Olga Stanley |
Vztahuje se k |
Zboží&Prodej 6–7/2024: Systémové holení získává navrch29.července » Zboží a Prodej Kategorie dámského a pánského holení sice v posledních letech nedoznala nějakých převratných změn, ale určité nové trendy jsou přece jen patrné. Například přesun z jednorázových holicích strojků k systémovému holení. V případě obalů pak jde o přecho… ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu27.června » Tojesenzace.cz Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, představila jedinečnou kolekci 30 šatů, které mění The post ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu first appeared on Tojesenza… Zboží&Prodej 10/2023: Prodeje doplňků stravy, funkčních a bylinných čajů už netrhají rekordy13.listopadu » Zboží a Prodej Obecně se dá konstatovat, že po období koronavirové pandemie, která přispěla k nevídanému zvýšení prodejů doplňků stravy a funkčních čajů, hlavně tedy těch podporujících imunitu, nastalo v uplynulé sezoně určité zklidnění. O doplňky stravy i funkční… Zboží&Prodej 10/2023: Sezonní design papírového a vatového programu působí jako lákadlo6.listopadu » Zboží a Prodej Papírová a vatová hygiena jsou nedílnou součástí každodenních životů spotřebitelů. Z dat vyplývá, že nákupům dominují toaletní papír, kuchyňské utěrky a papírové kapesníčky, přičemž na rozhodování mají významný podíl akční nabídky a bodují i sezonní… Zboží&Prodej 9/2023: Eko drogerie se stává životním stylem16.října » Zboží a Prodej Nabídka takzvaných eko produktů se neustále rozšiřuje. Jak naznačují producenti i obchodníci, čím dál víc spotřebitelů při výběru drogistických výrobků sleduje, jaké je jejich složení a z čeho byl zhotoven jejich obal. Rovněž platí, že eko drogerie … Zboží&Prodej 8/2023: Automatickému mytí nádobí vévodí prémiové produkty28.srpna » Zboží a Prodej Od výrobců i obchodníků jednohlasně zaznívá, že spotřebitelé čím dál víc preferují prémiové přípravky do myček nádobí a že nebývale posilují prodeje v rámci promočních akcí. Přípravky na ruční mytí si v celé kategorii udržují stabilní postavení, ale… Zboží&Prodej 5/2023: Žádaná je pečující opalovací kosmetika26.června » Zboží a Prodej O minulé sezoně se v souvislosti s prodeji opalovací kosmetiky mluví jako o návratu do předcovidových časů. Loňský nástup slunečných dnů již v březnu, a hlavně pak cestování na dovolenou k moři takřka bez omezení stojí za meziročním růstem prodejů v… Drogerie zdražuje, Češi nakupují jinak. Zástupci firem Blesku vysvětlili, proč ceny zvedli7.dubna » Blesk.cz Za poslední rok narostla inflace drogistického zboží o 13,5 %, uvedl Český statistický úřad (ČSÚ). Podle ředitele Melitrade a. s. Petra Špačka za tím vězí především drahé energie. Hodně zdražil například toaletní papír, ale také další výrobky z papí… Zboží&Prodej 10/2022: Žádaná jsou XXL balení papíru a vaty19.listopadu » Zboží a Prodej Kategorie papírového a vatového zboží má v České republice velmi vysokou úroveň penetrace. V posledních dvanácti měsících zakoupilo tyto produkty více než 97 % českých domácností. Nejvýznamnější podkategorií je toaletní papír. Papírový a vatový prog… Zboží&Prodej 8/2022: Při mytí nádobí hrají prim tradiční značky12.září » Zboží a Prodej I loni zaznamenala kategorie prostředků na mytí nádobí růst, byť již nebyl tak výrazný jako v prvním covidovém roce 2020. Výrobci i obchodníci potvrzují, že u spotřebitelů je patrný pokračující zájem o produkty šetrné k životnímu prostředí. A nadále… Dámská hygiena je ve znamení alternativ11.srpna » Zboží a Prodej Trendy, které jsou v kategorii dámské hygieny patrné již několik let, pokračují a posilují. I nadále tak stoupá například význam surovin i konečných produktů s co nejmenším dopadem na životní prostředí. A také se rozšiřuje počet žen, které používají… |
|