Tereza Syslová |
Vztahuje se k |
Ceny Lemur ovládl vzdělávací projekt ČT Edu. Marketing Journal bere bronz v kategorii Firemní publikace – blogy18.června » Marketing Journal Absolutním vítězem České ceny za Public Relations se stal projekt ČT Edu, který nahradil desetitisícům dětí jejich školní výuku. Zaujal i první český 3D tištěný dům (houseboat) Prvok a na stupně vítězů jsme se dostali i my s Marketing Journalem. Burger King si získává pozornost kolemjdoucích díky veřejnému odhalování18.června » Marketing Journal Rok domácího osamění nás skutečně změnil. Dříve nás krásné dívky z plakátů lákaly na své přednosti, dnes se ale soustředíme na jejich odhalená... ústa. Řetězec rychlého občerstvení Burger King se toho rozhodl využít a v nové brazilské printové kampa… Cenu Lemur vyhrál vzdělávací projekt ČT Edu, za přínos oboru oceněn Hrabovský17.června » MEDIAR Nejvíc cen za PR v 16. ročníku oborové soutěže dostala AMI, o druhou příčku se dělí Ogilvy s Českou televizí, jež si odnáší hlavní trofej. Výsledky se vyhlašovaly online, stejně jako loni. Zdroj |
Martin Roman
- Manažer a businessman
KSČM
- Levicová politická strana
Seznam.cz
- Internetová společnost
|