Jiří Jón |
Vztahuje se k |
Jiří Jón nově povede marketing a komunikaci v ČSOB5.prosince » Časopis Bankovnictví Do čela marketingu a komunikace skupiny ČSOB nastupuje Jiří Jón. Zkušený odborník na strategickou komunikaci značek přebírá vedení týmu, který má na starosti korporátní a marketingovou komunikaci celé skupiny včetně jejích dceřiných společností. Marketing a komunikaci ČSOB povede Jiří Jón2.prosince » MediaGuru Marketing a komunikaci ČSOB povede Jiří Jón2.prosince » Marketing&Media Do čela marketingu a komunikace skupiny ČSOB nastupuje Jiří Jón. Renata Němcová Pixová, která tuto pozici zastávala uplynulých sedm let, povede tým marketingové komunikace. Článek Marketing a komunikaci ČSOB povede Jiří Jón se nejdříve objevil na MA… Šanci rozjet vlastní projekty dává zaměstnancům Ogilvy projektem Lift16.července » Marketing&Media Úspěšným žadatelům dá agentura Ogilvy v programu Lift na realizaci tvůrčích či podnikatelských záměrů na šest měsíců půlku úvazku se zachováním plné výplaty. Článek Šanci rozjet vlastní projekty dává zaměstnancům Ogilvy projektem Lift se nejdříve ob… Ogilvy zavedla tvůrčí program pro zaměstnance, hradí část platu16.července » MediaGuru Polovinu pracovní doby se zachováním plného platu mohou vybraní zaměstnanci Ogilvy využít na své tvůrčí projekty. Strategický tým Ogilvy posiluje Adam Špina z Triadu16.října » Marketing&Media Adam Špina, držitel ceny Stratég roku v soutěži MAM Agentura roku, přechází po 11 letech v pražském Triadu k agentuře Ogilvy. Článek Strategický tým Ogilvy posiluje Adam Špina z Triadu se nejdříve objevil na Marketing & Media . Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina nemá ponětí o rozložení marketingového rozpočtu27.června » Marketingové noviny Po rychlém růstu během pandemie loni e-commerce trh poprvé v české historii výrazně zpomalil. Majitelé e-shopů procházejí těžkou zkouškou – obrovská konkurence, drahé energie, vysoká inflace a s tím související krize životních nákladů. To vše mění z… Značka je v e-commerce nevyužitou zbraní19.června » Marketing&Media České e-shopy sílu a význam značky zatím podceňují, ale plánují to změnit, ukazuje nová studie Ogilvy Consulting a Shoptetu. Článek Značka je v e-commerce nevyužitou zbraní se nejdříve objevil na Marketing & Media . AdvertorialMohou značky růst i v dobách inflace?11.srpna » Marketing&Media Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké situaci. |
|