Barbora Šumanská |
Vztahuje se k |
Social 1.0, 2.0 a 3.0 vs. zdravý rozum15.července » Marketing&Media Social prošel od svých počátků mnoha proměnami – to, jak dnes vypadá a funguje, poslední roky velmi ovlivňuje TikTok. Žádný marketér by ale pod tlakem trendů neměl ztratit staré dobré selské uvažování. Článek Social 1.0, 2.0 a 3.0 vs. zdravý rozum s… T-Mobile aktivuje českou Gen Z, smysluplně a dlouhodobě20.prosince » Marketing&Media Značka T-Mobile vytváří pro představitele generace Z aktuální nabídky, ale také o nich uvažuje z dlouhodobého hlediska. Článek T-Mobile aktivuje českou Gen Z, smysluplně a dlouhodobě se nejdříve objevil na Marketing & Media . Z Facebooku T-Mobilu se vybíhá nejlépe12.října » Marketing&Media Kampaň na sociálních sítích může mít vysokou efektivitu a dosah, i když pracujete s omezeným rozpočtem. T-Mobile se snaží v digitálním světě Čechy svými technologiemi propojovat (osobně, se zážitky, se službami), aby si mohli ten fyzický (offline) s… Mají peníze a chuť je utrácet. Přesto je reklamy cílené na generaci 50+ pořád jako šafránu2.května » Marketingové noviny Marketéři stále opomíjejí zákaznickou skupinu z generace 50+. Přitom je naprostá většina z nich přesvědčena, že si tito lidé z mnoha obchodních důvodů zaslouží výrazně větší pozornost. Ukázala to studie, kterou mezi marketéry významných firem působí… Mají peníze a chuť je utrácet. Přesto je reklamy cílené na generaci 50+ pořád jako šafránu25.dubna » Tyinternety.cz Marketéři stále opomíjejí zákaznickou skupinu z generace 50+. Přitom je naprostá většina z nich přesvědčena, že si tito lidé z mnoha obchodních důvodů zaslouží výrazně větší pozornost. Ukázala to studie, kterou mezi marketéry významných firem působí… Výzkum Ogilvy: Marketéři podceňují generaci 50+24.dubna » MediaGuru Podle výzkumu agentury Ogilvy marketéři stále podceňují zákaznickou skupinu z generace 50+. Přitom patří k ekonomicky nejsilnějším skupinám. Mají peníze a chuť je utrácet. Přesto je reklamy cílené na generaci 50+ pořád jako šafránu23.dubna » FeedIT.cz Praha, 23. dubna 2019 – Marketéři stále opomíjejí zákaznickou skupinu z generace 50+. Přitom je naprostá většina z nich přesvědčena, že si tito lidé z mnoha obchodních důvodů zaslouží výrazně větší pozornost. Ukázala to studie, kterou mezi marketéry… |
|