Deník.cz Koupili byste si něco, o čem máte tušení, jak by to mohlo z části vypadat, ale ještě to nikdo neviděl a navíc to dostanete až za sedm měsíců po zaplacení? Ač to zní naprosto nelákavě, tak v podání fotbalové Slavie jde o záležitost, která u fanoušků … Zmizení červené z ikonického dresu kvůli chybějícím dárcům krve získalo ADC Šťouch25.listopadu » Marketing&Media Za nepřehlédnutelné darování síly Slavie dostal fotbalový klub ocenění od českého Art Directors Clubu. Článek Zmizení červené z ikonického dresu kvůli chybějícím dárcům krve získalo ADC Šťouch se nejdříve objevil na MAM . Derby na Sport Alive: brandy Slavie i Sparty jsou na svém vrcholu14.října » Marketing&Media Jsou to dvě největší sportovní značky v Česku. Čtyři dny po fotbalovém derby se Slavia a Sparta utkaly znovu – v derby marketingovém. Na jedné scéně konference Sport Alive se totiž potkali šéf strategické komunikace sešívaných Jakub Splavec a market… Jak pražská „S“ loví fanoušky: 40 tisíc lidí na derby, duel fanshopů. Co pyro?11.října » iSport.cz Setkali se čtvrtý den od poslední bitvy, v níž Slavia porazila Spartu 2:1. Kamil Veselý, šéf marketingové komunikace Sparty, u toho ovšem ve Vršovicích nebyl. „Do Edenu nechodím, necítím se tam dobře. Pojďme dělat, že se to nestalo,“ ošívá se. „Stál… Jak pražská „S“ loví fanoušky: na derby i 40 tisíc lidí, duel fanshopů11.října » iSport.cz Setkali se čtvrtý den od poslední bitvy, v níž Slavia porazila Spartu 2:1. Kamil Veselý, šéf marketingové komunikace Sparty, u toho ovšem ve Vršovicích nebyl. „Do Edenu nechodím, necítím se tam dobře. Pojďme dělat, že se to nestalo,“ ošívá se. „Stál… Vstupenky Slavia vs. Ajax: Pozor na překupníky2.října » Seznam Médium Vstupenky na zápas Slavie proti Ajaxu i nedělní derby proti Spartě jsou vyprodané. Ředitel strategické komunikace klubu Jakub Splavec, varuje před překupníky. Slavia jde do boje proti překupníkům: Zneužívají i děti, ceny vstupenek šokují2.října » Deník.cz Velké zápasy s sebou přinášejí velký zájem. Nabídka však logicky není nevyčerpatelná, a tak se na touze lidí vidět na vlastní oči třeba slavné evropské fotbalové velkokluby přiživují prodejci na černém trhu. Před takovými nyní varuje i pražská Slavi… Fanoušci versus hooligans. Do kotle chodí tátové, Jude Slavie je štve17.května » iDNES.cz Fotbalová liga vrcholí, v sobotu se hrálo pražské derby, v úterý zase vypjatý zápas Sparty s Baníkem. Oba zápasy hlídaly stovky policistů, kteří mimo jiné zadrželi šest fanoušků za hajlování a útok na úřední osobu. „Není to normální. Jsme proti tomu… Fotbalistky Slavie se snaží kampaní #LetUsCook vystoupit z české bubliny3.dubna » Marketing&Media Kampaň, která má vystoupit z šedi dosavadní komunikace ženského fotbalu v Česku a přilákat co nejvyšší diváckou návštěvu na derby se Spartou. To je čerstvý počin Slavie, ve kterém tvoří hlavní kreativní linku hláška/hashtag #LetUsCook. Článek Fotbal… |
|