15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Rita Gabrielová

Vztahuje se k

Zboží&Prodej 8/2025: Tahounem jsou přípravky do myček

1.září » Zboží a Prodej
Jako stabilní lze označit vývoj kategorie přípravků na mytí nádobí v uplynulých 12 měsících. Na trhu se neobjevily žádné převratné inovace, ať už jde o samotné produkty, nebo jejich obaly. Hlavním znakem této skupiny produktů tak bylo prohlubování t…

„90 % výrobků nemá tester. Přestanu otvírat nové, až je doplní,“ říká zákaznice. Obchody varují, tohle se nesmí

26.července » KupiMagazín.cz
Chybějící testery v drogeriích nutí některé zákazníky otevírat produkty, aby si je vyzkoušeli. Obchody ale varují, že takové chování může mít nepříjemné následky, jak pro ostatní nakupující, tak pro samotné výrobky. Zjišťovali jsme, proč to zákazníc…

Zboží&Prodej 6–⁠⁠⁠⁠⁠⁠7/2025: U obalů pro domácnost je zásadní funkčnost

21.července » Zboží a Prodej
Kategorie obalů pro domácnost v posledním roce rozhodně neprošla bouřlivým vývojem. Spíš se upevňovaly trendy, které se začaly objevovat v letech minulých. Obecně lze konstatovat, že u produktů, jako jsou například pytle na odpadky, potravinové fóli…

Zboží&Prodej 5/2025: Opalovací kosmetice kralují vyšší ochranné faktory

16.června » Zboží a Prodej
Přestože se ochrana pokožky před negativními účinky UV záření u tuzemské populace ještě zdaleka neblíží k ideálu, nelze popřít, že spotřebitelé jsou čím dál informovanější, což se projevuje hlavně tím, že v poslední době preferují přípravky s vyšším…

Zboží&Prodej 3/2025: Tekuté prací prostředky jsou jedničkou

7.dubna » Zboží a Prodej
Účinnost, šetrnost a cena představují faktory, které hrají při výběru pracích prostředků zásadní roli. K tomu je ovšem třeba připočíst i značku. Je-li s ní zákazník spokojen, nemá tendenci ji opouštět. A pakliže mu nabízí i přidanou hodnotu, je ocho…

Zboží&Prodej 1–2/2025: Tahounem jsou čisticí prostředky tradičních značek

10.března » Zboží a Prodej
U čisticích prostředků a úklidových potřeb pokračuje zaměření na udržitelnost a šetrnost vůči životnímu prostředí. Projevuje se to nejen ve složení samotných produktů, ale také jejich obalů. I nadále platí, že spotřebitelé při nákupu zohledňují pomě…

Chybějící testery nutí zákazníky otevírat nové výrobky. „Nedělejte to,“ vzkazují obchody

6.prosince » KupiMagazín.cz
Chybějící testery v drogeriích nutí některé zákazníky otevírat produkty, aby si je vyzkoušeli. Obchody ale varují, že takové chování může mít nepříjemné následky – jak pro ostatní nakupující, tak pro samotné výrobky. Co na to říkají obchody a proč b…

Na český trh proniká nový řetězec drogerií. Co plánuje a jak na to reagují Rossmann a dm?

2.prosince » KupiMagazín.cz
Na českém trhu s drogerií a kosmetikou je pořádně živo. Polský řetězec Hebe už má e-shop a tři prodejny v Praze, ale tím rozhodně nekončí – chystá se dál expandovat. Co plánuje a čím chce nalákat české zákazníky? A jak na jeho příchod reagují zavede…

Můžete si v drogerii přivonět k produktům, které nejsou testery? Obchody to nemají rády, zákazníci to i tak dělají

15.listopadu » KupiMagazín.cz
Ještě předtím, než si zákazníci v drogerii zakoupí nějaký produkt, si ho mohou vyzkoušet. Netýká se to ale všech produktů, testery najdeme nejčastěji u parfémů nebo makeupu. Jak je to s produkty, které zkoušet nelze, když zákazníka zajímá například …

Kulový blesk v Třebíči. Rossmann opouští náměstí, bývalá Delvita znovu otevře

14.listopadu » Třebíčský deník
V Třebíči se chystá velká proměna bývalé Delvity vedle hlavní pošty na ulici Smila Osovského. Po letech chátrání se toto obchodní centrum znovu otevře. Horké chvilky před tím zažije hlavně obchod s drogerií, který čeká anabáze jako ve filmu Kulový b…

Hebe otevře v ČR další prodejny, Rossmann boduje Avonem a dm šlape do sociálních sítí

13.listopadu » KupiMagazín.cz
Tuzemské drogerie a prodejci s kosmetikou by se měli mít na pozoru, protože se jim rýsuje nový konkurent. Polské Hebe už má kromě zavedeného e-shopu dvě české prodejny a do konce roku otevře ještě dvě. Jaké jsou jeho další plány? A na co teď láká zá…

Komunikaci drogerií Rossmann povede Rita Gabrielová

6.listopadu » Marketing&Media
Na pozici manažerky komunikace, PR a tiskové mluvčí sítě Rossmann přichází Rita Gabrielová z Esetu. Olga Stanley zůstává, zaměří se na ESG témata. Článek Komunikaci drogerií Rossmann povede Rita Gabrielová se nejdříve objevil na MAM .

Tato informační stránka o Rita Gabrielová zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Rita Gabrielová" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes