Jan Kulich |
Vztahuje se k |
Novou ředitelkou marketingu mediální skupiny A 11 je Karolina Nárožná1.listopadu » Marketing&Media Někdejší šéfka marketingu rádií Impuls a RockZone 105.9 se zaměří na posílení marketingových aktivit televize A 11. Článek Novou ředitelkou marketingu mediální skupiny A 11 je Karolina Nárožná se nejdříve objevil na Marketing & Media . Marketingovou ředitelkou A 11 je nově Karolina Nárožná31.října » MediaGuru Karolina Nárožná nahrazuje ve funkci marketingové ředitelky mediální skupiny A 11 odcházejícího Jana Kulicha. Jan Kulich odchází z mediálního domu A 118.října » Marketing&Media Ředitel marketingu a distribuce mediální skupiny A11 Jan Kulich po pěti letech odchází. Článek Jan Kulich odchází z mediálního domu A 11 se nejdříve objevil na Marketing & Media . Ředitel strategického rozvoje a marketingu Jan Kulich odchází z A 118.října » MediaGuru Po pěti letech strávených v mediální skupině A 11 odejde ředitel strategického rozvoje a marketingu Jan Kulich ze své pozice. Televize A 11 opustila měření sledovanosti, prodává podle ceníku13.března » MediaGuru Televize A 11 opustila oficiální měření televizní sledovanosti a vrátila se k prodeji reklamy podle pásmového ceníku. A 11 redukovala mutace Náš Region, v printu chce i akvizice22.ledna » MediaGuru Regionální tituly Náš Region snížily pro rok 2024 počet svých mutací. Portfolio tištěných titulů chce mediální skupina A 11 rozvíjet. Po velké zkoušce přichází velké plány. A11 se zaměří na televizi a propojení platforem12.října » Marketing&Media Mediální dům A11 oznámil plány na rok 2024. Vydavatel regionálního tisku, prémiových magazínů a provozovatel celoplošné televize A11 se chce soustředit na propojování platforem a rozvoj televizního programu. Článek Po velké zkoušce přichází velké pl… Noviny Náš Region rozšířily distribuční síť o sto prodejen Planeo13.června » MediaGuru Díky spolupráci s prodejnami Planeo rozšiřuje regionální týdeník Náš Region svou distribuční síť na tisíce stojanů. Náš region TV mění název na A 11 a vstupuje do celoplošného vysílání5.dubna » Marketing&Media Jaroslav Dušek, Josef Klíma či Bára Hlaváčková. To jsou tváře, na které vsadí televize A 11, která po svém přejmenování z Náš region TV začne na konci dubna vysílat v rámci celoplošného pozemního vysílání. Článek Náš region TV mění název na A 11 a v… A 11 rozšiřuje eventové aktivity o nové žebříčky a konference17.března » MediaGuru A 11 přidává v letošním roce ocenění developerů a architektů TOP EB, profesní ocenění Profi HR Awards a konferenci věnovanou investicím. Jan Kulich: Náš Region v síti Traficon je bonus, který nikdo jiný nenabízí10.března » Marketing&Media Bezplatné noviny Náš region jsou od února k dispozici nově i v prodejnách Traficon. „Je to na české poměry ojedinělá forma distribuce,“ říká Jan Kulich, ředitel strategického rozvoje a marketingu mediální skupiny A 11. Článek Jan Kulich: Náš Region … |
|