Zdeněk Skála

Vztahuje se k

VÝSLEDKY PRŮZKUMU: Čeští zákazníci čím dát tím více upřednostňují kvalitu a zejména pak čerstvé zboží

Nákupní chování českých zákazníků se významně mění. Při svých nákupech čím dál více upřednostňují kvalitu a připlatit si neváhají zejména za čerstvé zboží. Vedle kvality je tak při výběru zboží čím dál důležitější čerstvost. A to na úkor ceny, kte...

Privátním značkám Češi moc nevěří, pochybují o jejich kvalitě

4.května » Novinky.cz
Každý třetí zákazník příliš nedůvěřuje zboží, které obchodní řetězce nabízejí pod svými privátními značkami. Pětina lidí se navíc domnívá, že tyto výrobky nejsou kvalitní. Na druhou stranu podíl privátních značek na českém trhu roste.

Lidé nakupují stále více kvalitních potravin

3.května » Novinky.cz
Útrata zákazníků za potraviny označené značkou kvality Klasa se v loňském roce zvýšila o 9,2 miliardy korun. Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) to přičítá i dvouleté edukační kampani na podporu spotřeby kvalitních potravin, za niž loni vyda...

Tržby za potraviny značky Klasa loni stouply o 9,2 miliardy korun

20.dubna » Agris
Za loňský rok se zvýšila útrata zákazníků za potraviny značky Klasa o 9,2 miliardy korun. Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) to přičítá edukační kampani na podporu kvalitních potravin, za kterou loni dal 146,4 milionu korun. Podle něj se ta...

Tržby za potraviny značky Klasa loni stouply o 9,2 miliardy korun

20.dubna » vz24.cz
Praha - Za loňský rok se zvýšila útrata zákazníků za potraviny značky Klasa o 9,2 miliardy korun. Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) to přičítá edukační kampani na podporu kvalitních potravin, za kterou loni dal 146,4 milionu korun. Podle n...

Češi řekli, podle čeho si vybírají prodejnu. Slevová spirála zpomaluje, roste důraz na kvalitu

10.dubna » Aktuálně.cz
Pětina lidí si vybírá prodejnu podle kvality nabízených výrobků. Je to dvakrát víc než před pěti lety. Akční zboží a nízká hladina cen však v hodnotovém žebříčku stále zůstávají výš.

Každý čtvrtý zákazník se při nákupu řídí zvykem

Podle studie GfK Shopper Typology se každý čtvrtý český zákazník řídí při nákupech hlavně zvykem – nakupuje „jako obvykle“ a neřeší příliš ceny, nabídku ani značky. Naopak obávaných „vyzobávačů třešinek“, tj. lidí, kteří si přijdou jen pro zboží v...

Lidé při nákupu příliš neřeší ceny, nabídku ani značky

4.dubna » MoneyMAG.cz
Podle studie GfK Shopper Typology se každý čtvrtý český zákazník řídí při nákupech hlavně zvykem – nakupuje „jako obvykle“ a neřeší příliš ceny, nabídku ani značky.

Přibývá lidí, kteří neradi nakupují

4.dubna » Bleskově.cz
Lidí, které nákupy nebaví, je podle průzkumu 14 procent. Podle studie GfK Shopper Typology se čeští zákazníci velice liší v tom, co od nákupu potravin očekávají a jak nakupují - podle toho se pak liší jejich vztah ke značkám, řetězcům a cenám. Lid...

Každý čtvrtý zákazník se při nákupu řídí zvykem a neřeší příliš ceny, nabídku ani značky

Podle studie GfK Shopper Typology se každý čtvrtý český zákazník řídí při nákupech hlavně zvykem – nakupuje „jako obvykle“ a neřeší příliš ceny, nabídku ani značky. Naopak obávaných „vyzobávačů třešinek“, tj. lidí, kteří si přijdou jen pro zboží v...

Trendy v retailu 2018: Klíčová budou big data, nadále poroste e-commerce

18.ledna » Zboží a Prodej
Znalosti vytěžené z informací představují pro retailery příslovečný zlatý důl. Jen ho vytěžit. Znalosti získané z dat totiž retaileři využijí k personalizovaným nabídkám a k budování loajality. Ta je nejen pro tento rok, ale i roky budoucí klíčová...

Tato informační stránka o Zdeněk Skála zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Zdeněk Skála" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2018 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes