Kateřina Šušáková |
Vztahuje se k |
Příležitost pro růst malých a středních rodinných firem spočívá v jejich další digitalizaci26.července » CFOWorld Modernizovat své fungování chtějí pomocí nových digitálních nástrojů více než dvě pětiny malých a středních firem v rodinných rukách, vyplývá z aktuální studie společnosti Mastercard. Ovšem 28 procent účastníků průzkumu uvedlo, že si nejsou jisti tí… Marketing a komunikaci Deloitte řídí Kateřina Šušáková, přichází z Havas PR20.července » Marketing&Media Novou ředitelkou oddělení Clients & Markets v české pobočce poradenské společnosti Deloitte, kam patří týmy marketingu, externí a interní komunikace a business developmentu, se od července stala Kateřina Šušáková. Článek Marketing a komunikaci Deloi… Marketing a komunikaci Deloitte řídí Kateřina Šušáková19.července » MediaGuru Marketing, externí i interní komunikaci a také business developement v Deloittu od července vede Kateřina Šušáková. Ministerstvo náhle zrušilo výběrové řízení na komunikaci k pandemii za 38 milionů18.prosince » Marketing&Media Ministerstvo zdravotnictví (MZd) v pátek informovalo, že ruší výběrové řízení na zakázku v hodnotě 38 milionů korun. „V průběhu času se vyskytly důvody hodně zvláštního zřetele spočívající v jeho záměru významně změnit předmět zadávacího řízní,“ odů… Profíkům došla trpělivost. Vytvoří „pro bono“ kampaň k očkování18.prosince » Marketing&Media Do iniciativy, která vznikla v polovině prosince, se zatím zapojili přední české komunikační agentury jako McCann, Ogilvy, MarkBBDO, Proximity či Lesensky (kompletní seznam viz níže), nezávislí experti i Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asocia… APRA vyzývá ministerstvo zdravotnictví: Zrušte výběrko na kampaň!18.prosince » Marketing&Media Asociace public relations (APRA) vyzvala ministerstvo zdravotnictví, aby zrušilo aktuálně vypsané výběrové řízení na kampaň k tématům spojeným s pandemií v hodnotě 38 milionů korun. Svoje stanovisko shrnula do pěti hlavních bodů. „Důvodem je, že zve… Za zvířata a životní prostředí! Hornbach nebude prodávat pyrotechniku18.prosince » Marketing&Media Hobby řetězec Hornbach od roku 2020 nebude ve svých projektových marketech prodávat žádnou zábavní pyrotechniku. Hlavními důvody jsou ochrana zvířat a životního prostředí i eliminace úrazů, které může způsobit neodborná manipulace, uvedla společnost… Marketing a komunikaci Economie povede Kateřina Šušáková18.prosince » Marketing&Media Novou ředitelkou marketingu a komunikace mediálního domu Economia se od 1. ledna 2021 stane Kateřina Šušáková. Ve své nové roli zastřeší marketingovou i korporátní komunikaci směrem ke všem cílovým skupinám čtenářů, zákazníků, partnerů mediálního do… Marketing a komunikaci v Economii řídí Kateřina Šušáková17.prosince » MediaGuru Novou ředitelkou marketingu a komunikace mediálního domu Economia se od 1. ledna 2021 stane Kateřina Šušáková. |
Matěj Ruppert
- Český zpěvák
|