Michael Štádler |
Vztahuje se k |
Adform spustí CTV cílení, v Česku zatím nebude26.února » MediaGuru V průběhu prvního čtvrtletí uvede Adform službu CTV cílení na několika trzích. Česko v první fázi mezi nimi ale nebude. Více než polovina marketérů na celém světě není připravena na odstranění souborů cookie3.listopadu » FeedIT.cz Globální průzkum upozorňuje na výzvy a priority marketérů před klíčovými změnami na trhu v roce 2024 Praha/ Londýn – 3. listopadu 2023 – Více než polovina (53 %) marketérů po … Continue reading Více než polovina marketérů na celém světě není připrav… Walmart i Amazon zásadně těží z retailových médií12.července » MediaGuru Pro e-commerce giganty se retailová média stala zásadním zdrojem příjmů. Obchodní řetězce ve střední Evropě následují jejich příklad, upozorňuje Michael Štádler z Adformu. Vyřeší tlak inzerentů uhlíkovou stopu reklamy a médií?29.května » Marketing&Media Média v Česku čeká další těžký úkol: snižování uhlíkové stopy. Svůj vliv na životní prostředí budou muset obhájit před zadavateli, kteří podle něj co nevidět začnou směřovat své rozpočty. Článek Vyřeší tlak inzerentů uhlíkovou stopu reklamy a médií?… Na vlně podnikání s Michalem Štádlerem o tom, jak neplýtvat a ještě na tom vydělat25.května » Ekonom iHNed.cz Michal Štádler a Martin Fořt už byli otrávení z toho, jak řetězce vyhazují tuny nových, ale neprodaných věcí jen proto, že špatně odhadly poptávku, nebo jim třeba zbylo zboží ze slevové akce. Otevřeli si proto pod značkou LEVNO vlastní obchody, v... Adform: CPM se mírně zvyšuje, cena za proklik zůstává stejná24.května » MediaGuru Datové srovnání vývoje programatické online reklamy vycházejí z Programmatic Benchmarks společnosti Adform za léta 2019 až 2022. Data Adform: CPM se mírně zvyšuje, cena za proklik zůstává stejná23.května » Marketing&Media Počet zobrazení reklamy na mobilech narůstá, vlivem mediální inflace se CPM v průběhu posledních let mírně zvyšuje a cena za proklik zůstává díky rozvoji reklamních technologií na podobné úrovni. To vyplývá ze srovnání reportů Adform Programmatic Be… Google tvrdí, že jeho náhrada cookies funguje23.dubna » MediaGuru Blíží se doba, kdy by měl nejpoužívanější prohlížeč Chrome fungovat bez cookies třetích stran a Google se snaží ubezpečit marketéry, že žádná pohroma nenastane. Jak lze propojit inzerci v televizi s programatickou reklamou?12.dubna » MediaGuru Zdá se, že televize a programatická reklama nemají příliš společného. Časy se ale mění, píše ve svém komentáři Michael Štádler z Adformu. Digitální růstové formáty: CTV, DOOH nebo audio20.října » MediaGuru Na konferenci Programmatic Out of the Box se mluvilo o rozvíjejících se digitálních formátech a o jejich využití na českém trhu. Floreková a Štádler z Adformu vystoupí na Czech Internet Forum18.října » FeedIT.cz Radka Floreková a Michael Štádler z Adformu vystoupí na Czech Internet Forum. Věnovat se budou problematice first party identifikátorů ve světě bez cookies. Jejich množství postupně ubývá a v České republice … Continue reading Floreková a Štádler z … Firmy čeká těžký podzim. Jak se připravit?3.října » MediaGuru Jak zajistit, aby vaše podnikání rostlo i v těžké situaci, která nás čeká na podzim, píše Michael Štádler z Adformu. |
|