Jan Kotrbáček |
Vztahuje se k |
Zpět na předpandemických číslech. Kamenné obchody přežily covid i inflaci10.října » Forbes Kamenným obchodům rozhodně nezvoní hrana, jak naznačovaly apokalyptické předpovědi v době covidu. Naopak, tradiční kamenné značky, které do svých obchodních modelů integrovaly on-line řešení, jsou dnes vítězem a těší se z návratu do předcovidových č… Počet food halls v Evropě stoupá, Česká republika má obrovský potenciál pro růst23.července » Kurzy.cz · Haly s občerstvením se mění ve společenská a komunitní centra · Budoucí růst bude pravděpodobně zahrnovat nové formáty v dopravních uzlech a sousedstvích Počet hal s občerstvením (food halls) v Evropě za posledních sedm let zvýšil téměř o 50 %,... Luxusní parfémy i hranaté koblihy. Česko letos dobývá rekordní počet nových značek16.července » Forbes Nové restaurace, obchody s kosmetikou i elektronikou. Které nové značky letos vstoupily nebo ještě vstoupí na český trh? Americký fast food Five Guys, kosmetika... Na českém trhu přibylo letos 20 značek15.července » DenikVektor.cz Dvacet nových značek vstoupilo na český maloobchodní trh za prvních šest měsíců letošního roku. V meziročním srovnání jde o rekordní počet. Dominují prémiové a luxusní brandy, drtivá většina z nich zamířila do Prahy. Příchod dalších firem se očekává… První polovina roku 2024 je rekordní, do Česka přišlo zatím 20 nových značek12.července » Zboží a Prodej Na český maloobchodní trh za prvních šest měsíců letošního roku vstoupilo dvacet značek. Tento počet je v meziročním srovnání za stejné časové období rekordní. Nejčastěji šlo o kosmetiku (celkem šest značek) a gastronomické koncepty (pět značek). De… Atraktivní pro luxus. Do Česka přišel za půl roku rekordní počet značek11.července » Novinky.cz Kosmetika nebo gastronomie, ale i elektronika. V Česku své prodejny otevřelo do června dvacet nových značek, což je podle Jana Kotrbáčka ze společnosti Cushman & Wakefield historický rekord. První polovina roku 2024 je rekordní, do Česka přišlo zatím 20 nových značek9.července » Two Gentlemen Na český maloobchodní trh za prvních šest měsíců letošního roku vstoupilo 20 značek. Tento počet je v meziročním srovnání za stejné časové období rekordní. Nejčastěji šlo o kosmetiku (Zdraví a krása – 6 značek) a gastronomické koncepty (F&B – 5 znač… Rekordní zájem značek o Česko, na trh jich vstoupilo 20 jen za první půlrok9.července » Marketing&Media Na tuzemský maloobchodní trh za prvních šest měsíců letošního roku vstoupilo rekordních 20 značek, nejčastěji šlo o kosmetiku a gastronomické koncepty. Článek Rekordní zájem značek o Česko, na trh jich vstoupilo 20 jen za první půlrok se nejdříve ob… První polovina roku 2024 je rekordní, do Česka přišlo zatím 20 nových značek9.července » FeedIT.cz Dominují prémiové a luxusní brandy mířící především na pražskou high street Letošek bude patřit kosmetice a gastronomickým konceptům Na český maloobchodní trh za prvních šest měsíců letošního roku vstoupilo 20 … Continue reading První polovina roku … Aktivita na maloobchodním trhu roste, zvláště v sektorech módy, F&B a zboží pro zdraví a krásu19.června » Dopravní noviny 19.6. – Nájemní aktivita na českém i evropském retailovém trhu v roce 2023 meziročně výrazně vzrostla, napříč sektory i zeměmi se zvýšil počet transakcí i objem pronajaté plochy. Nejaktivnější bylo u nás i celkově v Evropě módní odvětví a sektor F&B… |
|