|
Vztahuje se k |
Neztrapněte se před Gen Z. Co dnešní mladí čekají od značek?24.června » Podnikatel.cz Generace Z tvoří skupinu mladých narozených v letech 1996 až 2009. Ta začíná být hodně důležitá také pro značky. Jak pro ni přizpůsobit marketing? Tramvaj jako seznamka? Brněnská kampaň pohořela u veřejnosti i odborníků10.února » Podnikatel.cz Nedávno se v Brně, ale také v internetovém prostoru, objevila kampaň místního dopravního podniku, která vzbudila spousty protichůdných reakcí. Palírna U Zeleného stromu vydává audioknihu s Jiřím Bartoškou23.října » MediaGuru Palírna U Zeleného stromu se rozhodla v předvánočním období zpracovat svůj příběh jako audioknihu, kterou namluvil Jiří Bartoška. Content First: Růst lajků nemá být hlavním cílem kampaní na sítích6.června » MediaGuru Jasně stanovená strategie a cílová skupina jsou základními předpoklady úspěšného obsahového marketingu na sociálních sítích. Mluvilo se o tom na konferenci Content First. AI není v kreativě všelékem, je to jen nástroj6.listopadu » MediaGuru Umělá inteligence je stále více zapojována do tvorby kreativy. Nicméně stále jen jako nástroj, který potřebuje lidské vedení. Agentura Adison představila virtuální influencerku Adinu29.června » Marketing&Media Podle vyjádření agentury jde o experiment, který má zodpovědět otázku, co je potřeba, aby virtuální osoba získala vliv. Článek Agentura Adison představila virtuální influencerku Adinu se nejdříve objevil na Marketing & Media . Řešit logo a grafiku značky na TikToku? Uživatelé to vůbec neocení19.ledna » Podnikatel.cz TikTok je sociální síť, která má svá specifika. Své publikum na ní mohou oslovit i značky, ale musí postupovat jinak, než jsou zvyklé. Mbappé vs. Budweiser: mají se bát i další firmy?2.ledna » Marketing&Media Francouzský fotbalista Kylian Mbappé odmítl na MS v Kataru pózovat fotografům s logem známého pivovaru. Údajně kvůli svým mladým fanouškům. Budeme svědky podobných bojkotů ze strany osobností i v budoucnu? Článek Mbappé vs. Budweiser: mají se bát i … Kampaň Deštník proti drahotě stála přes 24 milionů. Odborníci ji ale cupují na padrť21.října » Podnikatel.cz V současné době běží kampaň Deštník proti drahotě, která má představit formy vládní pomoci. Přinášíme názory marketingových odborníků. |
|