Thierry Koskas |
Vztahuje se k |
V Citroënu se rozpovídali o malých autech. Nejsou zisková, v budoucnu se zaměří na segmenty B a C13:52 » AutoRevue.cz Francouzská automobilka nepočítá s nástupci kompaktní C1 a asi ani velké C5 X. Finančně se jí nevyplatí, budoucnost vidí v segmentech B a C. První elektrovůz pod půl milionu vyrobí na Slovensku. Nový citroën jsme zkusili3.června » Auto iDNES.cz Takže nakonec ani Čína, ani Volkswagen: rodinný elektromobil s cenou pod půl milionu korun, který lze považovat za plnohodnotné auto, vyrobí pro Evropu fabrika v Trnavě. Komu voní spíše benzín, pořídí Citroën C3 za 380 tisíc Kč. Jde přitom o novou k… Citroën chce větší podíl evropského trhu. Nebojí se srovnání s Dacií30.května » AUTO.cz Šéf Citroënu Thierry Koskas si dobře uvědomuje, že levný model C3 konkuruje elektrickým i konvenčním vozům značky Dacia. Dostupnými, ale odvážnými auty chce získat 5 % trhu. Konkurence čínské láci bude z Trnavy. Citroën řeší elektromobilitu chudých20.října » Auto iDNES.cz O francouzské autoprodukci si můžeme myslet, co chceme. Ale snahu inovovat, dělat věci jinak, dívat se na ně z jiného úhlu a pak to zkusit s elegancí provést, tu značkám ze země, která je jednou z kolébek automobilismu, upřít nelze. Jednou z ikon, j… Slováci vyrábí fantastické auto, které zastaví čínské automobilky. Přesvědčte se sami. S čím přijde naše Škoda?25.června » AutoŽivě.cz Expanze čínských automobilek je jednou z největších výzev, jakým v současnosti evropský automotive čelí. Šokující je, že řešení je možná blíž, než si myslíme. Na Slovensku. Citroën C3 Aircross pro indický a jihoamerický trh2.května » iLuxus.cz Citroën dnes představuje nový C3 Aircross, rodinné B-SUV, které je robustní zvenčí a prostorné a útulné uvnitř. Je výsledkem spolupráce s místními designéry a konstruktéry, aby splňoval specifické potřeby zákazníků na klíčových trzích v Indii, jihov… To byla rychlost. Šéf programu F1 v Renaultu skončil už po 18 dnech21.ledna » iSport.cz Po pouhých 18 dnech oficiálního působení skončil ve funkci šéfa programu formule 1 automobilky Renault Thierry Koskas. Do funkce se vrací Jérome Stoll, jenž chtěl ke konci roku odejít, a bude stáj F1 řídit jako dosud s šéfem týmu Cyrilem Abiteboulem. Sportovní prezident Renaultu Koskas po osmnácti dnech skončil19.ledna » F1 Sports Jérome Stoll bude i nadále prezidentem sportovní divize Renaultu, ačkoliv francouzská automobilka vloni oznámila, že bude nahrazen. Šéf programu formule 1 v Renaultu skončil už po osmnácti dnech18.ledna » iDNES.cz Po pouhých 18 dnech oficiálního působení skončil ve funkci šéfa programu formule 1 automobilky Renault Thierry Koskas. Do funkce se vrací Jérome Stoll, jenž chtěl ke konci roku odejít, a bude stáj F1 řídit jako dosud s šéfem týmu Cyrilem Abiteboulem. Stoll zůstává prezidentem Renaultu18.ledna » formule.cz |
|