|
Vztahuje se k |
Data prvních stran mají na českém internetu stále větší roli11.února » MediaGuru Připravenost českého internetového trhu na mizející podporu cookies třetích stran je dnes určitě lepší, než jaká byla před pěti lety. Hlavně u menších hráčů a na straně klientů ale ještě penzum práce čeká, shodli se účastníci diskuse na konferenci S… Michael Štádler, Adform: příležitosti a výzvy pro CTV reklamu v roce 20256.února » Marketing&Media Trend rozšiřování connected TV (CTV) nejeví známky zpomalení, právě naopak, píše ve svém komentáři pro MAM Michael Štádler, country manažer společnosti Adform CZ & SK. Článek Michael Štádler, Adform: příležitosti a výzvy pro CTV reklamu v roce 2025 … CTV reklama se rozjíždí také na českém trhu9.prosince » MediaGuru Video reklama na velkých obrazovkách chytrých televizorů (CTV) začíná zajímat i tuzemské zadavatele. Do dvou let by se její možnosti mohly více rozšířit, naznačilo setkání Adform a Tivio. Fenomén „Connected TV“ demokratizuje reklamní trh18.listopadu » Marketing&Media Už více než polovina českých domácností má televizor připojený k internetu. S tím, jak se jejich počet dál zvyšuje, roste i důležitost „connected TV“ (CTV) jako reklamního kanálu propojujícího televizi se světem digitální reklamy. „Potenciál je velk… Adform spustí CTV cílení, v Česku zatím nebude26.února » MediaGuru V průběhu prvního čtvrtletí uvede Adform službu CTV cílení na několika trzích. Česko v první fázi mezi nimi ale nebude. Více než polovina marketérů na celém světě není připravena na odstranění souborů cookie3.listopadu » FeedIT.cz Globální průzkum upozorňuje na výzvy a priority marketérů před klíčovými změnami na trhu v roce 2024 Praha/ Londýn – 3. listopadu 2023 – Více než polovina (53 %) marketérů po … Continue reading Více než polovina marketérů na celém světě není připrav… Walmart i Amazon zásadně těží z retailových médií12.července » MediaGuru Pro e-commerce giganty se retailová média stala zásadním zdrojem příjmů. Obchodní řetězce ve střední Evropě následují jejich příklad, upozorňuje Michael Štádler z Adformu. Vyřeší tlak inzerentů uhlíkovou stopu reklamy a médií?29.května » Marketing&Media Média v Česku čeká další těžký úkol: snižování uhlíkové stopy. Svůj vliv na životní prostředí budou muset obhájit před zadavateli, kteří podle něj co nevidět začnou směřovat své rozpočty. Článek Vyřeší tlak inzerentů uhlíkovou stopu reklamy a médií?… Na vlně podnikání s Michalem Štádlerem o tom, jak neplýtvat a ještě na tom vydělat25.května » Ekonom iHNed.cz Michal Štádler a Martin Fořt už byli otrávení z toho, jak řetězce vyhazují tuny nových, ale neprodaných věcí jen proto, že špatně odhadly poptávku, nebo jim třeba zbylo zboží ze slevové akce. Otevřeli si proto pod značkou LEVNO vlastní obchody, v... Adform: CPM se mírně zvyšuje, cena za proklik zůstává stejná24.května » MediaGuru Datové srovnání vývoje programatické online reklamy vycházejí z Programmatic Benchmarks společnosti Adform za léta 2019 až 2022. Data Adform: CPM se mírně zvyšuje, cena za proklik zůstává stejná23.května » Marketing&Media Počet zobrazení reklamy na mobilech narůstá, vlivem mediální inflace se CPM v průběhu posledních let mírně zvyšuje a cena za proklik zůstává díky rozvoji reklamních technologií na podobné úrovni. To vyplývá ze srovnání reportů Adform Programmatic Be… Google tvrdí, že jeho náhrada cookies funguje23.dubna » MediaGuru Blíží se doba, kdy by měl nejpoužívanější prohlížeč Chrome fungovat bez cookies třetích stran a Google se snaží ubezpečit marketéry, že žádná pohroma nenastane. |
|