|
Vztahuje se k |
Zboží&Prodej 11/2025: Balzámy na rty naslouchají sítím8.prosince » Zboží a Prodej Balzámy na rty se stávají kosmetickým hitem, který těží zejména z trendů na sociálních sítích. Zákazníci už nehledají jen základní hydrataci, ale zaměřují se na produkty s výraznou přidanou hodnotou. Oblíbené jsou například balzámy s efektem make-up… Korejská kosmetika v Česku roste. Jak se zázračné produkty dostaly ze sítí do regálů20.listopadu » Forbes „Korejská kosmetika už není jen záležitostí beauty nadšenců, ale stává se běžnou součástí povědomí českých spotřebitelů. To potvrzuje i její stále výraznější a častější zastoupení v sortimentu klasických drogerií,“ říká analytička Alice Jeřábková z … Šnečí sliz a hodina před zrcadlem. Zájem o korejskou kosmetiku roste14.listopadu » Seznam Zprávy Po K-popu do Česka míří K-beauty. Korejská péče o pleť už se v kosmetických taštičkách českých zákazníků poměrně zabydlela. Jedná se pouze o trend, nebo je zde natrvalo? Zboží&Prodej 10/2025: Eko drogerie dlouhodobě roste3.listopadu » Zboží a Prodej Okruh spotřebitelů, kteří se zajímají o složení drogistických produktů a preferují výrobky s obsahem látek šetrných ke zdraví i životnímu prostředí, se rozrůstá. Díky tomu kategorie obecně nazývaná eko drogerie dlouhodobě posiluje. A některé její se… Zboží&Prodej 9/2025: Rostlinné produkty dobývají každodenní stravu6.října » Zboží a Prodej Češi rostlinnou stravu stále častěji zařazují do jídelníčku kvůli chuti, zdraví i udržitelnosti. A to bez nálepky „vegan“. Trh se mění, roste poptávka po autentických receptech, čistém složení a férové ceně, zatímco sociální sítě určují, co se stane… Zboží&Prodej 9/2025: Papír a vata jsou v područí privátních značek29.září » Zboží a Prodej V kategorii papírové hygieny a vatových produktů se ve srovnání s předchozím obdobím prakticky nic zásadně nezměnilo. I nadále platí, že se dotyčné produkty prodávají hlavně ve slevách a obliba větších balení u nich přetrvává stejně jako popularita … Zboží&Prodej 8/2025: Tahounem jsou přípravky do myček1.září » Zboží a Prodej Jako stabilní lze označit vývoj kategorie přípravků na mytí nádobí v uplynulých 12 měsících. Na trhu se neobjevily žádné převratné inovace, ať už jde o samotné produkty, nebo jejich obaly. Hlavním znakem této skupiny produktů tak bylo prohlubování t… „90 % výrobků nemá tester. Přestanu otvírat nové, až je doplní,“ říká zákaznice. Obchody varují, tohle se nesmí26.července » KupiMagazín.cz Chybějící testery v drogeriích nutí některé zákazníky otevírat produkty, aby si je vyzkoušeli. Obchody ale varují, že takové chování může mít nepříjemné následky, jak pro ostatní nakupující, tak pro samotné výrobky. Zjišťovali jsme, proč to zákazníc… Zboží&Prodej 6–7/2025: U obalů pro domácnost je zásadní funkčnost21.července » Zboží a Prodej Kategorie obalů pro domácnost v posledním roce rozhodně neprošla bouřlivým vývojem. Spíš se upevňovaly trendy, které se začaly objevovat v letech minulých. Obecně lze konstatovat, že u produktů, jako jsou například pytle na odpadky, potravinové fóli… Zboží&Prodej 5/2025: Opalovací kosmetice kralují vyšší ochranné faktory16.června » Zboží a Prodej Přestože se ochrana pokožky před negativními účinky UV záření u tuzemské populace ještě zdaleka neblíží k ideálu, nelze popřít, že spotřebitelé jsou čím dál informovanější, což se projevuje hlavně tím, že v poslední době preferují přípravky s vyšším… Zboží&Prodej 3/2025: Tekuté prací prostředky jsou jedničkou7.dubna » Zboží a Prodej Účinnost, šetrnost a cena představují faktory, které hrají při výběru pracích prostředků zásadní roli. K tomu je ovšem třeba připočíst i značku. Je-li s ní zákazník spokojen, nemá tendenci ji opouštět. A pakliže mu nabízí i přidanou hodnotu, je ocho… Zboží&Prodej 1–2/2025: Tahounem jsou čisticí prostředky tradičních značek10.března » Zboží a Prodej U čisticích prostředků a úklidových potřeb pokračuje zaměření na udržitelnost a šetrnost vůči životnímu prostředí. Projevuje se to nejen ve složení samotných produktů, ale také jejich obalů. I nadále platí, že spotřebitelé při nákupu zohledňují pomě… |
|