Hana Burečková |
Vztahuje se k |
Buřinka: U nudného tématu jsme začali bořit bariéry27.srpna » MediaGuru Stavební spořitelna České spořitelny se chopila tématu úsporných rekonstrukcí postupným bořením bariér a šířením osvěty. Buřinka podporuje domácí paliativní péči5.prosince » Helpnet.cz Nadační fond Kliniky paliativní medicíny spustil grantovou výzvu na rozvoj domácích hospiců a stipendijní výzvu na rozvoj jejich vedoucích pracovníků. Žádosti přijímá do 5. ledna 2024. Buřinka podporuje domácí paliativní péči23.října » Helpnet.cz Misi „Pomáháme měnit bydlení v domov“ naplňuje Stavební spořitelna České spořitelny i v oblasti společenské odpovědnosti. Podporuje proto projekty pomáhající měnit bydlení v domov skupinám zranitelných či znevýhodněných osob, které toho vlastními si… Praha má první 3D tištěné parkourové hřiště na světě7.října » Metropole - Regiony24.cz Poslední zářijový den proběhlo ve volnočasovém areálu Kupeckého na Praze 11 slavnostní otevření prvního 3D tištěného parkourového hřiště. Ceny Lemur ovládl vzdělávací projekt ČT Edu. Marketing Journal bere bronz v kategorii Firemní publikace – blogy18.června » Marketing Journal Absolutním vítězem České ceny za Public Relations se stal projekt ČT Edu, který nahradil desetitisícům dětí jejich školní výuku. Zaujal i první český 3D tištěný dům (houseboat) Prvok a na stupně vítězů jsme se dostali i my s Marketing Journalem. Burger King si získává pozornost kolemjdoucích díky veřejnému odhalování18.června » Marketing Journal Rok domácího osamění nás skutečně změnil. Dříve nás krásné dívky z plakátů lákaly na své přednosti, dnes se ale soustředíme na jejich odhalená... ústa. Řetězec rychlého občerstvení Burger King se toho rozhodl využít a v nové brazilské printové kampa… Cenu Lemur vyhrál vzdělávací projekt ČT Edu, za přínos oboru oceněn Hrabovský17.června » MEDIAR Nejvíc cen za PR v 16. ročníku oborové soutěže dostala AMI, o druhou příčku se dělí Ogilvy s Českou televizí, jež si odnáší hlavní trofej. Výsledky se vyhlašovaly online, stejně jako loni. Zdroj Značka není jen o prodejích, dnes jí musí jít o něco víc3.května » MediaGuru Společenský aktivismus značek sbírá dnes většinou u spotřebitelů body. Právě ty se v budoucnu promítnou do prodejních čísel. Vlivem pandemie došlo ke změnám v organizaci dobrovolnických aktivit5.listopadu » InfoDnes.cz (prahadnes.info) Pomáhat tam, kde je třeba, je nedílnou součástí firemní kultury Providentu, do které se zapojuje více než polovina všech zaměstnanců. Vlivem pandemie došlo ke změnám v organizaci dobrovolnických aktivit, které jsou sice stále organi… |
Martin Roman
- Manažer a businessman
KSČM
- Levicová politická strana
|