15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Jakub Křenek

Vztahuje se k

Palírna U Zeleného stromu vydává audioknihu s Jiřím Bartoškou

23.října » MediaGuru
Palírna U Zeleného stromu se rozhodla v předvánočním období zpracovat svůj příběh jako audioknihu, kterou namluvil Jiří Bartoška.

Content First: Růst lajků nemá být hlavním cílem kampaní na sítích

6.června » MediaGuru
Jasně stanovená strategie a cílová skupina jsou základními předpoklady úspěšného obsahového marketingu na sociálních sítích. Mluvilo se o tom na konferenci Content First.

AI není v kreativě všelékem, je to jen nástroj

6.listopadu » MediaGuru
Umělá inteligence je stále více zapojována do tvorby kreativy. Nicméně stále jen jako nástroj, který potřebuje lidské vedení.

Agentura Adison představila virtuální influencerku Adinu

29.června » Marketing&Media
Podle vyjádření agentury jde o experiment, který má zodpovědět otázku, co je potřeba, aby virtuální osoba získala vliv. Článek Agentura Adison představila virtuální influencerku Adinu se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Řešit logo a grafiku značky na TikToku? Uživatelé to vůbec neocení

19.ledna » Podnikatel.cz
TikTok je sociální síť, která má svá specifika. Své publikum na ní mohou oslovit i značky, ale musí postupovat jinak, než jsou zvyklé.

Mbappé vs. Budweiser: mají se bát i další firmy?

2.ledna » Marketing&Media
Francouzský fotbalista Kylian Mbappé odmítl na MS v Kataru pózovat fotografům s logem známého pivovaru. Údajně kvůli svým mladým fanouškům. Budeme svědky podobných bojkotů ze strany osobností i v budoucnu? Článek Mbappé vs. Budweiser: mají se bát i …

Kampaň Deštník proti drahotě stála přes 24 milionů. Odborníci ji ale cupují na padrť

21.října » Podnikatel.cz
V současné době běží kampaň Deštník proti drahotě, která má představit formy vládní pomoci. Přinášíme názory marketingových odborníků.

Reklama na sociálních sítích je normální věc, ale musí se to umět

28.července » Roklen 24
Sociální sítě jsou v dnešním světě nedílnou součástí našich životů. Většina z nás pravidelně čte posty, lajkuje, sdílí nebo jen vstřebává nové informace skrz krátké zprávy a reklamy.

Nejde si jen koupit pár deka PR, je to dlouhodobá práce

28.listopadu » MediaGuru
Správný píárista zná svou firmu „jako své boty“, zároveň ví o slabinách novinářů, zaznělo na konferenci Jak se stát profíkem firemní komunikace.

Tato informační stránka o Jakub Křenek zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Jakub Křenek" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes