Josef Pavlis |
Vztahuje se k |
Moderní call centra fungují jinak6.prosince » Techmagazín.cz Nové komunikační kanály, které se s rozmachem digitálních technologií otevřely v oblasti péče o zákazníky, výrazně proměnily i podobu samotných call center. Původně centralizovaná řešení se stovkami operátorů totiž přestala dávat smysl. Zapomeňte na stovky operátorů, moderní call centra fungují úplně jinak30.listopadu » Časopis Automa Digitalizace významně proměnila podobu dnešních call center. Původně centralizovaná řešení se stovkami operátorů totiž přestala dávat smysl. Místo toho dnes call centra spoléhají na společný (cloudový) “telco“ systém, který sjednocuje obsluhu všech … Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky30.listopadu » SystemOnLine.cz Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společ… Zapomeňte na stovky operátorů, moderní call centra fungují úplně jinak29.listopadu » Technika a trh Nové komunikační kanály, které se s rozmachem digitálních technologií otevřely v oblasti péče o zákazníky, výrazně proměnily i podobu samotných call center. Původně centralizovaná řešení se stovkami operátorů totiž přestala dávat smysl. Místo toho d… Moderní call centrum v cloudu7.října » ITPOINT.CZ Moderní call centra dnes spoléhají na společný cloudový telco systém, který zajistí sjednocenou obsluhu všech kanálů i zákazníků. Takovou možností je výběr řešení AlgoCC, které je postaveno na platformě Avaya. Přes něj je pak možné řešit jednotnou o… Moderní call centra fungují i bez stovek operátorů7.října » Dopravní noviny 7.10. – Nové komunikační kanály, které se s rozmachem digitálních technologií otevřely v oblasti péče o zákazníky, výrazně proměnily i podobu samotných call center. Původně centralizovaná řešení se stovkami operátorů totiž přestala dávat smysl. Míst… Omnichannel se po covidu stal jedním z pilířů úspěchu komunikace se zákazníky. Jeho výhody shrnuje společnost Algotech24.září » Logistika iHNed.cz Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina... Omnichannel se po covidu stal základem úspěchu komunikace se zákazníky29.srpna » Nová Večerní Praha Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou... |
|