|
Vztahuje se k |
Týden inovací řešil i budoucnost online retailu10.října » Marketing&Media Jubilejní ročník Týdne inovací, podle pořadatelů největší akce zaměřené na inovace a AI v Evropě, měl ambici prezentovat Česko jako globálního hráče. Akce představila stovky řečníků a přilákala tisíce návštěvníků. Středobodem mnohých výstupů samo… MAM 41/2025 (DUPLIKÁT)10.října » Marketing&Media Nové číslo časopisu Marketing & Media je tu! Exkluzivní obsah pro předplatitele, novinky z oboru a rozhovory s českými i světovými osobnostmi. Článek MAM 41/2025 (DUPLIKÁT) se nejdříve objevil na MAM . Kdo bude zářit v září? Hlasujte v MAM Souboji spotů6.října » Marketing&Media V zářijovém vydání MAM Souboje spotů pro vás redakce MAM přichystala klání pěti premiérových reklam. Rozhodněte svými hlasy o vítězi. Článek Kdo bude zářit v září? Hlasujte v MAM Souboji spotů se nejdříve objevil na MAM . Creative is the new targeting. Co přinesl letošní Influcon?3.října » Marketing&Media V pražském hotelu Clarion proběhl ve středu 1. října druhý ročník Influconu, konference zaměřené na influencer marketing. Mezi speakry byli zástupci značek, tvůrců i hosté ze zahraničí. Jaké trendy hýbou sociálními sítěmi? A co dalšího si návštěvní… MAM 40/20253.října » Marketing&Media Nové číslo časopisu Marketing & Media je tu! Exkluzivní obsah pro předplatitele, novinky z oboru a rozhovory s českými i světovými osobnostmi. Článek MAM 40/2025 se nejdříve objevil na MAM . EKO-KOM poslal do světa další TV spot a osvětovou kampaň „Cesta plastu“1.října » Marketing&Media EKO-KOM, a.s. zajišťuje provoz komplexního systému třídění a recyklace obalových odpadů v ČR. Nedílnou součástí širokého portfolia činností je také osvěta a edukační kampaně zaměřené na podporu třídění obalových odpadů. Od září se tak spotřebitelé m… No Signal Pool Club: offline zóna, která „odpojila, aby propojila“26.září » Marketing&Media Mastercard a UniCredit Bank na festivalu Grape společně postavily koncept, který šel proti proudu. Místo selfie a nekonečného scrolování nabídly návštěvníkům klub bez mobilů. Článek No Signal Pool Club: offline zóna, která „odpojila, aby propojila“… MAM 39/202526.září » Marketing&Media Nové číslo časopisu Marketing & Media je tu! Exkluzivní obsah pro předplatitele, novinky z oboru a rozhovory s českými i světovými osobnostmi. Článek MAM 39/2025 se nejdříve objevil na MAM . Bába pod kořenem v kampani Spolu26.září » Marketing&Media Paní Zdena, kterou proslavila poněkud bizarní reportáž v Televizních novinách, je fenoménem českého internetu. Žena, která kdysi uvízla pod kořenem a strávila zde celou noc, se nyní objevila v politické kampani “Česko bez bizáru”, za níž stojí mladí… Vltava Labe Media jde proti proudu: Slaví úspěch s tištěnými Pohárovými deníky26.září » Marketing&Media V době, kdy náklady tištěných titulů klesají, přišlo VLM s novým konceptem. Pro sportovní kluby připravuje takzvané Pohárové deníky. Vycházejí v papírové formě v mnohatisícových nákladech a těší se mimořádnému zájmu čtenářů i inzerentů. „Plánujeme v… MAM 38/202519.září » Marketing&Media Nové číslo časopisu Marketing & Media je tu! Exkluzivní obsah pro předplatitele, novinky z oboru a rozhovory s českými i světovými osobnostmi. Článek MAM 38/2025 se nejdříve objevil na MAM . MAM 37/202515.září » Marketing&Media Nové číslo časopisu Marketing & Media je tu! Exkluzivní obsah pro předplatitele, novinky z oboru a rozhovory s českými i světovými osobnostmi. Článek MAM 37/2025 se nejdříve objevil na MAM . |
Petra Buzková
- Politička za ČSSD
|