15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Mário Roženský

Vztahuje se k

Ecomail, Zásilkovna a Shoptet přichází s ShopMasters

11.října » MediaGuru
Komunitní e-commerce akce ShopMasters chce sdílet vzájemné znalosti a poznatky ještě před nástupem hlavní nákupní sezóny.

První Onlajnov osvětlil eCommerce nadšencům téma Zákaznické péče

11.května » FeedIT.cz
Tisková zpráva – Ostrava, 5. 5. 2022 – Minikonference Onlajnov s tématem Zákaznická péče v praxi přivítala účastníky v kinobaru Etáž v Dolní oblasti Vítkovic. První květnový čtvrtek si tak … Continue reading První Onlajnov osvětlil eCommerce nadšenc…

Mário Roženský prodává český affiliate software AffilBox. Za miliony korun ho kupují Martinek s Janíčkem

8.listopadu » CzechCrunch
Jeden z největších softwarů pro tvorbu affiliate programu na českém a slovenském trhu mění majitele. Zakladatel AffilBoxu Mário Roženský svou firmu prodává dvojici dlouholetých podnikatelů v affiliate byznysu, Ondřeji Martinkovi a Jaroslavu Janíčkov…

Nejznámější software pro tvorbu affiliate programu na českém a slovenském trhu AffilBox.cz, mění majitele.

30.října » Web4Trader
Ondřej Martinek a Jaroslav Janíček kupují společnost AffilBox s.r.o., vlastnící stejnojmennou SAAS aplikaci od jejího zakladatele Mária Roženského.

Novinky z onlajnu #49 – Zaostřeno na vzdělávání a linkbuilding

30.září » MladýPodnikatel.cz
Přichází podzim a s ním i další díl Novinek z onlajnu, který si pro vás připravil mediální tým online marketingové agentury eVisions. A protože podzim je tak...

Jak využít affiliate ve spolupráci s influencery?

4.září » MladýPodnikatel.cz
Spoluzakladatel affiliate sítě eHub.cz Ondřej Hájek mi jednou řekl, že affiliate je budoucností influencer marketingu a že díky němu budou moci firmy lépe kontrolovat svou...

David Spáčil (60seconds): Neúspěchy v podnikání, nové začátky, pohled zaměstnance na firmu

David Spáčil mi o sobě řekl, že prošel hned dvěma profesními neúspěchy. V našem rozhovoru, který si můžete pustit i v podcastu o podnikání, jsme...

Nepodceňujte zákaznickou podporu, ať vaši zákazníci nenakupují jinde

5.dubna » Podnikatel.cz
[6 minut čtení] Zákaznická podpora je nedílnou součástí e-shopů a představuje důležitý kontakt se zákazníkem. Měla by mu především pomoci a také zanechat dobrý dojem. Zákazník musí poznat ze zákaznické podpory dvě klíčové věci: že vás sortiment baví…

Tato informační stránka o Mário Roženský zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Mário Roženský" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes