Jakub Kolařík |
Vztahuje se k |
Nová kampaň Datartu je tu: s Pavláskem sází na zážitky zákazníků1.října » Marketing&Media Datart spouští nový kreativní koncept od agentury Havas Prague. Místo futuristických vizí sází na každodenní zážitky a potřeby spotřebitelů. Článek Nová kampaň Datartu je tu: s Pavláskem sází na zážitky zákazníků se nejdříve objevil na Marketing & M… První národní kolo Creative Express zná vítěze, první místo mají Adriána Kachman a Kristýna Schönová7.listopadu » Marketing&Media Vítězky českého kola Creative Express Kristýnu Schönovou a Adriánu Kachman čeká evropské finále pod hlavičkou ADC Europe. Kdo další uspěl? Článek První národní kolo Creative Express zná vítěze, první místo mají Adriána Kachman a Kristýna Schönová se… Kam po mateřské aneb podpora porodnosti po česku15.září » Seznam Médium Podpora porodnosti je u nás stále vysoká. Problém ale nastává ve chvíli, kdy mateřská skončí a rodič, který strávil roky na mateřské/otcovské dovolené má znovu nastoupit do zaměstnání, ve kterém již nemůže pokračovat. Kocour jako oběť digitálních technologií v nové kampani MONETA Money Bank29.ledna » Marketingové noviny MONETA Money Bank spouští kampaň na podporu půjček, v níž hlavní roli hraje opět kocour. Za novým konceptem stojí agentura Havas, která s ním loni zvítězila v tendru šesti agentur. Kampaň, která má kromě prodeje půjček podpořit i digitalizaci služeb… |
|