|
Vztahuje se k |
Effie Awards znají finalisty. Jak porota vybírala?1.prosince » Marketing&Media Na shortlisty 28. ročníku Effie Awards Czech Republic se letos probojovalo 54 projektů. Nejvíce nominací získala Česká spořitelna, mezi agenturami vede VML Czechia. Finalisty oznámila Asociace komunikačních agentur na Effie Stage v rámci konference … The Andy Warhol Museum láká na probíhající expozici o marnivosti „balíčkem smrti“7.listopadu » Marketing&Media The Andy Warhol Museum v Pittsburghu ve spolupráci s agenturou BarkleyOKRP sestavilo u příležitosti probíhající výstavy s názvem Vanitas (Marnivosti) balíček smrti. „The Death Kit“ má lidem pomoci připravit se na svou smrt ve stylu – po Warholovsku.… Blíží se vrchol nákupní sezony. Pětina Čechů plánuje utratit přes 10 tisíc3.listopadu » Marketing&Media Podle dat Asociace pro elektronickou komerci vzrostla česká e-commerce loni meziročně o 5 procent a také letos má našlápnuto k rekordní sezóně. Vyplývá to z průzkumu agentury Perfect Crowd pro online tržiště Allegro, který zkoumal nákupní chování Če… Unesené M&M’s nebo upíři v Burger Kingu. Sezóna strašidelných reklam se blíží ke konci26.října » Marketing&Media S říjnovým svátkem strašidel, neboli Halloweenem, se nabízí příležitost pro tematické kampaně. Známé i méně známé značky se tak oblékají do strašidelných grafik, zvou si monstra do restaurací, oživují staré tváře, nebo si zahrávají s duchy. Článek U… Značka Happy Socks odkrývá tajemství ztracených ponožek. Lichožrouti to ale nejsou24.října » Marketing&Media Fenomén ztracených ponožek. S ním pracuje firma Happy Socks, která odpovídá na otázku „Co se stalo s tou chybějící ponožkou?“. Odpověď je mytologický spot s názvem Big Migration (Velká migrace), který vypráví příběh migrujících ponožek z celého svět… „Život je předehra.“ Londýnská agentura JOAN uvedla kampaň pro výrobce prádla a erotických hraček23.října » Marketing&Media Osvobozená od modelek a normativních definic. Nová kampaň britské značky prádla a erotických hraček Ann Summers sází ve spolupráci s londýnskou agenturou JOAN na představivost. Ve vizuálech proto nabízí místa nebo věci evokující předehru. To vše s c… OpenAI spustila vlastní prohlížeč Atlas. S vestavěnou umělou inteligencí by mohl konkurovat Googlu22.října » Marketing&Media OpenAI spustilo nový webový prohlížeč ChatGPT Atlas, který propojuje klasické internetové vyhledávání s funkcemi umělé inteligence. Prohlížeč s postranním panelem „ask ChatGPT“ je zatím dostupný jen pro Apple. Brzy by měl dorazit i na ostatní systém… „Myslíte, že je to kečup?“ Heinz v Brazílii spustil novou halloweenskou kampaň16.října » Marketing&Media Halloween je už dlouho příležitostí k používání kečupu jako krve. Letos se ale Heinz rozhodl udělat věci jinak. K odpromování černé majonézy vyrobené ze stejnobarevného česneku se zahalil do světa starých černobílých hororů. „Mysleli jste si, že je … „Změnte kompliment.“ Nová kampaň Dove vyzývá veřejnost k změně nahlížení na dívčí kvality14.října » Marketing&Media V rámci Mezinárodního dne dívek spustila firma Dove globální kampaň #ChangeTheCompliment. Rozběhla se ve 25 zemích a podporuje chválu zaměřenou na osobní úspěchy, nikoliv pouze vzhled. To má podle značky vybudovat u dívek „skutečné sebevědomí“. Člán… Coca-cola a Converse spojují síly v nové kampani s názvem „Everyone’s a Chuck“13.října » Marketing&Media Značky Converse a Coca-Cola představily novou globální spolupráci, která propojuje svět obuvi a ikonického nápoje pod heslem „Everyone’s a Chuck“. První fáze kampaně odstartovala 9. října uvedením limitovaného modelu Chuck 70, v listopadu se rozšíří… Zelená pro odvahu. Kampaň na osvětu duševního zdraví vyvrcholila osvícením Hradu11.října » Marketing&Media Zelené světlo nad Prahou symbolicky uzavřelo více než měsíční kampaň #tochceodvahu. Na projektu, který otevřel téma duševního zdraví napříč Českem, se podíleli studenti, neziskové organizace i Kancelář prezidenta republiky. Článek Zelená pro odvahu.… To chce odvahu. Hrad přišel s kampaní o duševním zdraví10.října » Marketing&Media To chce odvahu — tak zní heslo kampaně, která propojila studenty, neziskový sektor, Nadační fond Flaminia a Kancelář prezidenta republiky. Jejím cílem bylo mluvit o duševním zdraví otevřeně a bez studu. Kromě toho ale také poukázat na možnosti pomo… |
Teodor Marjanovič
- Český novinář
|