Karolína Šimonová |
Vztahuje se k |
Magnesia po 11 letech představuje novou vizuální identitu30.dubna » Marketingové noviny Značka Magnesia kompletně aktualizuje svou vizuální identitu. Do centra pozornosti se tak dostává symbol lva, který je s Magnesií spjatý od jejího počátku. Nyní přichází ve výraznějším a moderním pojetí Tato významná změna přichází v okamžiku, kdy M… Magnesia mění vizuální identitu, do centra pozornosti se dostává symbol lva25.dubna » Marketing&Media Magnesia po 11 letech kompletně aktualizuje svou vizuální identitu. Prostor dostává symbol lva, který je s Magnesií spjatý od jejího počátku a nyní přichází ve výraznějším a moderním pojetí. Článek Magnesia mění vizuální identitu, do centra pozornos… Magnesia mění vizuální identitu, do centra se dostává lev25.dubna » MediaGuru Po jedenácti letech představuje Magnesia novou vizuální identitu. Ve středu loga je nově lev jako „symbol síly přírodního hořčíku". Jedenáctý ročník soutěže Stavby s vůní dřeva 2023 zná své vítěze23.září » EnviWeb.cz Slavnostní vyhlášení oborové studentské soutěže Stavby s vůní dřeva odtajnilo oceněné projekty a vítěze pro rok 2023. Letošního ročníku se zúčastnilo 60 českých a slovenských studentů z 11 českých a 3 slovenských fakult, kteří zpracovali 52 soutěžní… Jedenáctý ročník soutěže Stavby s vůní dřeva 2023 zná své vítěze22.září » Kurzy.cz Dnešní slavnostní vyhlášení oborové studentské soutěže Stavby s vůní dřeva odtajnilo oceněné projekty a vítěze pro rok 2023. Letošního ročníku se zúčastnilo 60 českých a slovenských studentů z 11 českých a 3 slovenských fakult, kteří zpracovali 52... Zboží&Prodej 9/2022: V eko drogerii se prosazují nové technologie a inovace10.října » Zboží a Prodej Šetrná drogerie je důležitá pro většinu Čechů. Produktům ohleduplným k životnímu prostředí důvěřují, více než polovina si za ně neváhá připlatit. Jejich nákupní chování se však může nejen vlivem inflace brzy změnit. Češi u nákupu z převážné většiny … |
|