|
Vztahuje se k |
Listopadová konference Eshopista otevře klíčová témata udržitelnosti, ekologie a greenwashingu českých e-shopů21.listopadu » Marketing&Media Dá se technologií bojovat proti plýtvání jídlem? Jak mladé generace vnímají udržitelnost a ekologii? Co budou e-shopy muset změnit s novou legislativou o obalových materiálech či jak správně a efektivně komunikovat udržitelnost? Článek Listopadová k… Listopadová konference Eshopista opět propojí špičky domácí e-commerce, zaměří se na udržitelnost, ekologii i greenwashing česk19.listopadu » Metro Praha 19. listopadu 2024 (PROTEXT) - Dá se technologií bojovat proti plýtvání jídlem? Jak mladé generace vnímají udržitelnost a ekologii? Co budou e-shopy muset změnit s novou legislativou o obalových materiálech či jak správně a efektivně komunikov… Listopadová konference Eshopista opět propojí špičky domácí e-commerce, zaměří se na udržitelnost, ekologii i greenwashing česk19.listopadu » Protext Praha 19. listopadu 2024 (PROTEXT) - Dá se technologií bojovat proti plýtvání jídlem? Jak mladé generace vnímají udržitelnost a ekologii? Co budou e-shopy muset změnit s novou legislativou o obalových materiálech či jak správně a efektivně komunikov… Po problémových letech otočka. Freshlabels skončilo v zisku a investovala do něj rodina Baťových7.března » CzechCrunch Pokles tržeb, navyšování ztráty i zavírání kamenných prodejen vystřídal růst. E-shop se zaměřením na udržitelnou módu hlásí pozitivní výsledky. Článek Po problémových letech otočka. Freshlabels skončilo v zisku a investovala do něj rodina Baťových s… Jedeme dál. Jak věrní zákazníci drží klubová kina nebo kultovní bary27.ledna » Forbes Více než před rokem jsem obešel osm podnikatelů z různých oborů, majitelé menších firem. Zajímalo mě především, jak jejich podnikání ovlivnil covid-19. Za tu dobu se mnohé změnilo, ale stále jsme se nevrátili do doby před lockdownem, po které mnozí … Freshlabels.cz na E-Business Forum 2021: Jak nedělat přešlapy ve zodpovědném přístupu k zákazníkům?14.června » Marketing Journal Zodpovědnost, udržitelnost a férový business – jak se nechytit do pasti planých slibů a drahých přešlapů a vybudovat si se zákazníky vztah, který v e-commerce nemá obdoby? O tom na letošním E-Business Foru promluvil Jakub Veselský, CEO e-shopu Fresh… Udržitelnost má smysl jen v souladu se zákazníky29.května » MediaGuru Pokud se firmy rozhodnou prosazovat udržitelnost, měly by o tom také hovořit se svými zákazníky a reagovat na jejich požadavky, zaznělo mimo jiné na konferenci E-Business Forum 2021. Freshlabels plánuje dobýt západ. Na expanzi chce vybrat 40 milionů korun skrze platformu Crowdberry21.dubna » Forbes Český e-shop zaměřující se na prodej kvalitního a designového oblečení, bot a doplňků Freshlabels pokračuje v rozšiřování svých aktivit a chystá se dobýt západ. Po loňském spuštění německé verze e-shopu teď průkopník udržitelné módy plánuje vyrazit … Prodejce udržitelné módy Freshlabels chce po těžkém roce dobýt západní Evropu. Od investorů shání 40 milionů20.dubna » CzechCrunch E-shop Freshlabels vznikl již před patnácti lety a už od svých začátků se rovnou zaměřil na relativně specifickou část trhu s výběrovým, designovým a kvalitním zbožím. Koncept hledající „čerstvé značky“ (proto „fresh labels“) se přitom v poslední do… Podpora od německé vlády dorazila na účet týden po zavření, popisuje zakladatel Freshlabels2.prosince » Forbes Jakub Veselský pochází ze severočeských Teplic, kde také se svým obchodním partnerem Honzou Bouškou spustil první e-shop a otevřel svou první kamennou prodejnu. V následujících letech přibyly pobočky v Praze a vloni se značka Freshlabels pustila za … Jak dát prodanému zboží další smysl. Ve Freshlabels začínají vykupovat oblečení a otevřou second-hand9.října » CzechCrunch Čtrnáctiletý prodejce módy a doplňků Freshlabels, jenž se v nabídce zaměřuje na výběrové designové a kvalitní značky, svou pozornost v posledních letech stále více věnuje také udržitelnosti. V této oblasti se chce stát lídrem nejen na poli módního p… |
|