|
Vztahuje se k |
Project Agora: jak nové Personas a Predictive Audiences mění cílení v digitální reklamě0:37 » MEDIAR George Ntouzos, chief product officer společnosti Project Agora, vysvětluje, jak nová strategie přetváří způsob cílení reklamy na open webu a co přináší značkám i publisherům. Marketing mediálního domu Mafra nově vede Nikola Vangeli16:33 » Marketing&Media Nikola Vangeli se od července ujímá role marketingového ředitele mediální skupiny Mafra. Má na starosti definici strategie s důrazem na online agendu. Článek Marketing mediálního domu Mafra nově vede Nikola Vangeli se nejdříve objevil na MAM . Nákup elektronických vstupenek přes inzerát je kvůli podvodníkům jako ruleta. Jak to dělat bezpečně?26.března » Měšec.cz Podvodníci vymýšlí chytré konstrukce, abyste si od nich koupili podvodné vstupenky. Své „školné“ jim odevzdal i autor textu, který radí, jak koupit elektronický lístek od jiné osoby bezpečně. Ani vás nepustí do haly. Podvodů při prodeji lístků na MS v hokeji přibývá6.května » iDNES.cz Organizátoři i policie varují: Kupovat vstupenky na mistrovství světa v hokeji od někoho jiného než od oficiálních prodejců je riskantní. Nejenom že zaplatíte přemrštěnou cenu, ale dost možná žádný hokej neuvidíte. Podvodníci prodají jednu elektroni… |
Tereza Maxová
- Česká topmodelka
Michal David
- Český zpěvák
|