Jiří Jízdný |
Vztahuje se k |
Sázejí na clean label potraviny: Rodinná firma dobyla svět se stovkami originálních produktů8.května » BusinessInfo.cz Brněnská firma AG Foods začínala v 90. letech jako malý rodinný podnik s jediným produktem. Dnes nabízí zákazníkům stovky originálních potravinářských výrobků a vyváží je do celého světa. Začínali s jedním výrobkem. Dnes jich mají čtyři stovky a prodávají i do světa23.září » iDNES.cz Na trhu jsou více než třicet let. AG Foods založil Jiří Jízdný v roce 1990, začínal přitom s jediným produktem. Ten společnost vyrábí dodnes, zároveň má v portfoliu dalších 400 originálních výrobků. Jen vedení rodinné firmy se mění, dnes jí šéfuje j… O chutích a rozpustných nápojích s Jiřím Jízdným z AG Foods10.srpna » Ekonom iHNed.cz Citrusové plody, hlavně pomeranče, vanilka, čokoláda a kokos. To jsou příchutě, které mezi lidmi frčí vždy. Čeští konzumenti ale rádi ochutnávají a zkoušejí nové příchutě. "Teď je trendy pistácie či slaný karamel. Lidé už nechtějí umělou chuť, která… Není to jedno aneb vybíráme ochranný nápoj pro zaměstnance12.července » HR-News.cz Nejen horníci a skláři mají nárok na tzv. ochranné nápoje. Vodu nebo skutečný ochranný nápoj, který nahradí i minerály, musí zaměstnavatel podle Zákoníku práce poskytnout všem pracovníkům, kteří se pohybují v horku, týká se to tedy i svářečů, řidičů… Češi u kávy požadují kvalitu27.dubna » Zboží a Prodej Káva patří mezi jeden z nejoblíbenějších nápojů na celém světě. Každý den ji pije více než miliarda spotřebitelů. Ti si ji dopřávají jak doma, v zaměstnání, tak v kavárnách a cukrárnách, na benzinkách, ale běžně už i v obchodech. A to nejen s potrav… Na sales promotion a merchandisingu se šetří2.září » Zboží a Prodej Podpora prodeje není vždy nutná k uzavření obchodu, tedy k prodeji zboží či služeb. Avšak dost často pomáhá zákazníkovi usnadnit rozhodnutí, nebo mu doporučit pro něj vhodný produkt. Jedněmi z hlavních nástrojů jsou sales promo a merchandising. S ob… Brněnský byznys za tři čtvrtě miliardy, který jste ochutnali i vy31.ledna » Forbes Nejspíš o tom nevíte, ale produkt z AG Foods Jiřího Jízdného jsme někdy ochutnali všichni. Ve škole, v práci, v nemocnici… A někteří možná taky třeba ve vězení. Vitamaxima Tropical. Sáček vážící 156 gramů. Tím to zkraje devadesátých let vlastně zača… Růžové vyhlídky. Lednový Forbes vás připraví na 20226.ledna » Forbes Že život stojí za houby? Pak vězte, že i houby něco stojí. A že i díky nim můžete restartovat vlastní život, jestliže s ním nejste dvakrát spokojeni. Doslovnou inspirací, ale i obecným příkladem, že k novému začátku lze dojít prostřednictvím v podst… Producent sypkých pokrmů umí i veganskou kaši s chutí grilovaného masa27.ledna » iDNES.cz Své výrobky dodává do nemocnic, domovů pro seniory i školních jídelen. Většina lidí se tak s nimi setkala, přesto je brněnská potravinářská firma AG Foods s jedenácti tisíci zákazníky v Česku a okolních zemích relativně neznámým podnikem. Prodej instantních nápojů do škol utnula pandemie. AG Foods teď hledá nové zákazníky30.listopadu » iHNed.cz Když si Jiří Jízdný spolu se svým bývalým zaměstnancem Orestesem Žukowským v roce 2017 koupil zpět firmu AG Foods, kterou v roce 2010 prodal polskému fondu Avallon, začali společně pracovat na jejím dalším růstu a rozvoji. Přáli si také překročit... |
|