Tomáš Preněk |
Vztahuje se k |
Branding není soutěží krásy. A proč jsou odlišné barvy správně?12.dubna » MediaGuru Při tvorbě komunikačních vizuálů je klíčové si uvědomit, jaký má být jeho přínos pro branding. Krásný vizuál sám o sobě brandingu nemusí pomoct, zaznělo na konferenci Brandstorming. Publicis Groupe posílili mezinárodní stratégové Madhura Mukherjee a Fola Williams13.března » Marketing&Media Šéfem strategie pro region střední a východní Evropy v Publicis Groupe se stal Fola Williams, jako seniorní brand stratég nastupuje Madhura Mukherjee. Článek Publicis Groupe posílili mezinárodní stratégové Madhura Mukherjee a Fola Williams se nejdří… Inflace mění spotřebitelské chování. Co to znamená pro značky?29.listopadu » MediaGuru Značky čekají nové výzvy, které souvisí s nepříznivým socioekonomickým vývojem. Nad tím, jak Jak by se k těmto výzvám měly postavit značky, se zamýšlí Tomáš Preněk z Publicis Groupe. Coca Cola slaví na sociálních sítích multikulturní Vánoce22.prosince » Marketingové noviny Letošní Vánoce slaví Coca Cola v České republice a na Slovensku v multikulturním pojetí. Aktivace na Facebooku a Instagramu navazuje na globální kampaň Real Magic/Kouzlo být spolu“, kterou pro lokální trh připravily agentury Saatchi & Saatchi, MSL a… Preněk vede v Publicis Groupe strategické oddělení20.září » MediaGuru Ve skupině Publicis vede Tomáš Preněk osmičlenný strategický tým. Dosavadní vedoucí Martin Ježek spolupracuje jako konzultant. Starobrno uvede kampaní nový hořký ležák Bitr27.dubna » MediaGuru Starobrno kampaní představí svou novinku – hořký ležák Bitr. Spolupracuje přitom s nově vzniklou kreativní agenturu Dentsu McGarryBowen. Tři kreativní ingredience. Starobrno našlo recept pro nový hořký ležák BITR26.dubna » FeedIT.cz Praha – Nově vzniklá kreativní agentura dentsu MCGARRYBOWEN (dentsu MB) společně s agenturou Isobar uvede na trh nový ležák BITR od Starobrna. Nová produktová řada Starobrna dostala od agentur z rodiny dentsu strategii, název a veškeré komunikační m… Vznikla nová kreativní agentura. DMB pomáhá na svět třeba novému pivu21.března » Marketing&Media Český trh kreativních agentur se rozrostl, otevřela česká pobočka Dentsu McGarryBowen (DMB). Specializovat se chce na strategii značek. Agenturu DMB povede Tomáš Preněk (na fotografii vlevo), který byl doposud šéfem strategie a současně působil na p… Relaunch značky Activia připraví Isobar7.května » MEDIAR Pro plánovaný relaunch značky Activia na českém a slovenském trhu si potravinářská firma Danone v tendru vybrala pražskou agenturu Isobar. Ta na zadání spolupracovala se sesterskými agenturami Spectra a Bistro Social. Všechny spadají do mezinárodní … |
|