Daniel Lupinski |
Vztahuje se k |
Módní e-shopy: „My nejsme drazí, tržiště jsou extrémně levná“22.listopadu » Seznam Zprávy Prodejci módy rozšiřují nabídku, více expandují a také počítají, jak ustát tlak ze strany internetových tržišť, která chrlí na trh lacinou „rychlou módu“ z Číny. Proč investovat do B2B e-commerce platformy?14.června » SystemOnLine.cz Zatímco je velký zájem veřejnosti věnován B2C e-commerce trhu, mezitím bez výraznější pozornosti vzkvétá trh ještě zajímavější – B2B e-commerce. Přitom B2B e-commerce je jedna z nejrychleji rostoucích disciplín. Proč je B2B portál velmi pravděpodobn… Galgonek zakládá agenturní skupinu Mind2Flo, stojí za ní KKCG a Rockaway8.února » MEDIAR Karel Komárek a Jakub Havrlant jistí vznik konzultační skupiny o 150 lidech, zaměřené na média, technologie a marketing. Jan Galgonek skupinu zformoval rok po odchodu z Dentsu. Zdroj Současné trendy v B2B e-commerce a doporučení, jak k nim přistupovat24.června » SystemOnLine.cz Česká e-commerce zaznamenává nadmíru úspěšné období i v oblasti B2B. K rostoucímu tempu migrace B2B firem do online světa nyní pochopitelně přispívá zejména koronavirová pandemie, ale dá se očekávat, že půjde o trvalý trend a firmy, které nyní pod t… Zájem o nová e-commerce řešení roste v segmentu B2B exponenciálně7.dubna » SystemOnLine.cz Česká e-commerce zaznamenává nadmíru úspěšné období i v oblasti B2B. K rostoucímu tempu migrace B2B firem do online světa nyní pochopitelně přispívá zejména koronavirová pandemie, ale dá se očekávat, že půjde o trvalý trend a firmy, které nyní pod t… Velkoobchod se masivně přesouvá do online prostředí7.dubna » Protext Praha 7. dubna 2021 (PROTEXT) - Česká e-commerce zaznamenává nadmíru úspěšné období i v oblasti B2B. Ve srovnání s předchozím rokem predikuje technologická společnost NetDirect v roce 2021 ještě intenzivnější přesun B2B firem do online světa. K rost… COVID-19 akceleroval elektronické obchodování27.ledna » CFOWorld Situace spojená s koronavirem podpořila a urychlila růst on-line obchodování, trh se výrazně posouvá a předběhl dobu. Kamenné obchody byly zavřené, nákupem on-line řada lidí minimalizovala možnost nákazy. Provozovatelé tradičního maloobchodu zjistil… COVID-19 proměnil e-commerce scénu30.prosince » CIO Business World.cz Situace spojená s koronavirem podpořila a urychlila růst on-line obchodování, trh se výrazně posouvá a předběhl dobu. Kamenné obchody byly zavřené, nákupem on-line řada lidí minimalizovala možnost nákazy. Úskalím digitalizace jsou pro firmy často ony samy. Transformaci neoddalujte a nepodceňujte přípravu, říká šéf NetDirectu21.prosince » CzechCrunch Pandemie koronaviru v letošním roce zdůraznila potřebu firem digitalizovat své procesy a vzhledem k mnoha zavřeným kamenným obchodům také nutnost posílit aktivity online, pokud je doteď obchodníci zanedbávali. Taková transformace se relativně dlouho… Rekordní růst, digitalizace gastra i změna nákupního chování. Pohled NetDirectu na dopady covidu na českou e-commerce11.listopadu » CzechCrunch I přes nespočet problémů, které muselo Česko i svět v roce 2020 překonávat, se letos extrémním způsobem daří celému segmentu e-commerce. Nákupy na internetu a rostoucí důležitost digitalizace přilákaly rekordní počet lidí a benefitují z toho nejen e… Koronavirus změnil chování spotřebitelů30.října » FeedIT.cz Rok 2020 je pro českou e-commerce více než příznivý. Koronavirová pandemie výrazně prohloubila trend online nakupování a odstartovala také nové trendy. NetDirect, společnost nabízející pronájem e-shopu FastCentrik a e-commerce řešení na míru, poukaz… Trendy e-commerce v roce 202030.října » Protext Praha 30. října 2020 (PROTEXT) - Česká e-commerce letos zaznamenává nadmíru úspěšnou sezónu. Ve srovnání s rokem 2019 NetDirect predikuje, že česká e-commerce zaznamená meziroční růst alespoň 23 %. V souvislosti s koronavirovou pandemií a rostoucím … |
|