Michal Pastier |
Vztahuje se k |
Branding není soutěží krásy. A proč jsou odlišné barvy správně?12.dubna » MediaGuru Při tvorbě komunikačních vizuálů je klíčové si uvědomit, jaký má být jeho přínos pro branding. Krásný vizuál sám o sobě brandingu nemusí pomoct, zaznělo na konferenci Brandstorming. WebExpo 2024: pokusím se zvládnout nezvládnutelný program13.března » Vzhůru dolů Zdá se mi to nebo je program WebExpo letos opravdu neuvěřitelně nabitý? V centru Prahy uvidíme velmi známá jména, ale na to jsme zvyklí. Letos to bude například Nathan W. Pyle, Cassie Evans, Bramus Van Damme, Kat Marchán a další. Obsahově se mi WebE… Petr Dvořák: Dvanáct let v čele ČT byl prime time of my life27.září » MEDIAR Zkušený televizní manažer shrnuje své působení v roli generálního ředitele České televize, mluví o veřejné službě v éře streamingu a detailně o finanční situaci na Kavčích horách. Zdroj Creative Pro určuje směr udržitelných eventů, z Conventy si odnášejí zlato25.září » MEDIAR Creative Pro se profiluje na trhu svými chytrými řešeními pro střední a velké eventy a stala se spolutvůrcem trendu udržitelnosti. Za práci pro Stora Enso nyní získala evropskou cenu. Zdroj Budějovický Budvar volá Sláva pivu! Identitu nového pivního festivalu vytvořilo studio Semibold23.září » MEDIAR Minimalistické logo s náznakem půllitru kreativci obklopili barevnými samolepkami, jejichž využitím vznikají nekonečně variabilní a přitom graficky konzistentní formáty. Zdroj Monetizační Pickey po dvou letech mění název na Forendors a spouští mobilní aplikaci21.září » Lupa.cz Dva roky od svého spuštění mění česká služba na zpoplatnění obsahu Pickey svůj název. Nadále bude fungovat pod jménem Forendors. Podle spoluzakladatelky služby Denisy Hrubešové stojí za změnou dva důvody. |
|