|
Vztahuje se k |
Utrží 150 milionů a ukázala novou značku pro muže. Módní byznys přitom rozběhla na stroji z Lidlu18.prosince » CzechCrunch Chrudimský módní byznys Buga zakladatelky Petry Šindlerové se dočkal rozšíření o mužskou značku Lucky Boy. Článek Utrží 150 milionů a ukázala novou značku pro muže. Módní byznys přitom rozběhla na stroji z Lidlu se nejdříve objevil na CzechCrunch . Pět signálů, že se o sebe staráte lépe, než si myslíte. Ženy po čtyřicítce mají tendenci se pořád jen kritizovat2.prosince » ČasProŽeny.cz Mnoho žen kolem čtyřicítky má tendenci vidět hlavně to, co jim podle jejich vlastních měřítek uniká. Často si však nevšímají věcí, které už dávno dělají správně, aniž by je plánovaly nebo se o ně vědomě snažily. Psychologové dlouhodobě upozorňují, ž… Od šicího stroje z Lidlu ke 150 milionům v módě. Bez lásky by to nešlo, říká Petra Šindlerová16.prosince » First Class Petra Šindlerová, zakladatelka módní značky Buga, se ve svém příběhu ukazuje jako žena, která dokázala přetavit svou vášeň pro módu a kreativitu v úspěšný byznys. I když její cesta nebyla přímá, Petra se dnes může pyšnit značkou, která oslovuje ženy… Jak na vlastní e-shop? A vyplatí se tržiště? Experti radí, jak uspět v online světě29.října » Finmag Prodáváte online vlastní produkt nebo jen přeprodáváte produkty jiných značek? Pak právě pro vás byl určen druhý blok prvního eventu magazínu Finmag, který rozebíral cesty, jak uspět v online světě. Vyplatí se vyvíjet vlastní e-shop, je lepší sáhnou… Jak na vlastní e-shop? A vyplatí se tržiště? Experti radí, jak uspět v online světě25.října » Finmag Prodáváte online vlastní produkt nebo jen přeprodáváte produkty jiných značek? Pak právě pro vás byl určen druhý blok prvního eventu magazínu Finmag, který rozebíral cesty, jak uspět v online světě. Vyplatí se vyvíjet vlastní e-shop, je lepší sáhnou… S „nemám co na sebe“ je konec. Vytvořte si nadčasový kapsulový šatník23.října » Žena-in.cz Kapsulový šatník si musí zamilovat každá žena, které se podaří si ho sestavit. Jednotlivé kousky jsou v duchu minimalismu, nadčasovosti a udržitelnosti. Tento koncept vám pomůže vytvořit si efektivní a přehledný šatník, ve kterém je každý kousek obl… Žádná móda není udržitelná. Ale dá se k tomu přiblížit, říká šéfka Bugy21.března » Forbes Začínala v ložnici s jedním šicím strojem. Dnes pod značkou Buga prodává oblečení za více než 150 milionů ročně. Umí skvěle prodávat a naučí to i vás. Co stojí za úspěchem značek Angry Beards, Žufánek či Buga10.října » CzechCrunch Přímý prodej zákazníkům je sice delší cesta, ale zato horší. Dokud se to nezlomí. Pak je to fantazie, říká Tomáš Čech z Angry Beards. Článek Umí skvěle prodávat a naučí to i vás. Co stojí za úspěchem značek Angry Beards, Žufánek či Buga se nejdříve … Jak prodávat (na) vlastní triko? Poradí Martin Žufánek i značky Angry Beards, Buga a Mixit3.října » CzechCrunch Prodávají zboží za stovky milionů, ale spoléhají na vlastní síly. O svých zkušenostech promluví řečníci na akci pořádané CzechCrunchem. Článek Jak prodávat (na) vlastní triko? Poradí Martin Žufánek i značky Angry Beards, Buga a Mixit se nejdříve obj… Začala se strojem z Lidlu, loni prodala oblečení za 130 milionů. Chrudimská Buga si zakládá na komunitě30.března » CzechCrunch Petra Šindlerová stojí za e-shopem, který v posledních dvou letech zažívá nebývalý růst. S kamenným obchodem míří z Chrudimi do Prahy i na Slovensko. Článek Začala se strojem z Lidlu, loni prodala oblečení za 130 milionů. Chrudimská Buga si zakládá … Neměli s šitím žádné zkušenosti, dnes vedou úspěšnou módní značku10.března » ČRo Pardubice Manželé Šindlerovi původně nabízeli pouze potisk na trička. Později založili v Chrudimi módní značku Buga, která je dnes úspěšná po celém Česku i na Slovensku. |
|