Miloš Toman |
Vztahuje se k |
Jak vám ochutnávky neuvěřitelně zvýší prodej6.listopadu » Intuitivní marketing Podle průzkumů by každý třetí Čech by uvítal rozšíření ochutnávek a tento názor zůstává roky stejný. Začněte proto ochutnávky používat. Článek Jak vám ochutnávky neuvěřitelně zvýší prodej se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Miloš Toman: Dejte nakupujícím místo k objevování4.listopadu » Zboží a Prodej Asi jste ten obrázek, který koluje po sociálních sítích, také viděli. Matka vzala syna na nákup a postavila ho vedle koše s naházeným zbožím. Ten se nudil a když se matka vrátila, bylo vše v koši úhledně srovnané. „To by byla posila pro prodejnu,“ ř… Not invented here16.října » Intuitivní marketing Progresivní a úspěšné firmy vyslechnou každou radu, i když je třeba zvenku a nevyžádaná. Neúspěšné věří jen tomu, co si sami doma uvaří. Článek Not invented here se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Miloš Toman: Jak na loajalitu zákazníků1.října » Zboží a Prodej Když mluvím s obchodníky o loajalitě, říkají mi: „Nemám na to, abych si pořídil program.“ Jenže karty věrnost nedělají. Stejně jako slevy. Zákazníci kupují jen zboží v akci, dnes tady, zítra jinde. S loajalitou to nemá nic společného. Ta je založena… Jak na sociální sítě24.září » Intuitivní marketing „To je opravdu zajímavý pohled,“ reagoval odborník na sociální sítě, když jsem mu řekl, co považuji za nejdůležitější pro jejich výběr. Článek Jak na sociální sítě se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Soumrak značek?18.září » Intuitivní marketing Značky mají problém. Podle nedávného výzkumu mladou generaci nezajímají. Přečtěte si, co se děje a jak z toho můžete těžit. Článek Soumrak značek? se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Jak na sociální sítě17.září » Intuitivní marketing „To je opravdu zajímavý pohled,“ reagoval odborník na sociální sítě, když jsem mu řekl, co považuji za nejdůležitější pro jejich výběr. Článek Jak na sociální sítě se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Dejte zákazníkům důkaz16.září » Intuitivní marketing Nákup, zvláště od nového dodavatele, je provázen nejistotou. Na obchodníkovi je, aby ji rozptýlil. Nejlépe tak, že poskytne zákazníkům důkaz. Článek Dejte zákazníkům důkaz se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Získejte důvěru zákazníků2.září » Intuitivní marketing „Buďte jako doma.“ Má tato fráze význam v době, když dominují digitální technologie? Budete překvapeni, jak dobře funguje důvěra zákazníků. Článek Získejte důvěru zákazníků se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Miloš Toman: Proč a jak přimět zákazníky, aby nakupovali častěji27.srpna » Zboží a Prodej Vloni otevřelo Makro první prodejnu řetězce Bonveno a do konce letošního roku jich chce mít dvacet. Některá média je označují za večerky, ale to je zavádějící. Ve skutečnosti jde o obchody malého formátu s větší nabídkou občerstvení, čerstvého pečiv… Seminář Marketing, který prodává – 26. 9. Praha20.srpna » Intuitivní marketing Nebaví vás pořád zakopávat o konkurenty? Toužíte ukázat jim záda? Intuitivní marketing vám dá náskok před ostatními. Článek Seminář Marketing, který prodává – 26. 9. Praha se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Seminář Cool management – 19. 9. Praha20.srpna » Intuitivní marketing Tento seminář je o změně paradigmatu. Začíná tím, že si uvědomíte svoji novou roli. Management má dnes jiné úkoly než dříve. Článek Seminář Cool management – 19. 9. Praha se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . |
Miloš Malý
- politik - ČSSD
Andrej Babiš
- Český podnikatel a politik, předseda hnutí ANO
|