15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Radek Dráb

Vztahuje se k

Chování zákazníků se mění rychleji, než obchodníci dokáží reagovat

17.října » OnBusiness.cz
Podle nového průzkumu společnosti Accenture se naprostá většina (88 %) vedoucích pracovníků firem domnívá, že se zákazníci a zaměstnanci mění rychlejším tempem, než s jakým se tomu firmy dokáží přizpůsobit, čímž dochází k tzv. „krizi relevance“. Co …

Jak na úspěšné inovace produktů, služeb i firem

11.října » MEDIAR
Firmy dnes víc než kdykoliv v minulosti hledají příležitosti pro nový růst. Hybnou silou těchto změn jsou design a inovace zákaznické zkušenosti. Zdroj

Accenture: Obchodníci jen těžko reagují na změny chování zákazníků

12.září » ChannelWorld
Průzkum odhalil, že se spotřebitelé často nachází ve fázi, kdy u nich dochází k paradoxnímu chování. Firmy s těmito změnami často nezvládají držet tempo.

Firmy „jsou mimo“ – chování zákazníků se mění rychleji, než obchodníci dokáží reagovat

Podle nového průzkumu společnosti Accenture se naprostá většina (88 %) vedoucích pracovníků firem domnívá, že se zákazníci a zaměstnanci mění rychlejším tempem, než s jakým se tomu firmy dokáží přizpůsobit, čímž dochází k tzv. „krizi relevance“.

Firmy jsou mimo. Chování zákazníků se mění rychleji, než obchodníci dokážou reagovat

7.září » CFOWorld
Podle nového průzkumu společnosti Accenture se naprostá většina (88 %) vedoucích pracovníků firem domnívá, že se zákazníci a zaměstnanci mění rychlejším tempem, než s jakým se tomu firmy dokáží přizpůsobit, čímž dochází k tzv. „krizi relevance“.

Chování zákazníků se mění rychleji, než obchodníci dokáží reagovat

6.září » SystemOnLine.cz
Podle nového průzkumu společnosti Accenture se naprostá většina (88 %) vedoucích pracovníků firem domnívá, že se zákazníci a zaměstnanci mění rychlejším tempem, než s jakým se tomu firmy dokáží přizpůsobit, čímž dochází k tzv. „krizi relevance“. ...

Aby firmy mohly dál růst, musí naplno využít digitální svět, říká Radek Dráb z Accenture Song

8.srpna » CzechCrunch
Firmy se musí přizpůsobit nové době a změnit způsob, jak se zákazníky komunikují a interagují. Jinak se stanou irelevantními. Příspěvek Aby firmy mohly dál růst, musí naplno využít digitální svět, říká Radek Dráb z Accenture Song pochází z CzechCrun…

Accenture Interactive bude nově na trhu působit jako Accenture Song

25.května » MEDIAR
Na nový jednotný název přejde i více než 40 společností, jež dosud v rámci divize Accenture Interactive fungovaly pod svou vlastní značkou. Jediná Droga5 si své jméno ponechává. Zdroj

Jak lidské chování v nadcházejícím roce ovlivní kulturu, společnost a podnikání

14.února » CFOWorld
Události posledních dvou let vedly ke kolektivní změně vztahů lidí k práci, technologiím, konzumu i planetě. Firmy čelí novým výzvám, jakými jsou změna v myšlení a očekávání zaměstnanců, nedostatek způsobený narušením dodavatelských řetězců či nové …

Jak díky datové transformaci zvýšit výkon vašeho CRM a dělat efektivnější marketing

14.února » MEDIAR
Dělat marketingová rozhodnutí na základě intuice či minulých zkušeností si dnes dovolí už jen málokdo. Současnost ale přináší opačný problém – jak se v té záplavě dat orientovat a jak je naplno vytěžit? Zdroj

Jak lidské chování v nadcházejícím roce ovlivní kulturu, společnost a podnikání

Události posledních dvou let vedly ke kolektivní změně vztahů lidí k práci, technologiím, konzumu i planetě. Firmy čelí novým výzvám, jakými jsou změna v myšlení a očekávání zaměstnanců, nedostatek způsobený narušením dodavatelských řetězců či nové …
Elon Musk - Americký podnikatel
Marian Jurečka - Politik za KDU-ČSL
Miloš Zeman - Prezident ČR

Tato informační stránka o Radek Dráb zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Radek Dráb" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes