15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Barbora Šumanská

Vztahuje se k

Social 1.0, 2.0 a 3.0 vs. zdravý rozum

15.července » Marketing&Media
Social prošel od svých počátků mnoha proměnami – to, jak dnes vypadá a funguje, poslední roky velmi ovlivňuje TikTok. Žádný marketér by ale pod tlakem trendů neměl ztratit staré dobré selské uvažování. Článek Social 1.0, 2.0 a 3.0 vs. zdravý rozum s…

T-Mobile aktivuje českou Gen Z, smysluplně a dlouhodobě

20.prosince » Marketing&Media
Značka T-Mobile vytváří pro představitele generace Z aktuální nabídky, ale také o nich uvažuje z dlouhodobého hlediska. Článek T-Mobile aktivuje českou Gen Z, smysluplně a dlouhodobě se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Z Facebooku T-Mobilu se vybíhá nejlépe

12.října » Marketing&Media
Kampaň na sociálních sítích může mít vysokou efektivitu a dosah, i když pracujete s omezeným rozpočtem. T-Mobile se snaží v digitálním světě Čechy svými technologiemi propojovat (osobně, se zážitky, se službami), aby si mohli ten fyzický (offline) s…

Mají peníze a chuť je utrácet. Přesto je reklamy cílené na generaci 50+ pořád jako šafránu

Marketéři stále opomíjejí zákaznickou skupinu z generace 50+. Přitom je naprostá většina z nich přesvědčena, že si tito lidé z mnoha obchodních důvodů zaslouží výrazně větší pozornost. Ukázala to studie, kterou mezi marketéry významných firem působí…

Mají peníze a chuť je utrácet. Přesto je reklamy cílené na generaci 50+ pořád jako šafránu

25.dubna » Tyinternety.cz
Marketéři stále opomíjejí zákaznickou skupinu z generace 50+. Přitom je naprostá většina z nich přesvědčena, že si tito lidé z mnoha obchodních důvodů zaslouží výrazně větší pozornost. Ukázala to studie, kterou mezi marketéry významných firem působí…

Výzkum Ogilvy: Marketéři podceňují generaci 50+

24.dubna » MediaGuru
Podle výzkumu agentury Ogilvy marketéři stále podceňují zákaznickou skupinu z generace 50+. Přitom patří k ekonomicky nejsilnějším skupinám.

Mají peníze a chuť je utrácet. Přesto je reklamy cílené na generaci 50+ pořád jako šafránu

23.dubna » FeedIT.cz
Praha, 23. dubna 2019 – Marketéři stále opomíjejí zákaznickou skupinu z generace 50+. Přitom je naprostá většina z nich přesvědčena, že si tito lidé z mnoha obchodních důvodů zaslouží výrazně větší pozornost. Ukázala to studie, kterou mezi marketéry…

Tato informační stránka o Barbora Šumanská zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Barbora Šumanská" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes