Ad Id |
Vztahuje se k |
Jak může Seznam.cz vydělat na konci cookies třetích stran15.dubna » Lupa.cz Konec cookies třetích stran je ukázka chvályhodného záměru, který vyústil ve zhoršení situace pro všechny. Jaká je budoucnost výkonnostního marketingu bez cookies?31.ledna » Digichef Pamatujete si to ještě? V roce 1994 spatřila poprvé světlo světa technologie zvaná Cookies. Tento rok tomu tedy bude 30 let! No, a Google se chystá na tyto kulatiny naše oblíbené sušenky zaříznout. Lépe řečeno v druhé polovině roku 2024 dojde ukonče… Jaké bude RTB bez cookies? Napověděl Adform Summit8.listopadu » Digichef Letošní Adform Summit řešil hned několik nových témat na poli reklamy RTB. Jedno ale rezonovalo nejvíce – budoucnost online reklamy bez 3rd party cookies. Google letos oznámil, že 3rd party cookies přestane zcela podporovat ve druhé polovině roku 20… Skupina Prima vstupuje do sdružení vydavatelů CPEx20.října » MediaGuru Do sdružení Czech Publisher Exchange vstupuje Prima prostřednictvím svých mediálních zastoupení – Media Clubu a Impression Media. Skupina Prima vstupuje do sdružení online vydavatelů CPEx19.října » Marketing&Media Czech Publisher Exchange (CPEx) se rozrůstá o skupinu Prima, respektive její dvě mediální zastupitelství Media Club a Impression Media. Sdružení českých vydavatelů online médií zpřístupňuje inzerentům reklamní plochy pomocí RTB technologie. Článek S… Média hledají cestu v době bez cookies: cashback i data první strany7.února » MediaGuru Prodej online reklamy se bude v blízké době muset obejít bez cookies třetích stran. Média proto hledají cestu, jak zachovat či dokonce zlepšit kvalitu reklamního prostoru a vytěžit z něj co nejvíce. Mluvilo se o tom na setkání společnosti SAS. Jaký byl Data Restart 2022?10.listopadu » Digichef Letošní ročník konference o datech a analytice se nesl ve znamení datového modelování a toho, jak nás ovlivňují propady dat. Přinesl nám také zajímavý pohled na to, jak se s novou epochou vyrovnávají analytici, markeťáci, PPCčkaři, mediální domy, Go… CIF 2022: V cookies „apokalypse“ už čeští provozovatelé žijí7.listopadu » MediaGuru Blokování reklamy a ukončování podpory cookies třetích stran nejsou jedinými důvody cookies „apokalypsy". K problémům se přidává i nová cookies lišta, která může ovlivnit podobu byznys modelů online provozovatelů, zaznělo na CIF 2022. Tisková zpráva: Novým výkonným ředitelem CPExu se stane Lukáš Šmol30.září » Objevit.cz Czech Publisher Exchange (CPEx) hlásí změny ve vedení. Od 1. října se výkonným ředitelem společnosti stane Lukáš Šmol, který na této pozici nahradí Davida Voráčka. Jednou z hlavních priorit pro... The post Novým výkonným ředitelem CPExu se stane Luk… |
|