Milena Mauricová |
Vztahuje se k |
Pražská tržnice mění název na Holešovickou tržnici a přichází s novou vizuální identitou27.listopadu » Žena-in.cz Ikonický holešovický areál s tradicí od roku 1895 v polovině letošního roku převzalo do své správy Výstaviště Praha, a.s. Jedním z prvních projektů nového týmu byla soutěž na novou vizuální identitu areálu pořádaná organizací Czechdesign, ve kterézv… Pražská tržnice mění název na Holešovickou tržnici a přichází s novou vizuální identitou21.listopadu » Protext Praha 21. listopadu 2022 (PROTEXT) - Ikonický holešovický areál s tradicí od roku 1895 v polovině letošního roku převzalo do své správy Výstaviště Praha, a.s. Jedním z prvních projektů nového týmu byla soutěž na novou vizuální identitu areálu pořáda… Všude dobře, Na Výstavišti nejlíp! Jak se Letná sžila s novou vizuální identitou svého oblíbené volnočasového areálu?5.listopadu » czechdesign.cz Chcete-li v Praze sportovat, obklopovat se kulturou nebo jen lelkovat, tak kde jinde než Na Výstavišti? Již dva roky uplynuly od představení odvážné a živé vizuální identity, za kterou stojí trio grafických designérů - Tereza Hejmová, Štěpán Malovec… Všude dobře, Na Výstavišti nejlíp! Jak se Letná sžila s novou viziální identitou svého oblíbené volnočasového areálu?4.listopadu » czechdesign.cz Chcete-li v Praze sportovat, obklopovat se kulturou nebo jen lelkovat, tak kde jinde než Na Výstavišti? Již dva roky uplynuly od představení odvážné a živé vizuální identity, za kterou stojí trio grafických designérů - Tereza Hejmová, Štěpán Malovec… Všude dobře, Na Výstavišti nejlíp!8.února » MEDIAR "Kdokoli po delší době pražské Výstaviště navštíví, je v údivu, kolik se toho tady změnilo a kolik budov prochází rekonstrukcí. A tuhle emoci se snažím dostat v rámci komunikace do všeho, co děláme," říká Milena Mauricová , marketingová ředitelka Vý… Výstaviště Praha prochází změnou a představuje silnou a nápaditou vizuální identitu od designérského tria25.srpna » Kulturio.cz Areál Výstaviště Praha se výrazně proměňuje a přispívá k tomu i nová vizuální identita, která vzešla z designérské soutěže. The post Výstaviště Praha prochází změnou a představuje silnou a nápaditou vizuální identitu od designérského tria appeared f… Výstaviště Praha prochází změnou a představuje nápaditou vizuální identitu13.srpna » Marketing Journal Sejdeme se „Na Výstavišti". Novou vizuální identitu Výstaviště Praha vytvořilo trio designérů Tereza Hejmová, Štěpán Malovec, Martin Odehnal. Na Výstavišti! Výstaviště Praha prochází změnou a představuje silnou a nápaditou vizuální identitu od designérského tria20.července » czechdesign.cz Areál Výstaviště Praha se výrazně proměňuje a přispívá k tomu i nová vizuální identita, která vzešla z designérské soutěže, pořádané organizací CZECHDESIGN. Návrh z dílny tria designérů – Tereza Hejmová, Štěpán Malovec, Martin Odehnal – se promítne … |
|