15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Michael Štádler

Vztahuje se k

Data prvních stran mají na českém internetu stále větší roli

11.února » MediaGuru
Připravenost českého internetového trhu na mizející podporu cookies třetích stran je dnes určitě lepší, než jaká byla před pěti lety. Hlavně u menších hráčů a na straně klientů ale ještě penzum práce čeká, shodli se účastníci diskuse na konferenci S…

Michael Štádler, Adform: příležitosti a výzvy pro CTV reklamu v roce 2025

6.února » Marketing&Media
Trend rozšiřování connected TV (CTV) nejeví známky zpomalení, právě naopak, píše ve svém komentáři pro MAM Michael Štádler, country manažer společnosti Adform CZ & SK. Článek Michael Štádler, Adform: příležitosti a výzvy pro CTV reklamu v roce 2025 …

CTV reklama se rozjíždí také na českém trhu

9.prosince » MediaGuru
Video reklama na velkých obrazovkách chytrých televizorů (CTV) začíná zajímat i tuzemské zadavatele. Do dvou let by se její možnosti mohly více rozšířit, naznačilo setkání Adform a Tivio.

Fenomén „Connected TV“ demokratizuje reklamní trh

18.listopadu » Marketing&Media
Už více než polovina českých domácností má televizor připojený k internetu. S tím, jak se jejich počet dál zvyšuje, roste i důležitost „connected TV“ (CTV) jako reklamního kanálu propojujícího televizi se světem digitální reklamy. „Potenciál je velk…

Adform spustí CTV cílení, v Česku zatím nebude

26.února » MediaGuru
V průběhu prvního čtvrtletí uvede Adform službu CTV cílení na několika trzích. Česko v první fázi mezi nimi ale nebude.

Více než polovina marketérů na celém světě není připravena na odstranění souborů cookie

3.listopadu » FeedIT.cz
Globální průzkum upozorňuje na výzvy a priority marketérů před klíčovými změnami na trhu v roce 2024 Praha/ Londýn – 3. listopadu 2023 – Více než polovina (53 %) marketérů po … Continue reading Více než polovina marketérů na celém světě není připrav…

Walmart i Amazon zásadně těží z retailových médií

12.července » MediaGuru
Pro e-commerce giganty se retailová média stala zásadním zdrojem příjmů. Obchodní řetězce ve střední Evropě následují jejich příklad, upozorňuje Michael Štádler z Adformu.

Vyřeší tlak inzerentů uhlíkovou stopu reklamy a médií?

29.května » Marketing&Media
Média v Česku čeká další těžký úkol: snižování uhlíkové stopy. Svůj vliv na životní prostředí budou muset obhájit před zadavateli, kteří podle něj co nevidět začnou směřovat své rozpočty. Článek Vyřeší tlak inzerentů uhlíkovou stopu reklamy a médií?…

Na vlně podnikání s Michalem Štádlerem o tom, jak neplýtvat a ještě na tom vydělat

25.května » Ekonom iHNed.cz
Michal Štádler a Martin Fořt už byli otrávení z toho, jak řetězce vyhazují tuny nových, ale neprodaných věcí jen proto, že špatně odhadly poptávku, nebo jim třeba zbylo zboží ze slevové akce. Otevřeli si proto pod značkou LEVNO vlastní obchody, v...

Adform: CPM se mírně zvyšuje, cena za proklik zůstává stejná

24.května » MediaGuru
Datové srovnání vývoje programatické online reklamy vycházejí z Programmatic Benchmarks společnosti Adform za léta 2019 až 2022.

Data Adform: CPM se mírně zvyšuje, cena za proklik zůstává stejná

23.května » Marketing&Media
Počet zobrazení reklamy na mobilech narůstá, vlivem mediální inflace se CPM v průběhu posledních let mírně zvyšuje a cena za proklik zůstává díky rozvoji reklamních technologií na podobné úrovni. To vyplývá ze srovnání reportů Adform Programmatic Be…

Google tvrdí, že jeho náhrada cookies funguje

23.dubna » MediaGuru
Blíží se doba, kdy by měl nejpoužívanější prohlížeč Chrome fungovat bez cookies třetích stran a Google se snaží ubezpečit marketéry, že žádná pohroma nenastane.

Tato informační stránka o Michael Štádler zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Michael Štádler" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes