Ondřej Knot |
Vztahuje se k |
Právo platit hotovostí jako právo na soukromí13.července » Deník Referendum Debaty o povinném přijímání bezhotovostních plateb zakrývají odvrácenou stranu problému: bezhotovostní platby doprovází masivní sběr dat o kupujících. Ohroženo je právo na soukromí. Zaplaťte kartou a dostanete cashback. Jak fungují odměny v mobilních aplikacích bank?20.března » Měšec.cz Jak se z původně platebních karet začaly rodit karty takřka věrnostní, které vám zajišťují odměny za nákupy? Jak funguje propojení bank a obchodů, kde nakupujete? A kdo to platí? Covidová doba přála rozvozu jídla, řada lidí si na něj vytvořilo návyk13.června » iportaL24.cz Češi si během koronavirové epidemie zvykli nechat si dovézt jídlo až do domu. A tento návyk je neopustil ani po jejím odeznění. Ukazují to obraty rozvozců jídla a potravin, které jsou podle analýzy společnosti Dateio ve srovnání s předcovidovým obdo… Obraty rozvozců jídla a potravin jsou proti době před covidem několikanásobné13.června » Zemědělec Obraty rozvozců jídla a potravin jsou podle analýzy společnosti Dateio několikanásobné proti době před koronavirovou krizí. Češi si objednávky nákupů […] Obraty rozvozců jídla a potravin jsou proti době před covidem několikanásobné13.června » Týden.cz Obraty rozvozců jídla a potravin jsou podle analýzy společnosti Dateio několikanásobné proti době před koronavirovou krizí. Češi si objednávky nákupů a hotových jídel v době pandemie a souvisejících uzávěr oblíbili, poptávka ani po uvolnění opatření… Co rok násobí příjmy: Dateio je nejrychleji rostoucí českou firmou podle Financial Times25.dubna » CzechCrunch Startup ukazuje, že není třeba složitě sbírat data o tom, co by si lidé rádi koupili – říkají to sami tím, jak používají platební kartu. Příspěvek Co rok násobí příjmy: Dateio je nejrychleji rostoucí českou firmou podle Financial Times pochází z Cze… Marketing spojený s kartou: Pandemie urychlila nový trend v oslovování zákazníků17.října » E15.cz Během pandemie v Česku výrazně přibylo bezhotovostních plateb, což otevřelo prostor pro card-linked marketing čili marketing spojený s kartou. Díky tomuto nástroji založenému na analýze platebních dat dostává zákazník od obchodníka personalizovanou … Data z plateb kartou mají zajímavou cenu. České Dateio díky nim ztrojnásobilo příjmy z kampaní a míří na Slovensko25.června » CzechCrunch Každý nákup o majiteli platební karty něco prozradí. A čím víc dat, tím lepší povědomí o zájmech člověka. Přeměnit tyto informace v ucelený profil uživatele – samozřejmě anonymizovaného – se v našem regionu ukázalo jako zajímavý byznys plán. České D… Startup Dateio expanduje na Slovensku a celkově nabízí odměny za nákup kartou více než 3 milionům evropských klientů26.května » FeedIT.cz Českému fintechu Dateio se daří pandemii navzdory – meziročně ztrojnásobil příjmy a chystá expanzi na nové trhy Card-linked marketing platforma českého startupu Dateio nabízí zákazníkům odměny za nákup kartou přímo v jejich mobilním bankovnictví. V … Všechno je to v datech. Jak se pražský startup Dateio dostal do telefonů milionu z nás14.prosince » Forbes „Když navštěvujete stránky Lamborghini, Ferrari a Porsche, je to sice pěkné. Ale my vidíme, že nakonec stejně platíte za servis Škody,“ přibližují Ivan Dovica a Ondřej Knot svůj nápad podívat se trochu blíž na data, která o nás sbírají banky. Se svý… Česká spořitelna spouští se startupem Dateio program odměn21.července » Marketing&Media Program Moneyback funguje v aplikaci George a zákazníkům nabízí za nákup kartou odměny. Ty jsou postavené na míru na základě jejich předchozích nákupů. Dateio svou marketingovou platformou v Česku pomáhá oslovit přes milion a půl lidí. Za technologi… Dateio přidává program Moneyback České spořitelny20.července » MediaGuru Díky rozšíření o program Moneyback mohou obchodníci přes platformu Dateio oslovit přes 1,5 milionu zákazníků. |
|