Lenka Mastešová |
Vztahuje se k |
Datart mění od 1. října kreativní koncept! Spoty režíroval Trojan a MAM ví, kdo získal hlavní roli30.září » Marketing&Media V rozhovoru pro MAM marketérky Datartu odhalily zákulisí změny dlouhodobé kreativní linky. Proč se u ní vyhnuly pre-testům? Článek Datart mění od 1. října kreativní koncept! Spoty režíroval Trojan a MAM ví, kdo získal hlavní roli se nejdříve objevil… Dny Marianne jsou zpět. Oblíbená prodejní akce každoročně startuje předvánoční nákupní shon7.září » Tojesenzace.cz Českým spotřebitelům se pomalu vrací chuť utrácet. Jako největší lákadlo však nadále fungují slevy. Častější nákupy ve slevách totiž letos podle The post Dny Marianne jsou zpět. Oblíbená prodejní akce každoročně startuje předvánoční nákupní shon fir… Dny Marianne jsou zpět. Oblíbená prodejní akce každoročně startuje předvánoční nákupní shon6.září » Letem světem Applem Tisková zpráva: Českým spotřebitelům se pomalu vrací chuť utrácet. Jako největší lákadlo však nadále fungují slevy. Častější nákupy ve slevách totiž letos podle průzkumu FOCUS Marketing & Social Research plánuje hned 36 % Čechů. Zájem o výhodné a at… Dny Marianne jsou zpět. Oblíbená prodejní akce každoročně startuje předvánoční nákupní shon6.září » FeedIT.cz Zlín, 6. září 2024 – Českým spotřebitelům se pomalu vrací chuť utrácet. Jako největší lákadlo však nadále fungují slevy. Častější nákupy ve slevách totiž letos podle průzkumu FOCUS Marketing & Social … Continue reading Dny Marianne jsou zpět. Oblíbe… Dny Marianne jsou zpět. Oblíbená prodejní akce každoročně startuje předvánoční nákupní shon6.září » Protext Zlín 6. září 2024 (PROTEXT) - Českým spotřebitelům se pomalu vrací chuť utrácet. Jako největší lákadlo však nadále fungují slevy. Častější nákupy ve slevách totiž letos podle průzkumu FOCUS Marketing & Social Research[1] plánuje hned 36 % Čechů. Záj… Dny Marianne jsou zpět. Oblíbená prodejní akce každoročně startuje předvánoční nákupní shon6.září » Metro Zlín 6. září 2024 (PROTEXT) - Českým spotřebitelům se pomalu vrací chuť utrácet. Jako největší lákadlo však nadále fungují slevy. Častější nákupy ve slevách totiž letos podle průzkumu FOCUS Marketing & Social Research[1] plánuje hned 36 % Čechů. Záj… Nákupní chování formují společenské a ekonomické vlivy. Ovlivňuje ho však i počasí8.srpna » FeedIT.cz Zlín, 8. srpna 2024 – Nákupní chování spotřebitelů se často mění a je ovlivňováno mnoha faktory, které se ne vždy dají jednoduše předvídat. Kromě základního porozumění nákupním zvyklostem a cestám … Continue reading Nákupní chování formují společens… Ve Zlatém jablku si lidé mohli koupit koláček od hokejové legendy Patrika Eliáše1.června » Zlínský deník Preclíky, housky nebo koláčky si mohli v sobotu návštěvníci Zlatého jablka nakoupit od známých osobností. Pečivo zde v rámci benefiční akce Unicef prodával Patrik Eliáš, Roman Vojtek nebo Zuzana Vejvodová. V maloobchodě vrcholí přípravy na Vánoce. DATART očekává růst prodejů20.listopadu » FeedIT.cz Zlín, 20. listopadu 2023 Na prodejnách a ve skladech maloobchodního prodejce elektroniky DATART vrcholí přípravy na Vánoce, nejvytíženější období roku. Prodejce navyšuje skladové zásoby, posiluje kapacitu distribuce a nabírá brigádníky. … Continue r… Češi kvůli inflaci nakupují méně na internetu, čekají na větší slevové akce. Vánoce to mohou změnit31.srpna » iROZHLAS Dlouhotrvající vysoká inflace mění chování českých zákazníků nejen v kamenných obchodech, ale i v e-shopech. Z loajálních zákazníků, kterými Češi dlouhá léta byli, se stávají lovci nejvýhodnějších cen. Hodnocení kvality daného internetového obchodu … Marketérka roku Lenka Mastešová: Dehonestujete značku Datart, říkali nám18.dubna » Marketing&Media Vybudovat silný a skvělý tým je možná víc než samotný obsah práce, říká v rozhovoru Lenka Mastešová. Marketingová ředitelka Datartu byla v rámci soutěže Agentura roku vyhlášena vítězkou kategorie Marketér roku. Článek Marketérka roku Lenka Mastešová… Agentura roku: fotogalerie z předávání i speciální vydání MAM17.dubna » Marketing&Media Agentura roku už zná své vítěze a Marketing & Media je představuje ve speciálním vydání, které vychází 17. dubna. Článek Agentura roku: fotogalerie z předávání i speciální vydání MAM se nejdříve objevil na Marketing & Media . |
|