Iva Bízová |
Vztahuje se k |
Desítky motivů nasadila mBank na billboardovou kampaň2.října » Marketing&Media OOH kampaň na mPůjčku s více než padesáti motivy od agentury Loosers je postavena na copywritingu. Článek Desítky motivů nasadila mBank na billboardovou kampaň se nejdříve objevil na Marketing & Media . KOOJON vystavil současné české umění v netradičním prostoru chléva a krytu, exkluzivně jen na dva dny26.května » Tojesenzace.cz Díla ze sbírky KOOJON byla k vidění na další netradiční výstavě. Instalována byla jen na dva dny v suterénních prostorách Haly KOOJON vystaví současné česko-slovenské umění v bývalých Ústředních pražských jatkách – Holešovické tržnici17.května » Tojesenzace.cz Privátní sbírka KOOJON vystaví v suterénních prostorách Haly 36 v pražské Holešovické tržnici netradiční kolekci děl současného českého umění. Výstava proběhne v rámci Potřebujete v týmu produktivní lidi, kteří pro práci víc zahoří? Kupte jim obrazy12.července » Podnikatel.cz Na pracovním prostředí záleží, to není novinka. Proč ale kromě pěkného nábytku investovat i do obrazů a soch? Máme 5 argumentů, které vás pro umění přesvědčí. Spolu to jde lépe. Proč se vyplatí sbírat skupinové umění?11.června » Forbes Chcete sbírat umění? Největší smysl má tvořit sbírku z kolektivu autorů. Je pak mnohem cennější. The post Spolu to jde lépe. Proč se vyplatí sbírat skupinové umění? appeared first on Forbes . Současné umění patří do nemocnic. Těší personál i pacienty29.května » Zdravotnický deník Centrální Kotelna Všeobecné fakultní nemocnice v Praze na první pohled rozhodně nepůsobí jako výstavní prostor, přesto se stala místem pro prezentaci současného českého umění. Není to poprvé a ani naposledy, co se v nemocničních prostorech objevují … Nové produkty značky Krahulík mají obaly od Loosers24.dubna » MediaGuru Krahulík rozšiřuje řadu Na Gril o nové produkty. Autory designu packagingu celé produktové řady je reklamní agentura Loosers. Sloučení značek Webglobe podpoří kampaň od Loosers19.února » MediaGuru Sloučení značek a aktivit Webglobe v Česku a na Slovensku podporuje vůbec první marketingová kampaň firmy od agentury Loosers. Cílí především na malé a střední podnikatele. Současné umění je dostupnější. Profil sběratele se za posledních sto let změnil, nemusíte být milionář21.srpna » Lidovky.cz Podpora umění by měla být nedílnou součástí našeho vzdělání a života vůbec. Současné umění je přitom ve světě i u nás nyní dostupnější než dříve a zájem o něj jen roste. Kromě nových uměleckých přístupů se objevují i nové přístupy ve sbírání uměleck… |
Michal David
- Český zpěvák
|