15
new stories - click to show

Marek Partyš

Related to

Do čela letní AdParády se dostala kampaň na Louskáčka

30.September » MediaGuru
„Závistivá“ kampaň upozorňující na letošní ADC Czech Creative Awards se stala vítězem letní reklamní hitparády.

Podívejte se na nejlepší kampaně léta podle sedmé AdParády

30.September » Marketing&Media
V reklamní hitparádě ADC s podtitulem Těžký život kreativce porotu nejvíce zaujala kampaň na letošní ročník soutěže ADC Czech Creative Awards.

Jinej Gang ve spotu pro filharmonii dokazuje, že bez hudby nejsou emoce

27.August » Marketing&Media
Agentura Jinej Gang ve spolupráci s Bistro Films natočili upoutávku na 28. sezonu PKF — Prague Philharmonia. Příběh z kavárny s herci Leonou Skleničkovou a Denisem Šafaříkem režíroval Marek Partyš. „Pro PKF máme dlouhodobý koncept, který by se dal...

Agentura Triad získala zlato na NYF Advertising Awards

14.July » Marketing&Media
Světová soutěž kreativních reklamních kampaní udělila Triadu zlato v kategorii The G100 Inspiration Award za projekt Za bezpečný domov pro řetězec IKEA. Dostal se též mezi finalisty za Film a Pozitivní světový dopad.

Zasloužíte si to, láká v kampani do salonů L’Oréal Professionnel

2.July » Marketing&Media
Série videí od agentury Extroverts pro L’Oréal Professionnel, Kérastase a Redken vyzývá, aby si lidé užili chvilku pro sebe v kadeřnictví.

Režisér Marek Partyš rozpohybovává nejen T-Mobile v nové letní kampani

2.July » Marketing&Media
„Ať vám to běhá!“ říká dvojsmyslně operátor ve spotu v režii Marka Partyše od agentur Saatchi & Saatchi a Jinej Gang.

ExkluzivněMcDonald’s spouští velkou letní kampaň, děkuje zaměstnancům

28.June » Marketing&Media
Podívejte se na spot od kreativní agentury DDB natočený režisérem Markem Partyšem v produkci Bistro Films. Do rozsáhlého projektu se zapojují všechny agentury McDonald’s.

Získá Česko opět zlato? Ciclope festival přijímá přihlášky

3.June » Marketing&Media
Světová soutěž oceňující reklamní produkci a řemeslo startuje. Loni získal zlato za režii Marek Partyš s Bistro Films.

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

20.April » Marketing&Media
Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V letošním ročníku i na základě zpětné vazby od soutěžících přidává nové kategorie.

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

20.April » Marketing&Media
Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.

Tato informační stránka o Marek Partyš zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Marek Partyš" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2021 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes