15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Josef Pavlis

Vztahuje se k

Moderní call centra fungují jinak

6.prosince » Techmagazín.cz
Nové komunikační kanály, které se s rozmachem digitálních technologií otevřely v oblasti péče o zákazníky, výrazně proměnily i podobu samotných call center. Původně centralizovaná řešení se stovkami operátorů totiž přestala dávat smysl.

Zapomeňte na stovky operátorů, moderní call centra fungují úplně jinak

30.listopadu » Časopis Automa
Digitalizace významně proměnila podobu dnešních call center. Původně centralizovaná řešení se stovkami operátorů totiž přestala dávat smysl. Místo toho dnes call centra spoléhají na společný (cloudový) “telco“ systém, který sjednocuje obsluhu všech …

Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky

30.listopadu » SystemOnLine.cz
Pandemie koronaviru se stala akce­lerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společ…

Zapomeňte na stovky operátorů, moderní call centra fungují úplně jinak

29.listopadu » Technika a trh
Nové komunikační kanály, které se s rozmachem digitálních technologií otevřely v oblasti péče o zákazníky, výrazně proměnily i podobu samotných call center. Původně centralizovaná řešení se stovkami operátorů totiž přestala dávat smysl. Místo toho d…

Moderní call centrum v cloudu

7.října » ITPOINT.CZ
Moderní call centra dnes spoléhají na společný cloudový telco systém, který zajistí sjednocenou obsluhu všech kanálů i zákazníků. Takovou možností je výběr řešení AlgoCC, které je postaveno na platformě Avaya. Přes něj je pak možné řešit jednotnou o…

​Moderní call centra fungují i bez stovek operátorů

7.října » Dopravní noviny
7.10. – Nové komunikační kanály, které se s rozmachem digitálních technologií otevřely v oblasti péče o zákazníky, výrazně proměnily i podobu samotných call center. Původně centralizovaná řešení se stovkami operátorů totiž přestala dávat smysl. Míst…

Omnichannel se po covidu stal jedním z pilířů úspěchu komunikace se zákazníky. Jeho výhody shrnuje společnost Algotech

24.září » Logistika iHNed.cz
Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina...

Omnichannel se po covidu stal základem úspěchu komunikace se zákazníky

Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou...

Tato informační stránka o Josef Pavlis zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Josef Pavlis" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes