Veronika Stodůlková |
Vztahuje se k |
DATART spouští nový kreativní koncept8.října » Marketingové noviny DATART představuje nový komunikační koncept, který posouvá vnímání značky směrem k hlubšímu propojení se zákazníky. Ve spolupráci s agenturou Havas se značka vydává cestou, která více reflektuje každodenní zážitky a potřeby spotřebitelů Nový přístup… Nová kampaň Datartu je tu: s Pavláskem sází na zážitky zákazníků1.října » Marketing&Media Datart spouští nový kreativní koncept od agentury Havas Prague. Místo futuristických vizí sází na každodenní zážitky a potřeby spotřebitelů. Článek Nová kampaň Datartu je tu: s Pavláskem sází na zážitky zákazníků se nejdříve objevil na Marketing & M… Datart mění od 1. října kreativní koncept! Spoty režíroval Trojan a MAM ví, kdo získal hlavní roli30.září » Marketing&Media V rozhovoru pro MAM marketérky Datartu odhalily zákulisí změny dlouhodobé kreativní linky. Proč se u ní vyhnuly pre-testům? Článek Datart mění od 1. října kreativní koncept! Spoty režíroval Trojan a MAM ví, kdo získal hlavní roli se nejdříve objevil… |
|