Pavla Lioliasová |
Vztahuje se k |
EDUcast #38 - O sociální roli školy s Kateřinou Lánskou5.dubna » Eduin Sociální znevýhodnění se netýká pouze dětí, jejichž rodiny se potýkají s destabilizující chudobou a nevyhovujícím bydlením. Z dat týkajících se diagnostiky se ukazuje, že dnes stále velkou část dětí, které jsou sociálním znevýhodněním a jeho dopady … EDUcast #24 – O výuce přírodních věd, psaní středoškolské učebnice i GTP CZ s Petrem Šímou27.ledna » Eduin Jak učit biologii a chemii v době, kdy se velká část informací dá jednoduše najít na internetu? Proč je dobré ve výuce využívat moderní technologie, ale jen na ně nespoléhat? Co dělat, když studenti v hodině zkouší pedagoga tím, že … Číst dál EDUcas… Chyba je kámoš, nebojme se zkoušet. Jak hledat svůj talent?13.října » RadioWave Studovna se tentokrát přesunula na EduFestival, kde proběhla debata na téma role školy v identifikaci a rozvoji talentu. EDUin: Nový ministr by měl zvládnout začlenění Ukrajinců, revizi učiva i zákon o učitelích29.června » Novinky.cz Nový ministr školství, kterým má prezident Miloš Zeman ve středu jmenovat poslance hnutí STAN Vladimíra Balaše, by se měl podle organizace EDUin zaměřit na zvládnutí předsednictví ČR v Radě EU, začlenění ukrajinských dětí do škol, revizi učiva, rozp… Pavla Lioliasová: Nejdůležitější je vztah učitele k dětem, ne to, jakou učí matiku, říká profesor Milan Hejný27.června » Učitelské listy K učení matematiky se profesor Milan Hejný dostal, když mu – jak sám říká – škola humplovala syna. Jiný přístup k výuce získal už od svého o... EDUcast #20 – O Hejného výukové metodě matematiky s Milanem Hejným9.června » Eduin Hostem EDUcastu je spoluzakladatel Hejného výukového metody matematiky a člen Auly slávy v rámci ceny EDUína Milan Hejný. Co je základním rozdílem mezi klasickou výukou matematiky a Hejného metodou? Proč by pan profesor žádného rodiče nepřesvědčoval… Žáci s Hejného matematikou mají lepší výsledky než ostatní5.května » Týden.cz Žáci čtvrtých tříd základních škol, kde se učí matematiku takzvanou Hejného metodou, jsou v matematice v průměru lepší než ostatní děti. Vyplývá to ze studie Hejného metoda výuky matematiky v mezinárodním výzkumu TIMSS, kterou vypracoval Ústav výzku… Žáci s Hejného matematikou mají v průměru lepší výsledky než ostatní5.května » Týden.cz Žáci čtvrtých tříd základních škol, kde se učí matematiku takzvanou Hejného metodou, jsou v matematice v průměru lepší než ostatní děti. Vyplývá to ze studie Hejného metoda výuky matematiky v mezinárodním výzkumu TIMSS, kterou vypracoval Ústav výzku… Konkurzy na ředitele školy? Často jen jeden zájemce4.května » Novinky.cz Ve školství zůstává problémem nízký zájem o pozici ředitele školy. Sdělila to mluvčí neziskové vzdělávací organizace EDUin Pavla Lioliasová. Ve 41 procentech případů podle ní nevybíraly konkurzní komise v ZŠ v uplynulých letech ani ze dvou uchazečů … |
|