Jan Kotrbáček |
Vztahuje se k |
Václavské náměstí po rekonstrukci ožilo. Teď se na horní půlku vrátí tramvaje18.března » Forbes Praha začne na jaře budovat na Václavském náměstí novou tramvajovou trať a zahájí tak rekonstrukci horní části náměstí. Ta spodní ji má už za sebou. Nové prostředí přitom pomohlo i byznysu. McDonald’s i Primark bojují za lepší Václavák. Revitalizace žene ceny nájmů nahoru a láká nové návštěvníky31.ledna » CzechCrunch Revitalizace spodní části Václavského náměstí ukázala, že lokalita přitahuje víc lidí, rostou obraty a zvyšují se nájmy. To by se mělo stát i nahoře. Článek McDonald’s i Primark bojují za lepší Václavák. Revitalizace žene ceny nájmů nahoru a láká no… Do Česka míří nové značky. Kdo přijde po Popeyes a Victoria’s Secret?16.ledna » Peníze.cz Na český trh loni vstoupilo 39 nových značek – to je nejvíc za posledních deset let. Nejčastěji přišly z Itálie. Další zvučná jména se už po zdejším trhu rozhlížejí. Luxus jde na dračku. Tržby jsou dokonce vyšší než před pandemií9.ledna » FAEI.cz Společnostem, které podnikají v oblasti luxusního zboží, se podařilo navrátit zisk na předcovidovou úroveň a dokonce ji překonat. Vyplývá to z nové analýzy, kterou redakci FAEI.cz poskytla poradenská a technologická společnost Deloitte. Do Česka přišlo 39 nových značek, včetně Victoria’s Secret a Popeyes4.ledna » Seznam Zprávy Na maloobchodní trh v Česku loni vstoupilo 39 nových značek, nejvíce za uplynulých deset let. Víc než třetina z nich spadá do sektoru jídla, nápojů a potravin, takových značek do ČR přišlo 14. Do Česka loni přišlo 39 nových obchodních značek, nejvíc za 10 let4.ledna » Novinky.cz Na maloobchodní trh v Česku loni vstoupilo 39 nových značek, nejvíce za uplynulých deset let. Víc než třetina z nich spadá do sektoru jídla, nápojů a potravin, takových značek do ČR přišlo 14. Následovalo módní odvětví s devíti značkami. Podle země … Victoria’s Secret, Popeyes a spol.: Do Česka loni přišlo nejvíc nových značek za 10 let4.ledna » Tiscali.cz Na maloobchodní trh v Česku loni vstoupilo 39 nových značek, nejvíce za uplynulých deset let. Více než třetina (14) z nich spadá do sektoru jídla, nápojů a potravin, následovalo módní odvětví (9). Podle země původu byla nejvíce zastoupená Itálie s o… Na český trh letos zamíří další fastfood Five Guys3.ledna » MediaGuru Fastfoodový trh v České republice se letos opět rozšíří. Po loňském vstupu Popeyes k nám míří americký Five Guys. Na český trh loni vstoupilo rekordních 39 nových značek2.ledna » Two Gentlemen Na český maloobchodní trh loni vstoupilo 39 nových značek, nejvíce za uplynulých 10 let Mezi nejvýznamnější brandy, jež k nám loni přišly, patří Popeyes, Victoria’s Secret, Signorvino, Rossopomodoro či Zadig & Voltaire Nejvíce – 14 značkami – je zas… |
|