Jakub Křenek |
Vztahuje se k |
Palírna U Zeleného stromu vydává audioknihu s Jiřím Bartoškou23.října » MediaGuru Palírna U Zeleného stromu se rozhodla v předvánočním období zpracovat svůj příběh jako audioknihu, kterou namluvil Jiří Bartoška. Content First: Růst lajků nemá být hlavním cílem kampaní na sítích6.června » MediaGuru Jasně stanovená strategie a cílová skupina jsou základními předpoklady úspěšného obsahového marketingu na sociálních sítích. Mluvilo se o tom na konferenci Content First. AI není v kreativě všelékem, je to jen nástroj6.listopadu » MediaGuru Umělá inteligence je stále více zapojována do tvorby kreativy. Nicméně stále jen jako nástroj, který potřebuje lidské vedení. Agentura Adison představila virtuální influencerku Adinu29.června » Marketing&Media Podle vyjádření agentury jde o experiment, který má zodpovědět otázku, co je potřeba, aby virtuální osoba získala vliv. Článek Agentura Adison představila virtuální influencerku Adinu se nejdříve objevil na Marketing & Media . Řešit logo a grafiku značky na TikToku? Uživatelé to vůbec neocení19.ledna » Podnikatel.cz TikTok je sociální síť, která má svá specifika. Své publikum na ní mohou oslovit i značky, ale musí postupovat jinak, než jsou zvyklé. Mbappé vs. Budweiser: mají se bát i další firmy?2.ledna » Marketing&Media Francouzský fotbalista Kylian Mbappé odmítl na MS v Kataru pózovat fotografům s logem známého pivovaru. Údajně kvůli svým mladým fanouškům. Budeme svědky podobných bojkotů ze strany osobností i v budoucnu? Článek Mbappé vs. Budweiser: mají se bát i … Kampaň Deštník proti drahotě stála přes 24 milionů. Odborníci ji ale cupují na padrť21.října » Podnikatel.cz V současné době běží kampaň Deštník proti drahotě, která má představit formy vládní pomoci. Přinášíme názory marketingových odborníků. Reklama na sociálních sítích je normální věc, ale musí se to umět28.července » Roklen 24 Sociální sítě jsou v dnešním světě nedílnou součástí našich životů. Většina z nás pravidelně čte posty, lajkuje, sdílí nebo jen vstřebává nové informace skrz krátké zprávy a reklamy. Nejde si jen koupit pár deka PR, je to dlouhodobá práce28.listopadu » MediaGuru Správný píárista zná svou firmu „jako své boty“, zároveň ví o slabinách novinářů, zaznělo na konferenci Jak se stát profíkem firemní komunikace. |
|