Romana Duníková |
Vztahuje se k |
Podíl privátních značek stoupá15.října » Foodnet Podíl privátních značek v ČR tvoří 27 pct tržeb, o šest pct víc než v roce 20153.října » Agris Podíl privátních značek na českém trhu v posledních letech roste, za prvních devět měsíců tvořily letos 27 procent tržeb, což je o šest procent více než v roce 2015. Globální průměr je 22 procent, v Evropě dosahuje 36 procent. Podíl privátních značek v ČR tvoří 27 procent tržeb, je to více než v roce 20152.října » Zemědělec Podíl privátních značek na českém trhu v posledních letech roste, za prvních devět měsíců tvořily letos 27 procent tržeb, což […] Podíl privátních značek v ČR tvoří 27 pct tržeb, o šest pct víc než v roce 20152.října » ČeskéNoviny.cz Praha - Podíl privátních značek na českém trhu v posledních letech roste, za prvních devět měsíců tvořily letos 27 procent tržeb, což je o šest procent více než v roce 2015. Globální průměr je 22 procent,... V promocích se loni prodaly téměř dvě třetiny zboží12.ledna » MediaGuru Většina Čechů stále šetří. Vyhledávají slevy i privátní značky. V promocích se v roce 2023 prodalo podle NielsenIQ 66 % zboží. Chudnutí udělalo z Česka stát ve slevě. Politici si s tím nevědí rady10.ledna » Seznam Zprávy Pokles životní úrovně Čechů zařídil rekord. Podíl slev u drogerie a potravin vzrostl jako nikdy předtím – ze 61 na 66 procent. Ceny, udržitelnost a AI5.ledna » Zboží a Prodej Predikovat budoucí trendy je složité a zatím ještě nikdo, ani umělá inteligence (AI), nepřišel s křišťálovou koulí, která by jasně ukázala směr. Přesto lze ze současného vývoje alespoň trochu odhadnout, co především bude formovat maloobchodní trh a … Zboží&Prodej 11/2023: Hvězdami prodeje jsou jednorázové cigarety4.prosince » Zboží a Prodej Češi podle společnosti NIQ za poslední rok (09/22 – 08/23) v tabákových prodejnách, v obchodech s potravinami a smíšeným zbožím a na čerpacích stanicích za tabákové produkty utratili téměř 84 miliard korun. To oproti předchozímu roku představuje pok… Zboží&Prodej 11-12/2022: Zahřívaný tabák roste16.ledna » Zboží a Prodej Češi mezi zářím 2021 a srpnem 2022 utratili za tabákové produkty více než 83,5 miliardy korun, což je o 4,4 % více než v předchozím roce. Na trhu se však už dávno nevyskytují pouze klasické cigarety či sypaný tabák používaný k výrobě vlastních cigar… Češi jdou ještě víc po slevách. V akci kupují už 60 procent zboží12.října » Seznam Zprávy Napjaté rodinné rozpočty vedou Čechy k častějšímu nakupování zboží ve slevách. Už šedesát procent objemu se prodá v akcích. Kde hledat recepty na recesi27.září » Marketing&Media Velcí zadavatelé se musejí přizpůsobit dynamickým změnám ve spotřebitelském chování. Oslovili jsme přední hráče řady odvětví, aby se podělili o recepty na přicházející recesi. |
Tomáš Prouza
- Český ekonom
|