Áron Tkadleček |
Vztahuje se k |
Áron Tkadleček: Každý kilometr nově postavené dálnice nám dláždí cestu do klimatického pekla13.listopadu » Ekolist Doprava má čím dál horší environmentální dopady. Jaké se nabízejí politiky pro udržitelnost v dopravě? Šamonil: O jedné zbytečné Brněnské fakultě aneb cesta do hlubin študákovy marxistické duše14.února » Svobodní Pokud alespoň jednou za čas zapnete televizi nebo rádio, otevřete si noviny nebo nějaké mainstreamové internetové médium, nemohl vaší pozornosti v poslední době uniknout neustále stoupající počet útoků ekologických aktivistů na významná umělecká díl… Vybíráním popelnic se dá skvěle ušetřit, stačí se nebát, říká student31.října » iDNES.cz Komunita okolo dumpster divingu, nebo-li vybírání popelnic, v posledních letech roste, jak dokazuje bezpočet facebookových skupin. Pětadvacetiletý student environmentálních studií Áron, který iDNES.cz poskytl rozhovor, potraviny z kontejneru vybírá … Koalice Zastavme špinavé prachy bojuje proti fosilním palivům. V Liberci protestovala před pojišťovnou22.června » Liberecká Drbna Otevřený dopis vyzývající pojišťovny k okamžitému ukončení podpory uhelného průmyslu, chtěli odpoledne předat zástupci koalice Zastavme špinavé prachy liberecké pobočce pojišťovny Generali. Ta ale dnes zavřela dřív. To je ta Země, solárům a větrníkům zaslíbená26.února » Sedmá generace Jaké jsou environmentální limity energie z obnovitelných zdrojů? The post To je ta Země, solárům a větrníkům zaslíbená appeared first on Sedmá generace . Jsou emisní povolenky jen odpustky černému svědomí?13.října » iHNed.cz Spalování uhlí v elektrárnách už se nevyplatí, slýcháme v poslední době. Uhlí zničí ekonomika. Čeští miliardáři vydělávající na ničení klimatu se opravdu ocitají ve ztrátách. Podniky z Tykačovy skupiny SevEn prodělali minulý rok 1.7 milionu korun.... Áron Tkadleček: Leteckou dopravu je třeba přestat dotovat. A naopak ji zdanit10.října » Deník Referendum Letecká doprava by se vzhledem ke klimatické krizi měla dočkat systémových změn, jako je pro začátek zdanění leteckého paliva nebo ukončení vnitrostátních letů v zemích velikosti Německa. Áron Tkadleček: Leteckou dopravou je třeba přestat dotovat. A naopak ji zdanit10.října » Deník Referendum Letecká doprava by se vzhledem ke klimatické krizi měla dočkat systémových změn, jako je pro začátek zdanění leteckého paliva nebo ukončení vnitrostátních letů v zemích velikosti Německa. Na Klimakempu spojujeme aktivisty s místními lidmi, říkají organizátoři4.července » RadioWave Místo letošního Klimakempu, obec Veltruby, nevybrali organizátoři náhodou. Leží totiž nedaleko tepelné elektrárny Chvaletice, která před nedávnem zažádala o výjimku z emisních limitů rtuti a oxidů dusíku. Aktivisté se snaží navazovat na odpor místní… Na Klimakempu spojujeme aktivisty s místními lidi, říkají organizátoři4.července » RadioWave Místo letošního Klimakempu, obec Veltruby, nevybrali organizátoři náhodou. Leží totiž nedaleko tepelné elektrárny Chvaletice, která před nedávnem zažádala o výjimku z emisních limitů rtuti a oxidů dusíku. Aktivisté se snaží navazovat na odpor místní… Áron Tkadleček: Německo chce zatočit s automobilovým průmyslem. Zatím však přešlapuje na místě26.března » Deník Referendum Dokud bude německá politika jen hledat kompromisy bez reálného vlivu na hospodářskou politiku, výsledkem bude jen neustálé udržování současného modelu. To, co se děje v Německu, má přitom zásadní dopad na dění u nás. Klára Aubrechtová: Důležitější než chování spotřebitelů jsou změny ekonomického systému20.března » Deník Referendum Způsob, jímž každodenně žijeme, je sice třeba změnit, na prvním místě bychom však měli aktivně požadovat radikální systémové změny po těch, kdo je provést mohou, argumentují spoluautoři Klára Aubrechtová a Áron Tkadleček. |
|