|
Vztahuje se k |
SYRI: Třetina žáků základek využívá AI a nechce látku memorovat10.července » Učitelské listy Umělá inteligence pro širokou veřejnost pracuje už skoro dva roky a mění i školství, především přístup studentů. Třetina žáků základních ško... Třetina žáků na základní škole využívá AI. Nechtějí se učit látku zpaměti30.června » Publico Umělá inteligence mění přístup školáků ke studiu. Zavedené postupy už mnohdy odmítají. Když se ale naučí AI správně používat, zvýší se tím podle expertů jejich odolnost například vůči dezinformacím a online podvodům. Třetina žáků základních škol využívá AI a nechce látku memorovat23.června » InfoDnes.cz Umělá inteligence pro širokou veřejnost pracuje už skoro dva roky a mění i školství, především přístup studentů. Třetina žáků základních škol používá umělou inteligenci pravidelně při přípravě do výuky a stejné množství dětí si myslí, že se ve škole… Třetina českých dětí se už nechce učit nazpaměť. Čím dál více využívají AI23.června » REFRESHER Děti mění způsob, jakým se učí. Třetina žáků a žaček základních škol si dnes bez AI nepředstaví přípravu do školy. Výzkum Národního institutu SYRI ukazuje, že umělá inteligence ovlivňuje, co považujeme za důležité umět. Průzkum: Třetina žáků ZŠ se odmítá učit věci zpaměti, AI využívají zejména žáci s horšími známkami19.června » The Epoch Times Třetina žáků základních škol si myslí, že se nepotřebuje učit látku zpaměti, stejné množství žáků používá při přípravě do školy umělou inteligenci. The post Průzkum: Třetina žáků ZŠ se odmítá učit věci zpaměti, AI využívají zejména žáci s horšími zn… V Česku ubývá žáků, kteří se učí nazpaměť. Každý třetí se do školy připravuje s pomocí AI19.června » iROZHLAS Třetina žáků základních škol si myslí, že se nepotřebuje učit látku zpaměti. A stejné množství žáků používá při přípravě do školy umělou inteligenci (AI). V průzkumu to zjistili vědci z Národního institutu SYRI, který o tom informoval v tiskové zprá… Průzkum: Každý třetí žák ZŠ se nechce učit věci zpaměti, stejné množství používá AI19.června » Rádio Praha Průzkum: Třetina žáků se odmítá učit zpaměti, stejné množství používá AI19.června » ČeskéNoviny.cz Brno - Třetina žáků základních škol si myslí, že se nepotřebuje učit látku zpaměti, stejné množství žáků používá při přípravě do školy umělou inteligenci (AI). V průzkumu to zjistili vědci z Národního... Třetina žáků chce místo vědomostí výuku o umělé inteligenci, říká výzkumník21.dubna » Seznam Zprávy Umělá inteligence na školách hraje čím dál větší roli, podle výzkumníka v oblasti vzdělávání institutu Syri Tomáše Lintnera jde o výzvu i příležitost, které se školství musí co nejdříve přizpůsobit. Česko se z covidu-19 nepoučilo. Vzrostly nerovnosti a pandemický plán není aktualizovaný od roku 20128.března » Respekt.cz S Dagmar Dzúrovou, Klárou Hulíkovou-Tesárkovou, Jakubem Hlávkou a Tomášem Lintnerem. Moderuje František Trojan. Agresoři těží z vrstevnických kamarádství3.března » Učitelské listy Nový výzkum vědců Národního institutu SYRI ukazuje, že agresoři ve školních třídách mohou profitovat z přátelství s vrstevníky. Sympatie jak... Agresoři ve školních třídách mohou profitovat z přátelství, ukázal vědecký výzkum17.února » Novinky.cz Sympatie ke spolužákovi zvyšují pravděpodobnost, že ho ostatní budou vnímat jako obránce, a ne jako agresora. Vyplývá to z výzkumu vědců Národního institutu SYRI. Podle analýzy může loajalita mezi přáteli vést ke zkreslenému hodnocení agrese. Polici… |
|