Petra Tymešová |
Vztahuje se k |
Zapovězená vagína. Sociální sítě slovo zakazují, přehnaná korektnost poškozuje i obchodníky14.prosince » Flowee Před Vánoci na nás víc než kdy jindy ze všech stran cílí propagační kampaně nejrůznějších výrobců. Reklamu na jednu sortu produktů ale na sociálních sítích určitě neuvidíte. Jde o přípravky pro vaginální zdraví. Sociální síť Facebook (a nejen ta) to… Gynella: Kvůli algoritmům se snažíme obcházet „zakázána“ slova23.listopadu » MediaGuru Značka Gynella, nabízející intimní péči pro ženy, bojuje s algoritmy na sociálních sítích, kterým vadí slova jako vagína či ovulace. Iva Pazderková a Laura Janáčková pokřtily „Příběhy vagíny“ intimním gelem9.listopadu » Tojesenzace.cz Herečka a komička Iva Pazderková a sexuoložka Laura Janáčkové se staly kmotrami nové publikace s názvem Příběhy vagíny. Novinka na knižním The post Iva Pazderková a Laura Janáčková pokřtily „Příběhy vagíny“ intimním gelem first appeared on Tojesenza… Vaginální mykózy: co se dá zvládnout doma, kdy je to na doktora a musí se léčit i muž?7.června » Vitalia.cz Blíží se léto a to je bohužel kromě času dovolených i obdobím, kdy se řada žen víc než kdy jindy potýká s nejrůznějšími nepříjemnostmi v intimní oblasti. Svědění, pálení a výtoky umí pořádně znepříjemnit den. Jak si s vaginální mykózou poradit? A ja… Ženy ženám2.dubna » Žena-in.cz Ženy ženám. Česká značka Gynella představila novou tvář stvořenou ženami30.března » FeedIT.cz Prémiová intimní péče Gynella z portfolia české farmaceutické společnosti Heaton představila novou vizuální komunikaci. Nový koncept zobrazuje, jak intimní problémy ovlivňují každodenní život a zároveň ženám přináší naději na jejich řešení. … Contin… Průzkum: O vaginálních mykózách se v Česku nemluví, 69 % žen se léčí svépomocí25.října » Tojesenzace.cz S vaginální mykózou se během života setká minimálně 75 % žen, polovina z nich jí trpí opakovaně a u 5 % jsou Průzkum značky Gynella: O vaginálních mykózách se v Česku nemluví, 69 % žen se léčí svépomocí23.října » Žena-in.cz S vaginální mykózou se během života setká minimálně 75 % žen, polovina z nich jí trpí opakovaně a u 5 % jsou obtíže chronické. Podle nového průzkumu české značky prémiové intimní péče Gynella nemoc častěji postihuje ženy, které trpí i jinými zdravot… Gynekologické problémy nejsou tabu. Nová kampaň Gynelly promlouvá hlasem reálných žen17.května » Žena-in.cz Gynekologické obtíže jsou normální a přirozenou součástí života téměř každé ženy. To je hlavní poselství nové kampaně české značky intimní péče Gynella, která bojuje proti zbytečnému tabu. Gynella kampaní bojuje proti zbytečnému tabu14.května » MediaGuru Česká značka intimní péče Gynella v nové kampani ukazuje, že gynekologické obtíže jsou přirozenou součástí života téměř každé ženy. |
|