Lukáš Klimčák |
Vztahuje se k |
Klimchi otevírá svoji vůbec první prodejnu. Sklo z Barbie je k dostání na Václavském náměstí6.listopadu » CzechCrunch Ručně foukané sklo pod značkou Klimchi dobývá svět, nově také z prodejny v někdejším Grand Hotelu Evropa. Příští obchod má být v Londýně. Článek Klimchi otevírá svoji vůbec první prodejnu. Sklo z Barbie je k dostání na Václavském náměstí se nejdříve… První obchod a rovnou v grandhotelu. Byznys buduji flexibilně, říká šéf Klimchi5.listopadu » Forbes Je jedním ze zázraků českého designu. Džbán od jeho značky Klimchi si zahrál i v trháku Barbie. A teď otevírá Lukáš Klimčák první obchod. Česká sklářská značka KLIMCHI vstupuje do centra Prahy. Svůj první kamenný obchod otevírá v secesním hotelu W Prague5.listopadu » Tojesenzace.cz Česká sklářská značka KLIMCHI otevírá svůj první kamenný obchod v České republice, a to na jedné z nejprestižnějších pražských adres. V historickém The post Česká sklářská značka KLIMCHI vstupuje do centra Prahy. Svůj první kamenný obchod otevírá v … Český design se ukázal v Londýně. Britský trh i po brexitu stále táhne25.září » Forbes Na ambasádě v Londýně se setkali zástupci českých firem s britskými architekty, developery, designéry a obchodníky. Co bylo cílem této akce? Barevné sklo z Kamenického Šenova dobývá světový trh. K popularitě i doma pomohla Barbie4.května » Forum24 Lukáš Klimčák se snaží o popularizaci sklářského umění a řemesla za hranicemi České republiky. Svojí značkou KLIMCHI, kterou založil teprve před pěti lety, okouzlil nejen tuzemský, ale především zahraniční trh. Ručně vyráběné stolní sklo z pecí sklá… Česká sklářská značka KLIMCHI představuje elegantní vázu FUGU s ostny, která okouzlila veletrhy v Paříži i Miláně3.května » Tojesenzace.cz Průsvitné sklo zrcadlí hru světla oceánu, zatímco jemné vzory hrotů evokují fascinující texturu mořských bublin. Vázy FUGU čerpají inspiraci z The post Česká sklářská značka KLIMCHI představuje elegantní vázu FUGU s ostny, která okouzlila veletrhy v… Arctic Monkeys, vlny v Nazaré a diář. Poznejte Lukáše Klimčáka Out of Office9.března » Forbes Značka Klimchi, za níž stojí Lukáš Klimčák, vyrábí luxusní nápojové sklo a dobývá svět. Co jejího zakladatele baví, když zrovna nepracuje? Za Jungvirta utrácejí sběratelé statisíce. Sklářský designér teď cílí na cizinu1.února » Forbes František Jungvirt je členem letošního výběru Forbesu 30 pod 30. Loňský rok potvrdil, že patří mezi špičku českého sklářského designu. Na co se (mimo jiné) můžete těšit na letošním Designbloku?30.září » Elle.cz Ptáte se, co vás čeká a na co se těšit na blížícím se Designbloku? Představujeme vám několik designérů, jejichž tvorba by vás na letošním ročníku neměla minout! František Jungvirt a Lukáš Klimčák (KLIMCHI): Lidé si skrze naše sklo tvoří vzpomínky19.září » DailyStyle.cz Značka KLIMCHI píše nový příběh českého skla. O propojování tradice s moderním designem, filmu Barbie či plánech do budoucna jsme se bavili s designérem a kreativním ředitelem Františkem Jungvirtem a zakladatelem značky Lukášem Klimčákem. V roce 201… Českému sklu vrací atraktivitu. Příběh podnikatele, jehož výrobky se dostaly do hollywoodského trháku Barbie20.srpna » Novinky.cz Růžový domeček v dokonalém světě panenky Barbie ve stejnojmenném filmu ozdobily stovky předmětů, které tvůrci promýšleli do nejmenších detailů. V Barbielandu je vše reálné a nic se nedodělávalo postprodukčně. V hollywoodském trháku se tak objevuje i… |
Ryan Gosling
- Kanadský herec
|