Petr Blabla |
Vztahuje se k |
Řešení Smart Retail Insights společnosti Adastra prošlo základním technickým hodnocením AWS20.listopadu » Protext Toronto (Kanada) 20. listopadu 2024 (PROTEXT/BusinessWire) - Společnost Adastra Group (známá také jako Adastra Corporation), světový přední dodavatel cloudových a datových řešení a služeb v oblasti umělé inteligence (AI), s hrdostí oznamuje, že naše… Lednice, regál i paleta ví, jaké pivo si berete. Senzory Adastra Lab nahrazují v rozhodování pocity9.dubna » CzechCrunch Senzory změří jakoukoli fyzikální veličinu. Jsou dnes levnější, déle vydrží a snadno se připojí k IoT sítím. Adastra Lab ukazuje, kde všude pomáhají. Článek Lednice, regál i paleta ví, jaké pivo si berete. Senzory Adastra Lab nahrazují v rozhodování… Jak díky firemní kultuře vybudovat kvalitní a úspěšný byznys? – Konference humanbrand - když kultura pohání byznys8.prosince » HR-News.cz Firemní kultura se v posledních letech dostává stále více do popředí a přestala být podceňovaná. Společnosti se snaží mít pozitivní kulturu, protože lidé se pak ve firmě cítí spokojení, jsou iniciativní a kreativní, do práce se těší, protože v ní vi… Záchranná služba, Nadační fond Kryštůfek a město Fulnek ocenili mladého zachránce26.června » UdálostiExtra.cz Zástupci Zdravotnické záchranné služby MSK dnes (pátek 25. června) zavítali do základní školy T.G. Masaryka ve Fulneku. UdálostiExtra.cz o tom dnes informoval krajský mluvčí moravskoslezské záchranky Lukáš Humpl s tím, že důvodem jejich návštěvy byl… Zákazníci nyní mění své chování, je třeba se přizpůsobit31.března » OnBusiness.cz Rychle nakoupit podle seznamu a utíkat pryč. Lidé se nyní snaží čas strávený v prodejnách minimalizovat. Jejich chování se vlivem restrikcí i obav o vlastní zdraví mění. Upozorňuje na to Petr Blabla, jehož komentář vám zde přinášíme. Zákazníci v retailu mění své chování. Jak ho značky mohou měřit a předvídat?9.března » FeedIT.cz Rychle nakoupit podle seznamu a utíkat pryč. Lidé se nyní snaží čas strávený v prodejnách minimalizovat. Jejich chování se vlivem restrikcí i obav o vlastní zdraví mění. Obchodníci proto chtějí toto chování měřit, poznat a odhalit nové trendy. Stále… |
|