Matouš Fridrich |
Vztahuje se k |
Novým šéfem marketingu Samba.ai je Przemyslaw Pasek7.července » Marketing&Media Technologický startup, který pomocí umělé inteligence vylepšuje zákaznický zážitek z nakupování, posílil svůj marketingový tým. Pasek je jeho novým globálním šéfem. Firmě Malfini se i přes covid podařilo naplnit plán tržeb7.července » Marketing&Media Největší tuzemský výrobce a distributor reklamního textilu utržil za první pololetí 808 milionů korun, za celý rok 2021 cílí na 1,6 miliardy korun. Z Googlu do Shoptetu přechází Petra Krištof, je ředitelkou partnerské sítě7.července » Marketing&Media Nově vytvořená pozice spadá pod marketing, Krištof se z ní postará o rozvoj partnerské sítě a poskytovatelů služeb z oblasti dopravy, platebních bran nebo účetnictví. Soukup ve vedení akciovky Médea končí, střídá ho Konrád2.července » Marketing&Media Novým výkonným ředitelem Médey se od 1. července stal Martin Konrád. Nyní zmapuje situaci a pokusí se stabilizovat hospodaření firmy. Zasloužíte si to, láká v kampani do salonů L’Oréal Professionnel2.července » Marketing&Media Série videí od agentury Extroverts pro L’Oréal Professionnel, Kérastase a Redken vyzývá, aby si lidé užili chvilku pro sebe v kadeřnictví. Digitál ve skupině Knowlimits má na starosti Martin Šebesta2.července » Marketing&Media Z pozice chief digital officer bude Šebesta zodpovědný za veškeré digitální aktivity napříč skupinou agentur. Matouš Fridrich odchází z Triadu i agenturního prostředí, věnovat se bude hodinkám2.července » Marketing&Media Z pražského Triadu po téměř devíti letech odchází z pozice kreativního ředitele jednoho ze dvou týmů Matouš Fridrich. Bude se věnovat marketingu hodinek a luxusního zboží. |
Jaroslav Kubera
- Politik za ODS
ŠKODA AUTO a.s.
- Automobilová výroba a výroba dopravních prostředků
|